*Klaagtopic over alles!*

Discussie in 'De lounge' gestart door Momof3, 14 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faye80

Faye80 Actief lid

13 apr 2011
    453
    2
    18
    NULL
    NULL
    O, mag ik ook even klagen.. Ik krijg een ENORME pukkel op mijn wang en we hebben morgen een fotoshoot met de kids :( stomme paaseitjes ook ;)

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Balen!!!

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    *Klaagzang aan*

Jeetje wat een beroerde nacht zeg, Flink pijn in mijn bekken kon niet eens fatsoenlijk omdraaien. Misselijk,maagzuur. Ennu nog steeds flinke bekkenpijn.. Gister avond ook nogflinke oefenweeen..pffff Ben het echt even zat.

*Klaagzang uit*

4. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.878
    5.171
    113
    Home
    arghh weer een nacht wakker word er gestoord van.
    ik wil nog een beetje slapen! zuchtttt

5. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Manlief en zijn pa gister de radiator in de wc aangesloten en nu is de wc een enorme bende.. heb lief gezegd dat ik t wel opruim maar ik wil niehhhiieeeetttt.
    Zoon heeft me vanacht 4 x wakker gemaakt dus was vanmorgen toen hij weer in bed lag ingestort op de bank.
    Bleeeeeeghhhh

6. Faye80

Faye80 Actief lid

13 apr 2011
    453
    2
    18
    NULL
    NULL
    5.00 dreumes wakker, 5.15 baby ook wakker, beide een fles, 6.00 weer terug naar bed maar nee hoor... de dag begon weer extra vroeg vanmorgen. Fijn zo'n extra lange zondag.. gaaap..

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Even opnieuw klagen hoor
    T weer ik wil lente !!!
    Pfff volgens mij komt er een hongeruitbarsting ofzo, zo superdruk met boodschappen doen, iedereen had alle ruimte nodig, alle tijd zucht!!

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

even off-topic: ik moet op 6 mei afrijden...ook om 8 uur sochtends en ook een uur daarvoor een rijles:D
    Ik zal duimen voor je!

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

het sneeuwt!!! :x

10. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Bleeeeegh nog steeds koud buiten

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik verveel me.

Ik haaaaaaat thuis zitten ik wil werken!
    Ik wil lekker weer zodat ik naar buiten kan!

Word van beide echt stront chagrijnig!!!

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Dan zal ik ook maar even van wal steken....

*klaagmodus aan*

Ik klaag even vanwege het feit dat onze dochter epilepsie heeft. Nu heeft ze er een bacterie in de oren bij waardoor tot nu toe al 5 verschillende antibiotica kuren niet werken. Oren zijn al uitgezogen en we zijn zelfs al opgenomen geweest en met de ambulance opgehaald.

De afgelopen twee jaar zijn ontzettend heftig geweest. Minimaal 2x per week naar het ziekenhuis. Ze wordt snel ziek door de lage weerstand dus ze wordt daardoor ook vaker opgenomen. Nu krijgt ze binnenkort ook nog eens orthopedische schoentjes omdat ze door de epilepsie slecht loopt.

Ook hebben we nog een tweelingbroertje waar we ons enorm schuldig naartoe voelen omdat hij steeds naar opa en oma moet als we met Lynn weer halsoverkop weg moeten.

Om 14:30 komt wederom de huisarts ons meisje bekijken en we zijn bang dat ze weer opgenomen moet worden. De waterlanders staan dan ook erg hoog!!

*klaagmodus uit*

13. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Ik heb weer eens barstende hoofdpijn, zoals gewoonlijk, die onmogelijk weggaat.
    Verder een baaldag om 101 redenen

14. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    *Klaaguurtje*

Ik heb mijn linkerbeen geblesseerd waardoor ik erg veel moeite heb met lopen en niet lang kan staan. Ik moet nog super veel boodschappen doen en probeer mijn man te bereiken (hij werkt nu) om te vragen of hij uitbetaald is. (Hij heeft ING dus jullie weten wel over de storing van gisteren).. Manlief reageert maar niet, pfff.
    Hoe wil ik boodschappen gaan doen?? Lopend lukt niet, en de auto heeft hij.

+

WAAR BLIJFT HET WARME ZONNETJE! Ik wil mijn kleding lekker buiten ophangen, het binnen ophangen geeft ze maar een doffe geur hoeveel wasverzachter ik er ook in doe.

*Klaaguurtje voorbij*

Positieve van vandaag:
    Ik werd wakker door het gebrabbel van mijn dochtertje en het lieve lachje op der gezichtje! :)

15. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    We naderen weer een sprongetje volgens mij... Dochter slaapt nogal onrustig overdag... ben heel de tijd heen en weer aan het lopen voor haar tutje.

En ik heb het al heel de dag koud... Blegh!

16. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Oh, keertje klagen mag best...

* ben al weken aan het kwakkelen, stomme verkoudheid, half griepje.. maar doorzetten ho maar. Ben liever een week goed ziek dan wekenlang dit gedoe.
    * mijn zoontje slaapt ALWEER niet door, wordt elke nacht om 1 uur hysterisch wakker en laat zich amper kalmeren, zodat we er heel lang mee in de weer zijn
    *Waar blijft die lente????
    *ik heb de balen van mijn eczeem wat niet weg wil.. grrr...... ga weg, hoepel op!

Upside:
    ik heb een heerlijke gezonde zoon, een geweldige vriend (die ik eigenlijk nu mijn verloofde mag noemen, getuige die prachtige ring die hij drie weken geleden aan mijn vinger schoof), leuk werk, leuke familie.. kortom gewoon een leuk leven. Wat klaag ik eigenlijk om die kleine dingetjes?

17. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Oke nu MOET ik echt ff klagen!!!

-Ik heb gister een ruzie gehad met mijn vriendinnengroep omdat hun per se op een donderdag naar de dierentuin willen en ik dan geen auto heb en hun vinden dat ik maar met kids in een auto gepropt moet worden en ik gewoon zelf wil kunnen bepalen wanneer ik weg ga.(werd weggezet als ondankbare zeur :S)
    -Ik voel me al de hele dag nutteloos en heb nergens zin in
    -De honden hebben net weer lekker zitten vechten *grrrrrr*
    -Krijg net een kopstoot van dochter terwijl ik al koppijn heb
    -Mijn tuin ligt compleeeet over hoop terwijl ik vorige maand super veel moeite gedaan heb om m schoon en mooi te krijgen (ligt bouwpakket voor tuinhuis midden in de tuin,liggen overal tegels los en kuilen waar zand uitgegraven is).
    -Mijn huis is een puinzooi omdat ik niet vooruit te branden ben :(

Upside.. het weer is EINDELIJK beter.. althans de temperatuur

18. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik klaag omdat ik bijna 3 jaar last heg van mijn rug
    - onlangs migraine is vastgesteld met neurologisch uitval
    - darmproblemen heb en na een onderzoek ik doorgestuurd ben naar een oncologisch chirurg..:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

En ik mijn lieve mams mis :(:(:(:(

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    ppffff ook ik mag wel even hé:

* mijn zoontje is al weeeeeeeeeeeeeeken aan het peuter puberen......wie heeft er een rol behang over?
    * mijn uren op het werk worden steeds minder (thuiszorg) dankzij de bezuinigingen terwijl ik dit echt leuk werk vind en dus ook wil werken.
    * ik krijg de SCHIJT van mijn lichaam. Vanaf eisprong elke dag iets meer "symptomen" en het is inmiddels bijna perfect volgens het boekje, maar ik zweer het je: dat stomme lichaam fopt me toch weer en over een week ben ik weer ongesteld.
    Ik heb al een week pijn in mijn rug en spierpijn gevoel in benen etc etc etc. De gyn wil nog 3 maanden niks doen (onbegrepen verminderd vruchtbaar, bbz, 1 eileider verwijderd en 35 jaar). Stom mens, ik ga morgen gewoon bellen voor een afspraak te maken. Ben het nutteloos wachten helemaal zat.

Upsite: mijn zoontje heeft 10 minuten geleden besloten dat hij heel lief alleen gaat zitten spelen........lekker.....en dan ben je als mamma weer om hé; wat is hij toch lief....hahahaha.

20. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    *klaagmodus aan*

Ik erger me kapot aan mensen die denken dat ze boven de rest staan door eerst zelf de bus IN te stappen voor de rest uit te laten stappen! Grrrr... Kan ik zo boos om worden. Heb er net ook 1 ven terug naar buiten geduwd (niet hard duwen duwen gewoon zachtjes:p) en heel hard geroepen dat z'n moeder vast niet wist wat goede opvoeding is.

Het gebeurt nu zo vaak dat ik er nu echt een keer kwaad om ben geworden, ben ook wel sinds m'n zwangerschap een stuk prikkelbaarder en nog mondiger als anders dus dat helpt ook wel.

Zo die ergernis is er uit!:)

*klaag modus uit*

Deel Deze Pagina