Ik wil alleen maar even klagen over mijn maagzuurklachten! Das pas een ellende ..... al weeeeeeeken lang bij alles wat ik ook maar eet en drink. Ik word er 's nachts zelfs wakker van ... bleh! Maar dat is dan ook alles ... voor de rest een makkelijke zwangerschap, zelfs met een zoontje van bijna 3 erbij.
Wow!! Ik zeg jij hebt echt mega slagroom! Die gaat echt als een tierelier!! Bijna een kilo joh. Helemaal super!!
Ik ken het gevoel. Oja, ik moet die crèmes nog opsturen naar je! Staat nog op mijn todo lijstje... Heb nog een tube gevonden. Denk niet dat je die op krijgt voor je bevallen bent. Maar ik zal proberen het deze week nog te doen!
Hahahaha bij t cb zeiden ze ookal dat ie zeker erg goed at! Maar ja hij meld zich 7 a 8 keer en is dan vlot n uur bezigslaapt ie uiteindelijk,boert ie en is hij klaarwakker voor de volgende ronde
Fijn Jamientje dat je kindje het zo lekker doet op bv! Hier vanacht weer weinig geslapen. Dat ik zal ik niet missen, dat 500 x per nacht naar de wc.
Dat was voor mij echt wennen,niet meer zo vaak naar de wc hoeven en ineens grote plassen maken! Heb vanacht ook niet goed geslapen,meneertje was klaaaarwakker tot half 2... Aaahh wil zo graag snoepen..maar wil niet te ongezond eten voor t manneke
@ Jamietje: Dat heb ik nou ook precies het zelfde! Heerlijk wat een genot niet steeds meer naar de wc en indd grote plasjes hahahaha! Burningkarma succes ermee, we weten hoe het is Nou hier alles in kannen en kruiken. Gaat zijn gangetje, Luca mooi tevreden dan Mama ook !
Ow, mag ik ook even inbreken en zeuren??? Ik ben het meer dan zat en dat al een week of 3-4... Moet er ook nog zeker 4... Had al vrij snel last van mijn bekken, dat had ik redelijk onder controle. Was mijn hb aan de lage kant, dus veel moe. Floradix gaan slikken, gaat nu wel weer denk ik, ben nog steeds moe, maar dat zal ook wel met de zwangerschap op zich te maken hebben. 's Nachts slecht slapen van de pijn in mijn heupen/bekken. Veel harde buiken, die na een ab-kuurtje tegen blaasontsteking iets minder werden. Hele rug en bekkengebied verkrampt van het moeilijke lopen. Zwangerschapsdiabetes. En sinsds een week of 2,5 last van voorweeën... Zo mijn klaagzang is eruit, maar verder mag ik niet klagen hoor, heb een hele voorspoedige zwangerschap, maar het is niet mijn hobby Bedankt voor het lezen, hahaha...
Mag ik ook even klagen? ? Ik ben een beetje klaar met het zwanger zijn. Ik slaap echt zooooowwww slecht! Ik kan me gewoon niet makkelijk meer omdraaien, moet minstens 4 x per nacht naar de wc, heb een pak melk naast mijn bed staan om maagzuur te bestrijden en mijn rug is ook helemaal niets meer. Er zijn in geen velden of wegen tekenen te bekennen dat de kleine man zich snel aandient, dus ik zal deze zwangerschap waarschijnlijk ook weer helemaal uit zitten. En dan heb ik hier nog een driejarige rondlopen die tussen de middag echt niet meer slaapt en ontzettend veel energie heeft de hele dag door. Ik weet gewoon niet meer wat ik met haar moet doen! Mijn schoonmoeder heeft haar nu even opgehaald, maar brengt haar zo weer terug. Hoe kom ik deze regenachtige middag door en dan ook nog zonder me schuldig te voelen als ik haar voor de tv zet? #zodatluchtop
@Jamietje:jij hebt zeker turbo voeding haha,heerlijk dat het zo lekker loopt. Hier loopt de BV ook goed.Alles gaat ook wel zijn gangetje moet ik zeggen.Ik ben alleen enorm moe met al dat slaapgebrek.Gisteravond ben ik tegelijk met Eva gaan slapen om 21.30.Om 2 uur werd ze wakker omdat ze wilde drinken en vanmorgen moest ik haar om 8 uur wakker maken dus dat is wel lekker dat ze nu iets meer tijd heeft tussen de voedingen. Ik voed nu ook iets meer op verzoek en dat betekent de ene keer 5 voedingen op een dag en de andere keer 6x per dag. Eva heeft alleen wel last van luieruitslag.Vanmorgen was de wijkverpleegkundige hier en wschl zit er ook een schimmeltje bij.Ze heeft geen zichtbare spruw en zelf heb ik ook geen klachten maar kan natuurlijk altijd.Nu even met Daktarin smeren en dan zou het over moeten gaan en geen luierdoekjes meer gebruiken.Ze heeft er gelukkig geen last van. Hebben jullie baby's met de BV ook van die dunne poep?..Hier rook het eerst heel zuur maar nu is het echt een melklucht dus dan zal het iets minder scherp worden voor de baby. Ik ga nog even voeden en daarna een frisse neus halen met het kleine meisje. Gr Ingrid.
Kom ook ff klagen... Heb sinds zaterdag al.last van voorweeen... Wordt er beetje kriegel van, mogen naar verloskundige toe. Benieuwd wat die er van zegt.. En dan ook.nog een 3,5 jarige hier rond lopen die er voorr is om er tegen te zijn... Heb er nu in de gang geparkeerd waar ze de boel nu bij.elkaar krijst:...... Aarrrrgh wordt er gek van..... (klagen lucht op)
Ik doe ook mee, ik ben er zo klaar mee. Maagzuur, slecht slapen, bekkenpijn, en een heel pijnlijke voet. 2 kids rondlopen, 1 van 4 en 1 van 22 maanden. En het rommelt behoorlijk, vanmorgen bij de vk geweest en die zei dat het rommelen gewoon komt door hoe meer kids hoe meer rommels. Dus gewoon afwachten tot het rommelen doorzet tot weeen. xxxxxxxxxx
@SweetAmber, toevallig afgeleid van Metallica? @Anno; Nooit geweten van het rommelen! Hopelijk zet het snel voor je door. Hier vanacht wel redelijk geslapen. Was zo moe dat ik gewoon maar 2 keer wakker werd voor de wc! Woop! Eigenlijk zo triest dat ik blij word van een laag aantal wcbezoekjes per nacht :S
pff gister had ik volgens mij mijn eisprong.. die deed me toch zeer vandaag lekker appelflapjes en mini worstenbroodjes aant maken met mn meissie
Ik wil even klagen dat ik zo vreselijkkkkkk moe ben, net proberen te slapen en dat lukt ook niet, nesteldrang is te groot, dus MOET vanavond verf halen om te beginnen Schilder gevraagd voor hele huis van beneden tot boven en wou bijna 4000 euro hebben, nou daar doe ik het wel zelf voor! Moet je eens kijken wat voor moois we allemaal voor dat geld kunnen kopen voor de kleine!
Ik wil even klagen hoor... Gister gestript, compleet verweekt en al 2cm ontsluiting. Hele middag weeen gehad, maar niet hevig genoeg. Na douchen stopten ze weer en nu is het op de hele dag slijmverlies na rustiger in mn buik dan het in weken is geweest(op bewegen van ukkie en 1 wee per 2 uur na dan) IK BEN HET ZOOOO ZAT!!!