Ik ben het nu ook wel een beetje zat. Last van mijn rug, buik die in de weg zit. Een klein kontje die tegen mn gekneusde ribben drukt. Plus dat er buitenshuis nog wat moet gebeuren en manlief dat liever op zn eigen tijd doet maar soit haha. Af en toe ff een huilbui dat ik mn beeb wil zien en dat ik het zat ben. S'avonds clusterhoofdpijn na het eten en 6x uit bed om te piesen, daarna niet weten hoe je moet liggen door bekkenpijn. Nog sowieso ff volhouden tot 37 weken, wil toch liever thuis bevallen ook al heb ik dat natuurlijk niet in de hand. Succes nog dames we komen er wel!
Ach jaaaa....die was ik nog vergeten..... Het tig x uit bed om te piesen en de huilbuien...hahahhaha! Die kwamen er ook nog bij ja...
Jep haha onvermijdelijk!! Jij schiet ook al lekker op zeg, en jullie weten ook niet wat het wordt. Spannend he wij weten het ook niet. Begin nu wel nieuwsgierig te worden haha
Het mag van mij ook echt nu komen kan ik je zeggen.... 38 weken is netjes toch? maar het idee dat het nog 2-3 weken kan duren pffff..... Wij zijn ook zoooo nieuwsgierig wat het gaat worden! Leuk he, als je het nog niet weet! Zijn tegenwoordig meer een uitzondering, maar blijf het leuk vinden! Maar jij bent ook al een heel eind op weg!
Nou ik ben nog geen 38weken maar hoop echt dattie vlug komt...kan niet eens meer lachen..mn man vraagt steeds: kan ik wat voor je doen? Nou ik zou niet weten wat!
Idd ik moet ook nog eventjes. Heb sinds vanavond echt voorweeen. Ik hoop dat ik de 37 aan ga tikken, mjah we zien wel. Wij zijn ook een uitzondering. Bij de 20 weken echo werden we een beetje raar aangekeken omdat we het niet wilden weten haha. Welke kleur is de babykamer bij jullie geworden? Hier roomwit en 1 muur taupe. Lekker neutraal...
Mijn man ook hoor, hij wil knuffelen en kusjes geven op t moment dat ik voorween heb. En daar heb ik juist op dat moment geen zin in. Hij zei ik moet erbij zitten en ik mag niks haha.. Zo sneu ze hangen er ook maar bij aan de zijlijn... We moeten nog effe geduld hebben meiden we hebben straks als onze kindjes er zijn weer andere zorgen haha.
Hoe zien die voorweeeen eruit? Ja, nog ff doorzetten...37 weken is netjes!!! Wij krijgen ook vaak te horen hoorden ze het appart vinden dat we het niet weten.... Ik vind het maar al te leuk! Onze kamer is ook wit met room en taupe! Muren zijn wit.... Zien jullie ook zo op tegen de nacht?
Die mannen hebben het ook niet zo makkelijk....hoe machteloos voel je je aan de zijlijn zeg! Ik heb echt een schat van een vent....maar merk dat hij zich echt machteloos voelt hierin! Nog ff doorzetten jamietje!! Even de 37 aantikken.....
Jamietje, mijn vriend vraagt ook steeds of hij iets kan doen, maar ik kan eigenlijk niks verzinnen wat helpt. Voel me bijna schuldig ha ha! Ben het nu ook behoorlijk zat, ondanks dat mijn zwangerschap goed verloopt. Het eten gaat moeizaam omdat mijn baby nog niet is ingedaald (denk ik?!) en er gewoon geen plaats meer is. Hoop dat het niet zo lang meer duurt, maarja, het is en blijft afwachten. Veel succes allemaal met die laatste loodjes. We mogen wel al bijna onze kindjes ontmoeten en dat is het natuurlijk wel weer waard.
Toevallig dat we dezelfde kleurtjes hebben hihi.. Zag wel op tegen de nacht, kon ook niet lekker liggen en had last van maagzuur. Vandaag maar slaap inhalen overdag. Gaan jullie overdag ook nog ff liggen? Ik moet wel als die hoofdpijn opkomt zetten... @ Kaden, Dat moeizame eten heb ik ook hoor. De hele zwangerschap door kon ik weinig op. Eigelijk vind ik het prima ook dat junior mn maag afklemt. Ben niks tot weinig aangekomen . Hij of zij ligt nu ingedaald en nog heb ik weinig honger haha. De eerste 4 maanden was ik misselijk en heb ik veel overgegeven, vanaf week 25 thuis door bekkenklachten. Verveelde me dood maar heb nu mn draai wel gevonden. Af en toe zat ik er wel doorheen maar dan las ik hier topics van meiden die het nog erger hadden dan ik. En dan kon ik weer ff relativeren . Nog even en we hebben onze kindjes in onze armen! Maar eerst.... bevallen!! Zien jullie op tegen de bevalling ??
Ik zie absoluut niet op tegen de bevalling, kom maar op!! Vertrouw mijn lijf nu echt niet meer.. weet niet of mijn lijf me voor de gek houdt of dat t nu naderend is. Word helemaal gek van mezelf
Probeer het los te laten meis hoe moeilijk dat ook is. Alles komt vanzelf 37 weken aangetikt! Jippie!
Ja bij mijn dochter had ik echt nergens last van.. kreeg gewoon ineens weeen. Vraag me eigenlijk af of ik mn slijmprop verloren ben (gelige klodder zonder bloed). Vandaag ga ik eens een poging doen heerlijk te genieten van de zon. Manlief gaat een grote plank hout halen voor t geboortebord
Sinds vanacht 12 uur weeen!Tot 4.30 uur vanmorgen vrij onregelmatig, werd af en toe wakker. Vanaf toen echt eerst om de 20 minuten, daarna om de 10 minuten. Vanaf 12 uur vanmiddag werd het wat rustiger..... Nu sinds een uur zijn ze weer met regelmaat terug. Vind het zo lastig he, weet helemaal niet hoe ik het allemaal moet zien. Zijn dit de eerste weeen? Of is het morgen allemaal weer weg? Of is het nu langzaam begonnen? Heb wel het eea zitten lezen, maar dan maak je je ook gek zeg.... Het komt zoals het komt zegt mijn man.... En dat is ook zo natuurlijk! Ik hoop dat ik jullie heel binnenkort kan vertellen dat ons hummeltje geboren is zeg! ZOu mooi zijn! tot die tijd maar ff door puffen!!!! @beautivel: ja hoor ik slaap elke middag. Anders trek ik het echt niet..... En vind de bevalling natuurlijk erg spannend....
Je man heeft gelijk. Het komt zoals het komt en het gaat zoals het gaat. Maar jij bent diegene die alles voelt, hij niet haha. Blij dat je man zo nuchter is. Die van mij was gister in paniek hihi. Ik hoop zo voor je dat het doorzet meis!
Dat hoop ik ook!!!!!! Hoe voelde het bij jou? En is het over gegegaan of heb je ze nog steeds??? Nou hij komt misschien nuchter over, maar zag toch ook de zenuwen vandaag hoor
Het voelde als een golvende pijn, niet echt mega mega pijnlijk maar wel pijnlijk. Uhhm snap je het nog ? Na een seconde of 40 ebte de pijn weer weg maar mn buik bleef hard. Dit duurde wel een paar uur, daarna werd het weer rustig. Ik heb een boek geleend van mn vriendin, "veilig bevallen" van Beatrijs, the godmother vd verloskundigen. Daar stond in dat als je twijfelt, het nog geen echte weeen zijn haha. Mjah je weet het natuurlie nooit he. Tja die mannen van ons, tis ook wel een beetje sneu hoor vind ik. Wij moeten het alleen doen en ze hoeven er alleen maar bij te zijn dat is al genoeg. Maar snap best de paniek! Hoe voel je je nu ? Zijn ze nog regelmatig? Je man moet dan timen he? Die van mij vergat dat gister.