*Klaagtopic* Ik ben het zoooo zat!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poppedopje, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Gisteren de hele dag heftige steken linksonder in mijn buik gehad. Nu na een nachtje redelijk lekker slapen voelt alles weer rustig. Vandaag weer een afspraak met de verloskundige. Toch altijd weer een beetje spannend ... ;)

2. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Het geklaag is er een beetje uit zag ik ... dus hoogste tijd om er weer even mee te beginnen!
    Vandaag mijn uitgerekende datum en natuurlijk is er nog helemaal niks aan de hand. :(
    Maar ik ben het wel extreem zat nu. Regelmatig misselijk, chronisch maagzuur, slecht slapen en nu ook nog last van aambeien! BLEH!

3. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik ben het vandaag ook helemaal zat!!!!!
    Voel me grieperig en licht in me hoofd. Ook dat stomme dieet en thuis zitten vind ik niets meer aan.
    Sinds 3 dagen heb ik opeens een gekke bobbel te grote van een ei onder me buik hangen. niet van de baby maar gewoon me lichaam die bedenkt om raar te doen.
    Vrijdag naar de gyn en hopelijk krijg ik dan de datum wanneer ze de keizersnee gaan doen.
    Ik wil graag de 17okt, maar weet niet of ze dat wel doen omdat ik dan 37weken en 6 dagen zwanger ben. 18 en 19 oktober zijn mijn dochters al jarig en wil dus liever niet op hun verjaardag bevallen. Dus dan word de keizersnee daarna.

4. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ben het vandaag dus ook zo zat meiden.
    heb de gehele dag al buik en rug pijn een continue pijn geen weeen zoals men hier beschrijft.
    ik was ook zenuachtig vandaag omdat zoontje moest wennen op school.
    een stukje lopen van 5 min was eigenlijk al te ver voor me ben er klaar meeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
    leef met je mee juf mariska want jij bent ook nog eens verder en de datum is gewoon vandaag tis altijd lastig als de datum voorbij gaat en er is nog niks gebeurd balen meis.

5. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @mariska joehoe het is je uiterekende datum!

@titus; klote is dat he, dat je nog geen 5 min kan lopen. Is hier ook zo'n probleem. :(

@hier ook zat :(

6. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ja en dan is het gewoon omdat mijn buik dan pijn gaat doen en niet omdat ik iets aan mijn bekken heb ofzo kan je na gaan.

7. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hier wel bekken en buik die zeer doet, voral aan de bovenkant doet het dan erg zeer. :(

We zitten niet ver van elkaar :)

8. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    gisteren veel buikpijn klachten weet niet wat dat voor klachten waren was echt continu pijn onder in en uitstralen naar de rug.
    of dat nou mijn banden zijn ofzo vandaag is het ook niet zuiver rustig maar goed probeer er rustig mee om te gaan maar aangezien ik bij de vorige bevalling maar 30 min er over gedaan heb vind ik het toch ook wel een soort van spannend.

9. mammajudith

23 nov 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga vandaag ook even mee klagen...

Trek het gewoon niet meer! ben nu ruim 33 weken zwanger en wil dit kindje zo graag uit mijn buik hebben. Vorig jaar hebben wij met 39.3 weken onze zoon verloren, je snapt dan wel dat deze zwangerschap en complete hel is. Ik geniet van het wonder wat in mij groeit maar heb angst voor alles wat er mis kan gaan! Nu de weken naderen en het ziekenhuis ons nog steeds niet kan laten weten met hoeveel weken ze ons inleiden ben ik er klaar mee.
    Mijn hoofd loopt over van emoties, mijn lichaam kan niets meer, en ik ben zoooo ontzettend moe dat ik alleen maar zou willen slapen.
    Nou kan dat helaas niet want ik heb gewoon nog een dochter van 3.5 rondlopen die ook heel erg last heeft van haar buiken. Zal ze aanvoelen wat voor spanning ik heb?
    Ik ben een ondernemende moeder maar ik kan nu gewoon niets meer.. word er gek van! Wil het huis uit wil wat doen, wil dat de dagen voorbij vliegen. Maar helaas gaat het niet zo.
    Ook is mijn man veel van huis hij is millitair, ben super trots op hem maar soms dan verafschuw ik zijn werk omdat ik hem nodig heb.
    Ik kijk gewoon uit naar de komst van onze dochter en kan niet meer wachten want het is nu een en al ellende en het genieten kan pas beginnen als ze levend en wel geboren mag zijn!

10. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Bah nog helemaal niks!!! Maar wel mooie aambeien ... weet gewoon niet hoe ik moet zitten, lopen of liggen .. begint die ellende nu al??

11. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Mariska; Nou, het is niet alsof je niets van je klachten terug krijgt. Mooie aambeien! Alle gekheid op een stokje suckt het wel. :( Ik had het na de bevalling van de eerste, en curanol werkte erg goed. Speciaal voor vrouwen en op recept maar ik denk alleen voor na de bevalling maar dat weet je VK anders wel.

@mamajudith: Dat lijkt me echt vreselijk. Ik kan me voorstellen dat dit dan echt afzien is. :( Hopelijk gaat de tijd vliegen!

Deel Deze Pagina