Ik ken t!!! En dan mensen in de omgeving: jaaaaa maar t hoort erbij en je kunt je kindje toch niet eerder laten komen.. dan doe maar even rustig aan en ga op bed liggen als je moe bent.. JA hallo heb nog een kind, 2 honden en een huishouden! En dan heb ik nog wat er over is van mijn sociale leven aangezien ik de deur niet meer fatsoenlijk uit kan. Gister 3 uur lang voorweeen gehad, dan hoef ik niet te horen : "ja dat hoort erbij hoor!!" Terwijl ik zwaar teleurgesteld en uitgeput ben..:x Mijn lijf voelt alsof ik de hele dag gewerkt heb
allereerst @Jez gefeliciteerd met de kleine!! Nu lekker genieten..je was er zooo aan toe 15 augustus moet ik naar mijn gynaecoloog en dan hoor ik wanneer ik ingeleid word, maar t word sowieso volgende week ergens Gelukkig, ik kan het wel volgende week kijken nu! en alle andere dames, hopen dat de kleine gauw komt want op een gegeven moment ben je het wel zat! Ik heb ook hele dagen last van harde buiken, en steken onderin..poeh..zit om de haverklap op de toilet omdat ik DENK dat ik moet plassen, maar dan heb onze kleine dame gewoon polonaise gehouden op mijn blaas en ben ik weer voor niets gelopen zeg maar en idd die nachten...ik ben eerlijk gezegt blij als de nacht weer voorbij is, want van slapen komt niet veel meer terecht..Verder is mijn zoon nu ook nog eens ziek..hij is nu 19 maanden oud, dus kost ook enorm veel energie..arm mannetje..oogontsteking en oorontsteking, dagelijkse kost hier..Hoop dat mn ventje gauw beter is verder gaat mijn schoonvader hard achteruit, zijn er van het weekend geweest, en we hopen allemaal dat hij het nog volhoud tot de kleine meid er is..al word het wel heel moeilijk voor hem. Hij wil er wel voor vechten om haar nog mee te maken dus hopen dat zn lichaam het nog trekt..Tis allemaal zo dubbel...ene kant blijdschap dat we straks een beeb erbij hebben, andere kant een crematie die in sneltreinvaart dichterbij komt... Ja ik ben het zat..is het al bijna 15 augustus??
Lang van tevoren voorweeën lijkt me ook geen pretje... Hier alleen maar af en toe harde buiken, voor de rest helemaal niets, dat ik af en toe twijfel of het überhaupt uit zichzelf gaat beginnen Vandaag weer controle gehad, alles ziet er wel goed uit, woensdag naar het ziekenhuis voor uitgebreide controle omdat ik dan 41.2 weken ver ben. Ik denk dat als er voor die tijd niets gebeurt, ik ervoor kies om vrijdag in te leiden... Hoop niet dat dat nodig is
35 en drie dagen.... En heb hèt nu eigenlijk wel een beetje gehad ja! En ik mag helemaal niet klagen.... Want deze zwangerschap is een godswonder !!! Ma het duurt allemaal zo lang ... En ik begin overal pijn te krijgen, slaap slecht, maagzuur, kramp, bekken, dikke kop enz enz. Het ergste vind ik op staan, eerst op me zij gaan liggen en dan kei ongemakkelijk omhoog spartelen,...
Oh wat ben ik blij te lezen dat ik niet alleen ben!! Ik vind mezelf zo'n aansteller dat ik het nu al zat ben, loop al vanaf week 16 met bekkeninstabiliteit en ben zo moe. Overal krampjes en dingen, veel controles gehad in het ziekenhuis. JA ik ben er klaar mee!!! Pff maargoed nog 5 weken te gaan!! En dan te bedenken dat er hier meiden zijn die het zoveel zwaarder hebben als ik! Succes allemaal meiden
Ik ben nu ruim 29 weken zwanger en heb even een fikse dip... Net gestopt met mijn medicatie die ik slikte om te kunnen slapen (clonazepam) en opeens lijkt alles wel 10 keer sterker binnen te komen . Enorm gespannen, onzeker, onrustig en slecht slapen. Daarbij veel last van maagzuur en harde buiken én weer extra gesprekken bij de psycholoog. Pfff... Ik ben er op dit moment behoorlijk klaar mee.
ik herken het ook wel.. veel moe, inderdaad je doet weinig, maar je lichaam voelt aan het eind van de dag alsof je keihard gewerkt hebt. en ik wil de kleine gewoon zien. maar ze moet nog even minimaal 3 weken blijven zitten! we moeten er door heen, de laatste loodjes zijn het zwaarst, altijd..
He dames! Wij zijn gisteren hele trotse ouders geworden van onze knappe zoon Joep! En ik ben zoooo blij dat hij er is Nu heerlijk genieten! Voor jullie succes en zet m op.... Nog even!
Hier een uit mn humdag. Al vanaf 12 weken stonden mijn rug en bekkens scheef, waardoor ik al sinds die tijd niet goed uit de voeten kan. Vandaag gaat alles net niet. Moet eigenlijk nog zoveel doen, maar ik kan me er niet toe zetten. Maagzuur al om (voor het eerst) Mijn man de hele week op de kazerne, slecht geslapen en kind wat mn schaambeen aan het koppen is en is ze daar niet mee bezig dan laat ze haar voetje van mijn zwevende rib glijden, want dat vindt ze leuk. Kan ze haar hele dag mee vullen.... pfffffffffff sorry heb echt een piep dag vandaag.
ik ben 21 weken en 1 dag ik heb soms ook wel gehad misselijkheid ene keer wel andere keer niet raar dromen heel erg raar en soms leuk . maagzuur en moe als een ezel. en dan weer blij dan weer niet blij . gelukkig voel ik de kleine al wat vaker .
Daar zijn we weeeeer.. Pff *auw* Heb het gevoel alsof ik met een honkbalknuffel in mn kruis ben geslagen.. Super pijnlijk met lopen echte messteken down under.. Bah van een beetje poetsen ben ik al doodmoe.. Stomme dag bah..