Haha, die k.....banners ook! De (voor) weeen zijn er weer sinds vanmiddag, begin nu radeloos te worden, heb de vlos gebeld, ze komt zo langs. Ik hoop dat ik ontsluiting heb...
Hey dames @nicky en hoe staat het ervoor?? Ben benieuwd, hoop dat het wel wat doet! Ik ben vanmiddag weer op controle geweest. Ik heb natuurlijk ook telkens harde buiken en was ook benieuwd of t wat deed. Ik legde mijn verhaal uit dat ik bij mijn oudste slapend de 5 cm heb bereikt op harde buiken zeg maar, dus niet op pijnlijke regelmatige weeen. En dat ik nu telkens het idee had dat ik mijn vliezen voel uitpuilen en op spanning voel komen, in mijn baarmoederhals. Ik zeg nog tegen dr, ik ben geen vlos ik weet niet of dat uberhaupt wel kan, maar ik voel iets uitzakken. Ze zei gelijk ja dat kan je voelen, maar het is wel bizar dat je weet dat dat het is. Ik zeg ja als ik ziek ben weet ik ook waar t vandaan komt. Ik ben heel erg op mijn intuitie ingesteld. Zeg ze, ja wat wil je dat ik doe. Ik zeg kijk maar even want ik denk dat de boel wel verweekt is inmiddels... En ja hoor bmm helemaal verweekt en nog steeds die 1 cm ontsluiting, maar wel fijn te weten dat die harde buiken wel voor verweking hebben gezorgd. Wel meteen liggen en bellen als mijn vliezen breken... Kleintje daalt niet in. Ze vond het wel spannend, ik moe volgende week donderdag terug, ze zei zelf, als je dat al haal... haha ik hoop dat ze gelijk krijgt, maar ik denk dat ik gewoon weer op controle kom haha Ze zei luister jij maar goed naar je lichaam en bel me maar gewoon als je denk dat het door gaat leunen... Ik heb soms 40 tot 50 harde buiken op een dag dus ja er gebeurt wel wat, en zij vertrouwt op mijn gevoel, vind ik wel prettig! Fijne nacht dames, hopelijk hebben we snel onze babies
Jeetje, het is jouw lichaam, gelukkig kan zij ook voelen wat jij voelt. Ik zou gewoon bellen als je twijfelt. Wil je niet gestript worden met 1 cm? De vlos is geweest, wel verweking, geen ontsluiting, maar mijn lijf is er klaar voor. Door het onderzoek is het nu nog meer aan t rommelen gelukkig. Ga nu mijn slaappil slikken die ik van haar heb gehad en hoop op het beste vannacht!