klaagtopic

Discussie in 'De lounge' gestart door loopy, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    ik ga ook klagen.:)

    *ik ben niet lekker heb last van maagzuur en antagel werkt niet:(
    *kom net zijknat thuis omdat de hond er zonodig uit moest en natuurlijk neem ik geen paraplu mee
    *me hond nu net met die bagger poten op de bank springt
    *ik steeds meer een hekel krijg een mensen die me op de snelweg snijden terwijl ik 30 ton benzine bij me heb

    zo dat lucht op :) lekker topic
     
  2. loopy

    loopy Fanatiek lid

    23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hopelijk heb je geen witte bank, blusvrouw
     
  3. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    YES ik doe ook effe mee!

    *ik heb al sinds het weekend buikgriep
    *om één of andere vage reden doet sinds gisteren m'n knie zeer
    *ben op internet een leuke baan aant zoeken maar dat wil gewoon niet!
    *ik wil graag naar het park, maar door dat kolere-weer gaat dat ook al niet
    *ook hier een huis dat dringend opgeruimd moet worden maar ik heb der gewoon geen zin in!

    Hehe, wat lekker...
     
  4. Amfy

    Amfy Niet meer actief


    nee gelukkig niet en de bank is behandeld tegen vuil dus het stoot af.maar leuk is anders.
     
  5. mona23

    mona23 Niet meer actief

    nou mag ik ook eff,

    - Ik heb sinds gister een ontzettend vieze smaak in mijn mond, heb geen idee waar het vandaan komt. Ik rook, en heb het idee dat ze wat in de sigaretten hebben gestopt, zodat iedereen stopt.
    - Het is hier ook k*t weer, regen regen regen,
    - Heb ik me een broek bij wehkamp gekocht, issie te lang
    - M'n moeder die de broek korter kan maken, is werken, dus daar heb ik nu ook niets aan.
    - Ik heb op m'n werk net een mega berg was opgeruimd, en nu kom ik thuis en hier ligt ook nog een mega berg.
    - Ik moet nog boodschappen doen ( heb ik een hekel aan.

    Zo, dat lucht op.
    Haha.
     
  6. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    heerlijk loopy wat een goud idee .....

    eehhmm ik heb zoveel te klagen dat ik niet waar ik moet beginnen ....

    - mijn haar zit k*t .....en ik heb geen tijd voor de kapper ....
    - heb vanmiddag met mijn logge lijf geverfd en de deur sie ik geverfd heb moet ik nog minsten 400 keer doen ......
    - ik heb sinds maanden een uitstapje gepland met een dinnetje ...en iemand die hier komt behangen op die dag vind dat ik maar eens moet schikken ....en mijn afspraak dus moet afzeggen ....
    - ik heb trek in chocolade ...maar dat is er niet ,...
    - ik heb het koud ....want het is heerlijk weer hier .....maar niet heus ...en als ik wat aantrek ga ik weer zweten ....is ook geen optie ...

    en nu ga ik even nadenken over wat ik nog meer heb te klagen ...
     
  7. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    - ik heb het ook koud, maar ik kom net mijn bed uitrollen na 2 uurtjes maffen zonder daarvoor nog iets te eten :p
    - vanavond hier een feestje waar ik geen zin in heb
    -mijn oor zit dicht
     
  8. MaryWoods

    MaryWoods Fanatiek lid

    2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    ik ook ff hoor:

    Thomas huilt al een uur in zn bed en wil echt helemaal niks!
    Mn vriend zou op tijd thuis zijn en uitgerekend als Thomas zo aan het krijsen is doet ie dit gewoon niet. Zonder te bellen.
    Straks is Thomas zo moe dat ie weer niet wil eten en het dus of een drama wordt, of dat hij vannacht of morgen veeeel te vroeg wakker wordt van de honger.
    Ik moet ongesteld worden.
    Ik ben moe want moet er drie a vier keer per nacht uit om Thomas weer op zn rug te draaien en vervolgens is ie om 5u30 wakker...

    meer kan ik ff niet verzinnen nu...
     
  9. draak86

    draak86 VIP lid

    7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Dan mag ik ook wel ;)

    - er zijn nog zoveel dingetjes die ik wil doen in huis (al weken) maar heb er gewoon geen zin in...

    - mijn hond zit de hele dag achter mijn kitten aan (wel lief bedoeld,maar kitten vind van niet)

    - me vriend ging lampje ophangen met mededeling ZO KLAAR, en zij zo klaar is altijd 1,5 uur verder, echt ALTIJD grrrrr

    - de kleine zijn huilperiode begint weer (dagelijks tussen 18:00 en 23:00) zucht

    - ik heb trek ik spareribs/pizza weet ik veel voor slecht maar deze maand helaas eindafrekening nuon gehad en gemeentebelasting dus helaas

    Dat was het voor nu.....
     
  10. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    - zit op mijn werk, geen reet te doen en moet nog tot 9 uur morgenochtend
    - mag pas 12 uur gaan slapen hier, maar ik ga lekker eerder want ik heb vannacht bagger geslapen
    - ben dus moe
    - heb een dipje
     
  11. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Nou dat ga ik ook maar ff klagen...

    Komt ie:

    * Ik háát zondag omdat er geen hol op tv is
    * Onze kitten is weer es ontsnapt en ik moet dr zo weer gaan zoeken in dit pokkeweer!
    * Ik heb honger maar ben te lui om te gaan koken (vriendlief wilt ook wel koken maar ik kan het lekkerder hehe)
    * Ik moet nog reteveel doen in huis maar heb er écht geen zin in
    * Mijn haar zit al weken vreselijk, ik kan er echt helemaal niks mee. En morgen is de kapper dicht dus moet ik tot dinsdag wachten. In de tussentijd moet ik maar binnen blijven maar....
    * Ik moet morgen boodschappen doen (blegh)
    * Heb ik na een halfjaar non-stop fulltime zware therapie EINDELIJK 2 weekjes vakantie, is het zulk pokkeweer! Wáár is de zomer? :(

    Hmm volgens mij kan ik nog wel een uur doorgaan haha.
     
  12. Debie24

    Debie24 Lid

    13 jul 2008
    71
    0
    0
    Maarssen
    ja ik heb ook wat te klagen!Ik voel me heel erg klote op dit moment,ik voel me heel erg alleen,terwijl ik hier een man heb!Maar ja,mijn man heeft geen tijd voor mij,eigenlijk al sinds we getrouwd zijn.Hij heeft alleen maar tijd voor zijn LAPTOP!hij gaat rond 11uur naar zijn werk(ja ze zijn erg makkelijk daar)hij werkt met computers,hij maakt programma's voor bedrijven.Als hij huis komt is het eten,beetje tv kijken en zo rond 8uur gaat hij weer op zijn laptop rond 11 uur douchen en dan naar boven zijn bed in...en ja hoor OOK met e laptop tot een uurtje of 3 's nachts!Zo gaat het elkeeeee dag.In het weekend is het NOG erger,soms zit hij wel tot HALF 5 'snachts achter de laptop!Als ik er wat van zeg dan lijkt het alsof ik zijn GROTE LIEFDE aanval!Hij word boos en soms zelfs aggressief...we zijn pas 3 jaar getrouwd,en het lijkt wel alsof we nu al uitelkaar groeien.Er word alleen maar tegen me gepraat als HIJ daar zin in heeft iets "belangrijks"te melden heeft of als hij HONGER heeft...dan is het.."wat gaan WE eten".Ik voel me heel erg alleen,en ik weet eigenlijk niet meer wat ik moet doen,want als ik er wat van zeg dan is het OORLOG! :(
     
  13. Anne1985

    Anne1985 Fanatiek lid

    17 okt 2007
    1.363
    6
    38
    @debie24: :( wat naar zeg.. misschien met je eens zeggen hoe dat voelt voor jou? zoals je dat hier ook zegt? Ik kan me niet voorstellen dat hij zijn laptop belangrijker vind dan jou! **knuffel**
     
  14. Debie24

    Debie24 Lid

    13 jul 2008
    71
    0
    0
    Maarssen
    Ik heb het al zo vaak geprobeerd Anne1985.Elke keer zegt hij dat hij vind dat hij er niet ZÓ lang op zit,hij heeft altijd wel een smoesje...of hij moet werk afmaken,iets lezen,nieuwe plannen om geld te verdienen of ik stel me gewoon aan...ach ja ik weet het niet meer....misschien moet ik ook maar andere dingens gaan doen...:(
     
  15. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik sla die mensen straks helemaal in elkaar die nu nog steeds met een bestuurbaarautotje op benzine met decibel 120 voor me huis aan het racen zijn.

    Nog even en ik rij over dat autotje heen.
     
  16. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Devilschase, wel filmen dan he! Ik wil dat wel zien :).
    Nee grapje, ik snap dat het klote is!

    Ik ga zo de bovenburen een ram verkopen. Kolere wat maken die een lawaai. Ze zijn werkelijk het hele f*cking huis aan het verbouwen! Dat sommige mensen geen rekening houden met anderen he..ik snap dat echt niet....*zucht* ik hoop dat ik zo kan slapen...
     
  17. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    HAHAHAHAHA dat autotje is stuk, HAHAHAHAHAHA

    [​IMG]
     
  18. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
  19. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Bloeddruk is perfect hier, de steen die ik in me handen had kan echter wel omlaag [​IMG]
     
  20. sjudith

    sjudith VIP lid

    19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam

    Waar in Rotterdam was dat :p
    Het regende hier hard maar niks ondergelopen :p
     

Deel Deze Pagina