*Klaagtopic* Ik ben het zoooo zat!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poppedopje, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Vanmorgen slijmprop verloren...
    Heb om de paar minuten harde buiken,af en toe rugpijntjes.
    Heb sinds 6 uur 5 herkenbare weeen gehad.
    ben benieuwd

2. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Oei wat spannend. Succes meid!

3. xxjoxx

xxjoxx Actief lid

5 nov 2011
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oohh spannend meis! Hoop voor je dat het doorzet!

Succes!

Xxx

4. Kaden

Kaden Actief lid

13 dec 2011
    441
    0
    0
    Succes! (Ben wel een beetje jaloers, ha ha!) Ik hoop dat het doorzet en dat je over niet al te lang je babietje mag knuffelen!

5. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    #125 Momof3, 5 aug 2012
    Laatst bewerkt: 5 aug 2012
    Nou, gister nog intiem geweest in de hoop dat t allemaal wat versnelde.
    maar heb heel slecht geslapen(ademnood) en ben nu echt net n minuut wakker.
    voor zover ik merk wel n gevoelige buik en pijn bij mn schaambeen.
    heeeeleee lichte rugpijn maar meer niet :(
    Mooi balen!

*update..bij afvegen veel slijm met n spoortje bloed,rustige baby en toch weer harde buiken..duimen!!!!

6. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Oooh spannend!

En Wila ?? Ben je bezig met bevallen meis? Zoja zet em op! x

7. Aloe

Aloe Niet meer actief

Wtf!
    Kom ik hier om eens flink van mij af te klagen zie ik dat er vrouwen zijn die misschien wel nu bevallen gaan!

Dat is niet de bedoeling he.......ik wil klagen!;)

Ik ben het helemaal zat.
    Ben doodop. Ben die benauwde lucht zat!
    Ik heb zo ontzettend k*t geslapen, 6x wakker.
    Heb last van mijn rug.
    Probeer nu te slapen maar dat wil niet lukken!
    Het einde is in zicht maar men wat duren 10 dagen ineens Lang!
    15 augustus word ik ingeleid. Ik hoop echt dat ze eerder komt.
    Zal wel niet.

8. Aloe

Aloe Niet meer actief

Oh enne dames........zet hem op he.

9. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Nou, hier word nog niet bevallen..wel zoveel klachten dat ik steeds denk: nu komt t maar t zet gewoon niet hard genoeg door!
    ik ben er wel helemaal klaar mee...zat net op de bank te snikken omdat ik me steeds zo rot voel maar alsmaar niet beval

10. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Zoooooo herkenbaar! Echt vervelend om elke keer te denken; Nu begint het!

11. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Nou zeg dat wel!

12. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Pff kan me voorstellen dat je dr ff door zit. Hopelijk zet het nu snel door *duim*duim*

13. marieki

marieki Niet meer actief

ik ben er ook zoooo klaar mee nu! Voor de baby is het beter om nog even te blijven zitten (mijn zoon is bij 35 wk geboren dus weet waar ik het over heb), maar voor mezelf mag het nu wel. Al sinds 28 wk moet ik elke 3 dagen naar het zkh zo'n 35 km verderop. Iedere keer is er iets niet goed, dan weer te weinig vruchtwater, dan een te rustige baby, dan is de doorbloeding van de navelstreng niet goed. De baby heeft een groeiachterstand en ik kan me niet voorstellen dat ik nog 6 weken zwanger rond zal lopen (ben maandag 34 wk). Ben nu enorm moe van het heen en weer gereis, van alle spanning, van het niet onbezorgd zwanger kunnen zijn. Bij mijn zoon was het allemaal precies hetzelfde qua problematiek en hij heeft het tot 35 weken uitgehouden. Ben benieuwd hoe lang ik dit meisje nog bij mij draag.

14. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hey dames,
    Ik wilde jullie nog even succes wensen de komende uren, dagen, weken... Zolang het €&/):€@! nog duurt :D

Hier inmiddels bevallen met 41w1d dmv een 'afgedwongen' inleiding. Ik ben blij dat het er op zit want het was niet bepaald een droombevalling, maar wat een bonk geluk krijg je daarna!
    Ik hoop oprecht dat het voor jullie gauw gaat gebeuren, want ik weet maar al te goed hoe je je voelt als je het op zijn zachtst gezegd zat bent!! toitoitoi!!!

(enneh, mag ik dan eindelijk ook nog even die trut uithangen.... Je krijgt er echt iets moois voor terug en het is het allemaal waard!!!! ;) :p :D)

15. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Gefeliciteerd meis! Je hebt het maar mooi gehad en je kan lekker genieten van je kindje.

Hier bekken en rugpijn, een man die heeeul veul werkt en een moeder die 2e hands (niet erg btw) speelgoed geeft waar de nicotine aanslag vanaf druipt. Als ik er iets van zeg, zegt ze dat ik nog 4 weken de tijd heb om de rookaanslag eraf te boenen..... Hellooooooo hormoonhuiluitbarsting :D.

Dinsdag 36 weken, nog een week verder en dan mag ik gewoon lekker thuis bevallen....

Maar nog even meiden en we hebben ons kindje! Tot die tijd slepen we elkaar er maar ff doorheen:)

16. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Jeetje... dan mag ik echt heus niet klagen met mijn kwaaltjes. Ik hoop dat ze het nog ff bij je uithoudt is wel het beste. Maar snap best dat je op bent! Dikke knuf!!

17. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd Jez! Lekker gaan genieten van je kleintje :D

18. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Jez, van harte!!!! Afgedwongen...mooi!!!!

Hier alles heel erg beu,gister 3uur lang voorweeen gehad die niet doorzette..
    mijn lijf voelt helemaal gebroken.

19. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Jez, gefeliciteerd!

Qua kwaaltjes kan ik me aansluiten bij de meesten van jullie. Vannacht ontzettend slecht geslapen, alles doet me pijn. Ik lig het best op mijn linkerzij, maar na een paar uur kan dat niet meer vanwege pijn in mijn bekken. Omdraaien gaat niet, want dat doet ontzettend pijn in mijn buik zelf. Dus dan moet ik eerst opstaan (en dan moet ik plassen), dan op mijn rechterzij gaan liggen en na een half uur/uur ligt dat ook niet goed meer en moet ik weer terug naar mijn linkerzij. Het valt me op zich nog mee dat ik 's morgens niet helemaal gebroken ben, maar ik snak zo naar een goede nacht. Tussendoor wakker worden vind ik niet erg, als ik maar weer eens lekker kan liggen in mijn eigen bedje. En ik vind het ook wel zielig voor mijn man, want die slaapt door mijn gedraai en plasgedrag ook heel slecht. Hij vindt het ook maar zwaar, dat zwanger zijn... :D

Ik prijs mezelf wel gelukkig dat ik veel hobby's heb die ik gewoon nog kan doen. Ik kom de dag wel door met een klein beetje huishouden (moet toch toonbaar zijn als de kraamhulp komt), puzzelen, lezen en achter de naaimachine zitten. Ik had ook nog een 'to do' lijstje gemaakt met dingen als foto's inplakken (vanaf 1999 :$), maar die stapel staat nog in een hoekje, daar ben ik nog niet eens aan toegekomen.
    Ik word trouwens wel helemaal gaar van achter de computer zitten, dan lijkt de dag veel langer te duren. Ik ga mezelf dus maar weer eens ophijsen en een stukje stofzuigen. Ben ik zo weer een half uur verder... :)

20. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    hier ook iemand die het helemaal zat is!!!

loop erbij als een olifant! heb het er nu mee gehad en voor mij mag ons babytje komen.
    mijn vriend zijn vakantie gaat pas in de dag dat ik ga bevallen dus dat er ook nog eens bij die gaat iedere dag met slechtere zin werken! ( hij weet dat ik er niks aan kan doen maar vind het gewoon echt lullig voor hem )
    pijn in mijn bekken en liezen omdat ie al zover ligt ingedaald
    iedere dag die k*t krampen wat niet doorzetten
    niet meer kunnen slapen snachts door het vaak plassen of mijn draai niet kunnen vinden.
    kan me niet meer fatsoenlijk bewegen van de pijn in mijn liezen
    kortom ben het KOTS MOE!!!

zo dat is eruit hahaha thnx

Deel Deze Pagina