*Klaagtopic over alles!*

Discussion in 'De lounge' started by Momof3, Mar 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miis

miis VIP lid

May 8, 2012
    5,229
    1
    0
    kiespijn!

2. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    Dat ik me gewoon heel de dag al kut voel!

Moest voor extra bloeddruk controle, mocht gelijk even blijven voor urine en bloed controle, was opzich allemaal goed, dus je zou zeggen fijn!
    Alleen wordt ik gek van de koppijn, m'n dagelijks leven wordt erdoor beheerst!! Nu moet ik naar de neuroloog, wat wil die doen in een zwangerschap??
    Mijn bloeddruk is wel verhoogd, maar geen eiwitten in urine op het moment dus dan zijn ze snel klaar, alleen leg al m'n klachten op een rijtje en je zou zeggen pre eclampsie..

Pfff sorry voor m'n zeurverhaal, maar ben het gewoon even zat!!!

3. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Hier een rechterkant van mijn lichaam die verkrampt is geraakt door de spanningen van de afgelopen maanden... Dus nu naar de mensendieck en pijnstillers.

4. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Ik ben het zat met het gezeur tussen belasting en gemeente!! En een man die niet wil begrijpen wat ik bedoel!!

Wou er een goed 2013 van maken tot nu toe is het enigste mooie de kleine die in mijn buik groeit en me lieve dochter.

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,546
    3,057
    113
    Mn jongste begint ziek te worden, erg hangerig en was warm :(
    Oudste heeft/had longontsteking, hoop dat jongste t niet krijgt (erg gevaarlijk voor haar)

Ik heb trek maar doe poging tot sb dieet..

Ik ben de kou zat!

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik voel me keischuldig dus ik wil even over mezelf klagen.
    In de wachtkamer van de gyn zat een zwangere vrouw en we praatten heel kort want toen werd ze bij de gyn naar binnen geroepen. Toen ze terug buiten kwam vroeg ze of het mijn eerste keer was, ik zei dat dat inderdaad zo was en toen zei ze dat het echt leuk was om te zien en vroeg meteen even hoe ver ik was..
    terwijl ik er zat voor mijn PCO-diagnose. De tranen sprongen alweer in mijn ogen terwijl ik stamelde dat ik niet zwanger ben.. en toen werd ik naar binnen geroepen.
    Die mevrouw heeft nog haar excuses aangeboden en dat was echt niet nodig maar dat kon ik haar niet meer uitleggen want ik moest dus net naar de gyn, en nu voel ik me schuldig omdat zij zich er waarschijnlijk ellendig door voelt. Ze leek ook meteen wat van slag..
    Ik voel me een bitch nu :)

7. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik was net even aan het leven bij "ovulatie en zwangerschapstesten" en erger me toch echt MATELOOS aan het woord "plakbeeb"... Wat een *piep*woord is dat toch!!

8. knap

knap Niet meer actief

O heerlijk klagen. Hou ik wel van hihi.

Ik soms stapel gek woord van mijn Puber en peuterpuber. Alle bij willen ze de hele dag hun eigen zin doen( alle bij dus boos en dwars echt gezellig hier soms in huis:D). Is de ene net geweest is de andere weer bezig.

Nu liggen ze alle bij op bed en dan zucht ik even diep en dan bedenk ik me maar wat een rust haha.:D

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik moet ook even klagen.
    't Is hier het een na het ander en ik wil een keer rust! Maar na eerst 2 jaar gedoe met Thirza, daarna een jaar met 3 miskramen en vervolgens een spannende zwangerschap, kwam er een hoop gedoe met Caitlyn, (hartritmestoornis waarvoor een stuk of 6 ziekenhuisopnames, KMA en reflux, en van alle medicijnen kreeg ze steeds bijwerkingen, dus opnieuw een baby die heel veel huilde).
    Toen dat eindelijk tot rust kwam, begon de tandenellende al, (met 4 maanden), en nu dat even tot rust komt, kreeg ze griep die doorliep in een oorontsteking, waarvoor AB-kuur en nu daarvan ws een schimmelinfectie.....
    AAAARRRRRGGGGGHHHHH, ik wil een keer rust! Gewoon een baby die 2 keer per dag even lekker gaat slapen, zodat ik even m'n huishouden kan doen, (er ligt een enorme stapel was op me te wachten inmiddels :().
    Zal blij zijn als we het eerste jaar weer achter de rug hebben. My goodness, wat kijk ik uit naar de eerste verjaardag!

10. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

Apr 3, 2012
    1,379
    0
    0
    ik klaag omdat ik er gewoon ff goed doorheen zit momenteel.
    Al maaaanden probeer ik te ontkennen dat privé omstandigheden geen effect hebben op mijn werk en vandaag werd me pijnlijk duidelijk dat het dus wél zo blijkt te zijn..
    En dan vraagt dus de assistent manager mij op kantoor. 'heb je er een excuus voor?' ik begon te huilen. ik ben het allemaal ZO ZAT!
    Daarbovenop kom je thuis en ligt er een brief op de mat.
    Ja, om de omstandigheden allemaal nog erger te maken dus.
    De definitieve datum van rechtzaak is bekend. G*dver. Ineens komt het dan weer heel dichtbij en krijgt je lalahappyland-plannen-gedoe een keiharde klap. Zo; hoppaaaaa! back to reality. Auw.

*zucht* ik ga aan de afwas. Even mijn boosheid op de pan met aangekoekte macaroni botvieren. Wordt schoon, kreng!
    (he, lekker. dit lucht op!)

11. mama4life

mama4life Bekend lid

Dec 20, 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Klagen met alle liefde op dit moment... ;)

Waarom vindt mijn moeder dat ze het recht heeft over mij te oordelen... En dan ook nog te roepen dat een mk aan "aanslag is op mijn moederschap" (en bedankt voor je steun he mam)... :x
    Omdat mijn zoontje na lang tobben (onderhoudsab, fysio, extra controle gewicht/lengte) eindelijk richting t gemiddelde ging en vervolgens doodziek in t zkhuis belandt :( (waar we na een week weer uitmochten, maar we eigenlijk weer heel veel stappen terug hadden gedaan qua ontwikkeling)...
    Na maanden onzekerheid ivm mijn cylcus (die had k niet), bleek ik zwanger te zijn, heb ik een mk... Een week lang gebloed als een rund (leve t kraamverband) en dan met spoed gecurreteerd (hallo zkhuis, jou ken ik nog!)... :(
    Oh en omdat de klote-auto van vl eventjes door de apk en n kleine beurt moet (daaahaaaaag vakantiegeld en alle extraatjes komend jaar)...:$

Ik ben er helemaal klaar mee! Wat een kutjaar...;)

#al prijs ik mij gelukkig met mijn mooie lieve wondertje wat lekker ligt te slapen... ;)

12. Bubbels1985

Bubbels1985 Actief lid

Sep 13, 2012
    207
    1
    18
    Ik doe ook mee met klagen. :D
    Zit mijn mijn meisje in de medische molen wegens constitutioneel eczeem en allergieën hadden we net alles een beetje onder controle werd ze ziekjes en ook moeders een flinke week plat, helaas niet de mama versie. Bleek zij oorontsteking te hebben die wij niet hadden opgemerkt want ze krabde wel bij haar oren, maar ja daar zitten ook eczeem plekken dus dat is niet zo gek.
    Iedereen eindelijk een beetje opgeknapt heeft ze nu weer iets opgelopen en ligt met hoge koorts nu op bed, geen opvang morgen dus en al achterstand op het werk door mijn eigen week ziek zijn.

Maandag moet ze voor een provocatietest kma maar die kan ws door haar ziekte nu niet doorgaan. heel handig ook want de tweede datum voor de test had het ziekenhuis gepland op dezelfde ochtend als de controle bij de dermatoloog :( wat dus niet kan je in 2-en splitsen.

Heerlijk gekroeld vanaaf met man moet ie nu nog de deur uit om zijn oma op bed te leggen (oma heeft een gebroken been en mag niet lopen,staand e.d.)

Pfff gelukkig is het al bijna morgen :p
    Lucht wel op zo!

13. pinguin

pinguin Bekend lid

Apr 8, 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    oeh! ik doe mee!!!!

* waarom heeft de arts niet gewaarschuwd dat de stoppem-met-roken-kuur zoooo duur is?? man en ik zijn gestopt maar de rekeningen stromen maar binnen! die verrekte pillen kosten ons nu al 700,-! verdorie! (en het consult waar ik zelf niet om gevraagd heb kost ook 2x 65,-! )
    * waarom pist mijn kat nu voor de 2e keer in de kinderwagenmand? rotbeest!
    * wasmachine sinds gister stuk dus moest vandaag een nieuwe kopen! dag centjes!
    * werk loopt niet lekker, clienten zijn moeilijker dan anders en veel stress/ werkdruk. soms ga ik met heel veel tegenzin naar mn werk! heb ik nog nooit gehad!
    en ook nog; rotmens bij het consultatiebureau!
    ze wil gewoon zeuren, C doet het nooooit goed, ze is alleen maar negatief.. ben er klaar mee en dat heb ik haar gister ook laten weten! takkemens!

zo, dat lucht op!
    up-side;
    deze week zijn wat bomen gekapt hier in de straat, strax in de herfst geen bladeren meer! woehoe! en geen troep meer in mn was!
    en; ben wel al bijna 6 weken gestopt met roken, dus dat gaat wel lekker!

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Klagen heerlijk:

* waarom is de ww zo belachelijk laag?? Rondkomen van een bedrag wat lager is als de vaste lasten... Dag spaarcenten !!
    * wanneer breekt de lente door, dan barst het werk voor Vl. ook los ( loonwerk/kraanmachinist )
    * ik begin me te irriteren aan vl thuis pffffff zeur blehr Miep pffff
    * waarom heb ik ineens weer last van issias ? Auwe
    * voel ik me ineens een zeurderd??

15. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Mijn meisje is ziek van die rot-vaccinatie... Is overduidelijk hartstikke moe, maar voelt zich te ellendig om in slaap te komen. Ik vind voor een 'gezond' kindje zorgen al een dagtaak, maar nu ze zo ziek is ben ik helemaal met haar in touw... ( met liefde uiteraard ). Haar tranen maken mij ook aan het huilen.

En dat ik net heb gestofzuigd en de katten elkaar weer besluiten in de haren te vliegen. Kan ik weer opnieuw beginnen.

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Zoontje die nog dood moe is maar niet wilt slapen.

Ik die te nieuwsgierig word naar ons ukkie en het liefst bel om morgen de geslachtsbepaling te krijgen ipv volgende week ( ja te erg dat ene weekje )
    Ik die eigenlijk moet verven maar geen zin heb..
    Ik niet weet wat ik moet eten heb overal trek in maar toch ook weer niet.

Dat was het weer voor vandaag :D

17. wensmoeder

wensmoeder Actief lid

Mar 11, 2013
    295
    0
    16
    Hier ook niet helemaal lekker.
    - Ziekjes last van vermoeidheid
    - wanneer word het nou is lente
    - zenuwen voor de verhuizing toch wel eng alles wat er nog gedaan moet worden
    - wanneer komt die vent nou om het brand allarm te testen als je weet dat er iemand komt ga je zo iritant zitten wachten op de bel.

18. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ben misselijk (niet zwanger) en heb nog zoveel te doen vandaag, maar ik ben bang dat als ik opsta van mijn stoel, ik ga kotsen.

19. TmvD

TmvD Bekend lid

Jan 10, 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Waarom belt die verwarmingsmonteur nou niet terug terwijl de babykamer nu niet verwarmd kan worden en ik zo langzamerhand op knappen sta.

up-side: Het wiegje staat klaar en kan gelukkig bij ons op de kamer staan.

20. miis

miis VIP lid

May 8, 2012
    5,229
    1
    0
    het sneeuwt hard nu, en ik moet zo de oudste ophalen..lopend...met baby en kinderwagen grrrrrrrrrrr

Share This Page