Ik heb er ook geen zin meer in! heb totaal geen puf, en ik wordt zo langzamerhand ook moe van die voorweeen, heb ook al de hele tijd een vieze smaak in me mond en ik kom er maar niet vanaf.. pfff
Zucht...ik ben er nu ook helemaal klaar mee!! Met 30 weken bijna bevallen, maar gelukkig kwam alles toen toch nog goed. Ik dacht nou dan zal de baby wel snel komen, hopelijk haal ik de 37 weken. Inmiddels al voorweeen sinds 36 weken maar nog steeds geen baby!! Gisterochtend werd ik wakker, gelijk overgeven, harde buiken, flinke krampen. Ik denk yes! Nu komt ze! Maar nee hoor vergeet het maar... Heb nu dagelijks harde buiken, krampen af en toe lichte weeen, geen eetlust, maagzuur, mijn darmen legen zich al 1,5 week en ik heb zoveel last van mijn onderkant dat ik geen spijkerbroek kan verdragen... MAAR NOG GEEN BABY!! Zo dat moest er ff uit
Tsja...... ik kom me hier ook meer melden!! Ook ik ben het zat en ben ik staat alle middeltjes te gebruiken ''als'' het maar eerder komt.(de bakerpraatjes) Ook weet ik dat niks zal helpen en daarom ook niet eens te puff heb om het te gaan doen. Wel masseer ik me achterkant van me voet af en toe,maar helpen doet het niet hoor!! het is het idee dat ik er iets aan doe haha. Al ben ik nog geen 37 weken bevallen doe ik liever vandaag nog dan morgen. Loop dag en nacht met harde buiken,snachts kan ik er niet door slapen en lig al nachten wakker!!
Dat heb ik ook!! vreselijk! Ben vandaag ook echt zo ontzettend doodmoe (terwijl ik n normale nachtrust gehad heb)
@Jamietje: ik heb juist al 3 nachten niet geslapen en ik loop over van de energie, ben hartstikke hyperactief terwijl ik normaal geen nacht slaap kan missen... Vervelend he als alles daar beneden zo'n pijn doet. Ik zit nu op een kussen op een zachte bank en zelfs dat doet nog zeer af en toe. Ik moet echt langzaam gaan zitten en me niet in de bank laten vallen... Heb jij ook dat gevoel dat je baby soms heel diep duwt, net of je baby zo een handje naar buiten kan steken?
Nee dat niet maar wel alsof mijn buik echt helemaaaaaaal vol zit! Ja en dat er iets echt heel erg "leunt" op mijn bekkenbodem Mag ik niet wat van jouw energie? Manlief is morgen jarig dus ik ga ff proberen te poetsen
Ik kom ook even klagen.... Ben vijf dgn over tijd en inmiddels behoorlijk ongeduldig en nieuwsgierig. Maar als ik jullie klachten allemaal lees, mag ik eigenlijk niet klagen. Ik slaap nog prima en heb eigenlijk nergens last van. Ja, alles zit in de weg.....en heb af en toe harde buiken. Maar genieten doe ik ook nog wel.
Na vier keer strippen, waarvan maandag en vandaag lukte, zit er volgens mijn vk geen vooruitgang in. De laatste strippoging is dan ook niet geslaagd (lichaam moet binnen vier uur wat doen anders komt t niet van t strippen volgens de vk). Morgen eerste keer voor extra controle naar zh. Vandaag zo teleurgesteld, hoopte zo dat t zou werken. Ben moe, op, depri en wil alleen maar huilen nu.
Heb manlief al gevraagd om het zwembad weer neer te zetten ff pootje baden... Heb een zeurend gevoel in mn onderrug weet niet hoe ik moet zitten. Ook harde buiken weer erbij, na het eten begon het. Gedouched en ff geslapen tis nu iets minder maar toch.. pfff Herkenbaar dat zeurende gevoel? Ook voelt het zwaar in mn kruis...
Ja ik zit echt niet te wachten op dat weer. Wel erg.. wij waren veel intiem in de hoop dat er weeen opgewekt worden. Ik droom dr nu zelfs over hahahaha Ook wat rugpijn gehad vanacht maar niks zet door.. de baby trapt me vandaag zowat door 2en. Bij mij voelt alles nu zwaar op mijn heupen,gister ook fikse steken gehad
Nee iig wel mooie dromen gehad vanacht, dat verzacht de pijn een beetje Vandaag is de dag dat schoonpaps denkt dattie geboren word, op de verjaardag van mijn man, ben benieuwd
Hihi leuk is dat dat iedereen raadt wanneer het komt...mijn vader denkt dat het zaterdag rond een uurtje of 23.00 gaat beginnen...ben benieuwd! Het is hier dan kermis haha! En jamietje...beter zulke dromen dan van die enge over bevallen enzo! En gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat het snel begint! Xx