Deze week mochten onze kinderen weer. Zoon heeft zijn klas boven en een plat dak. Daar zit gelukkig sinds vorig jaar airco. Dus hij heeft er weinig last van op school. Dochter is voor het eerst naar de middelbare school en komt nu al 3 dagen blij thuis. Te druk met nieuwe indrukken om het warm te hebben denk ik maar Maar ik heb tegen beide gezegd...meer drinken in in de schaduw blijven. Dan gaat het wel. Dat doen ze braaf.
Ik ben jaloers! Wij morgen maar 21 graden zag ik op weeronline. Hier is het nu ook "maar" 25 graden ongeveer.
Wij hebben deze week nog vakantie en van het weekend de caravan al op de naseizoensplek mogen zetten (op 10min fietsen van huis), heerlijk! En als het weer slechter wordt gaan we gewoon alleen zwemmen in het binnenzwembad en daarna weer naar huis
ik ben er wel klaar mee kan niks doen in huis of het zweet loopt van mijn lijf af, koken is helemaal verschrikkelijk. ben blij als het goed af gaat koelen
Hier koelt het langzaam af.... en ik ook. Gisteren en vandaag best wel wat last gehad van de warmte. Vooral omdat je gewoon door moet met je gewone dingen. Als je vakantie hebt kun je niks doen en dat is wel beter met dit weer.
Nou dat laatste is zo waar. Ik heb nu vakantie en vind dit weer heerlijk. Kan het ook beter hebben. Normaal werk ik in de thuiszorg en dat is afzien. Vind het jammer dat het over is
Ik heb maandag en dinsdag ook gewerkt. Ik zweette mij kapot uiteraard, maar prima te doen. Ik vind het echt jammer dat het morgen 22 graden met regen is. Dan liever het weer van de afgelopen dagen weer terug.
Hier nog altijd 28 graden op het moment.. veel regen komt er niet aan voor onze regio. Morgen weer 26 graden.
Het heeft hier net even flink geregend, maar afgekoeld is het niet. Nog steeds 28 graden. Ik ben echt wel een zomermens (of eigenlijk een elk-seizoen-heeft-zijn-charmes-mens), maar van mij mag het nu ook wel een aantal graden minder. Ik heb sowieso het idee dat ik dit jaar meer zweet dan de afgelopen 5 jaar bij elkaar...
Hier (Klein dorp in Flevoland) is het heerlijk buiten nu. Alles staat tegen elkaar open. Boven helaas alles dicht ivm muggen, maar de ventilatoren staan aan op de kinderen hun kamers. Zal blij zijn als het wat koeler is zoals ze voorspellen.
Mijn weerapps geven geen regen aan voor morgen. Wel 22 graden met een lekker briesje, kijk ik echt naar uit