Ik heb deze spin opgezogen ... ... ... Weet je zeker dat je wilt kijken, foto een eindje lager... .... ... Heel zeker? Okay... Bekijk bijlage 626262 Zo'n grote spin heb ik nog nooit gezien in huis. Een vriendin noemde het een 'opa spin'. Ze rennen letterlijk over de muur en eventjes was ik hem kwijt (toen ik de stofzuiger haalde). Sorry dierenvrienden, normaal vang ik ze met een jampot en kartonnetje om ze vervolgens vrij te laten, maar niet dit exemplaar. Het zweet brak me uit, en de stofzuiger staat nu heel heel heel ver weg.
Aaahh, wat een griezel!! Z'n broertje rende hier net rond (zag in m'n ooghoek ineens wat voorbij rennen op de vloer ) Maar daar heb ik manlief voor ingeschakeld
Haha Jet! Ben blij voor je dat hij weg is. Maar je weet dat hij uit de stofzuiger kan kruipen he? Dus die zou ik nog wat verder weg zetten.
Moet zeggen dat ik dit soort spinnen altijd in huis heb. Maar ik laat ze ook gewoon lopen. Dus het zullen er ook niet minder worden Zonde dat je zo'n prachtig beest in de stofzuiger hebt gedaan. Maar wel dapper!
Die staat echt twee deuren verderop in de nieuwe aanbouw. En ik heb hem eerst wat duizelig gemaakt door de stofzuiger te laten draaien. Nogmaals sorry dierenvrienden...
Ik snap je hoor. Maar waarom wilde je 'm vangen? Je hebt er toch geen last van? Waarschijnlijk woont hij er al weken.
Jakkes wat een monster! Brrrrrrr Ik laat die mooi lopen, niet uit principe maar omdat ik daar mooi niet dicht bij kom hahahaha
Ik ben als de dood voor spinnen. En ik weet het, er zijn er vast veel meer hier in huis, met de vorige warme periode kwamen ze ook tevoorschijn. Waarom vangen? Omdat hij bijna tussen mijn uien ging nestelen en ik niet verrast wil worden wanneer ik daar een van pak. Stomme redenatie haha. Ik heb geen flauw idee, hij moest gewoon weg. Ik heb de ijdele hoop dat hij via het open keukenraam naar binnen is gekomen vandaag want hij zat daarboven tegen het plafond toen ik hem ontdekte en rende naar de hoek van de keuken om via mijn kast en flessenrek over mijn aanrecht te roetsjen. Als vriend er was geweest (uiteraard gebeuren dit soort dingen wanneer hij van huis is) had hij hem mogen vangen. Had me heel wat hartkloppingen bespaard. In plaats daarvan werd ik uitgelachen via Whatsapp.
Ik heb recent gelezen dat ze dood gaan door de stof die in de stofzuigerzak zit. Daar hou ik me maar aan vast. Wij hebben gelukkig alleen maar heel veel kleine spinnen in huis.
Oh dan zit het goed, veel bouwstof, gips etc. Had de grote bouwstofzuiger opgehaald De kleintjes mogen mooi op het plafond blijven zitten hier. Die doen er veel langer over om bij mij te komen dan deze joekel. Die was er binnen een minuut.
Dit heb ik ook gelezen! En dat moet ook gewoon Er stond ook dat je er nog wat kattengrind achteraan kan zuigen.
Jezus wat een joekel, je zou m zowat huur vragen. Ik heb ook ooit 1x zo'n enorme gehad, toen sliep ik en schrok wakker. Trok het licht aan (touwtje achter me) en daar zat ie precies naast. Die ging ook zo rennen. Heb 3 weken op de bank geslapen