*Klaagtopic*

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Momof3, 28 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    ZO!
    Bij mijn vorige zwangerschap was ik lid van een klaagtopic..
    Nu ben ik weer zwanger en leek me toch heerlijk als zwangere vrouwen lekker mogen klagen :D

Dus....
    Wie doet er mee?

2. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

Ja ik doe mee! Ben moe en misselijk en dat al weken lang, bah, bah, bah!!! Verder ruikt alles vies, waardoor ik weer misselijk word :( Ben die stomme sinterklaas ook zat!! Zo :p

Oh en gisteren was ik zo aan het overgeven dat ik in mijn broek pieste, dubbel oncharmant:D

3. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ja ik doe ook mee! Ik word helemaal gek van het plassen!!! Elk uur moet ik weer... Om gek van te worden vooral snachts, elk uur weer eruit... Pufffff nog ongeveer een week dan is ons kleine mannetje eindelijk geboren.

4. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh grappig ik praatte soms ook mee in het klaagtopic:p heerlijk om soms even van je af te klagen:D

Hier moe moe moe, en af en toe komt opeens die misselijkeid opzetten bah!

5. RianneB

RianneB Actief lid

16 okt 2013
    176
    0
    0
    Bollenstreek
    Ah fijn dit! ;)

Ik word GEK van mezelf... Mega onzeker en ontzettend chagrijnig op werk! Ik wil gewoon naar huis, mezelf verstoppen in bed en daar pas uitkomen als ik me beter voel... :(

6. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah fijn! Ik wil ook wel ff.... Ik ben moe, heb geen zin meer om veel te werken, ik wil gewoon babydingen shoppen.
    Ik kan nu al niet meer bukken zonder mn benen uit elkaar te doen, slapen op mn rug is niet meer prettig, mn borsten zijn warm en pijnlijk en ik heb minstens 3 x dat ik snachts dr uit moet om te plassen.
    Zo! Dat was dat:)

7. Mamavan

Mamavan Actief lid

27 mrt 2009
    137
    0
    0
    Ok ik klaag heerlijk mee,
    38.3 weken zwanger... Moe maar onmogelijk kunnen slapen, mega pijn in bekken, kortademig, aambeien, spataders, pijn in enkels....
    Doorgaan?
    Voor mij mag beeb komen, heb al de baringsdans gedaan maar dat helpt ook al niet ;)

Mamavan

8. cinniz

cinniz Actief lid

19 jul 2011
    365
    45
    28
    hmmz ik wilde het niet gaan doen maar hier kan het wel :D
    wordt gekkkkkk van de jeuk op mn hoofd!!!
    en alweer een schimmel infectie daar beneden :(
    bedankt hormonen!

9. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Ik wil niet meer werken, maar moet nog 5 weken op mijn tanden bijten, ik heb last van aambeien, mijn bekken doet pijn, ik slaap slecht omdat ik elke 2 uur moet opstaan om naar de wc te gaan, ik wil weer slank zijn en goed kunnen gaan shoppen waarbij ik kleren kan kopen die ik WEL graag zie. Ik wil weer kunnen sporten en het belangrijkste van al IK WIL MIJN BABY! Dat lucht op:p

10. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    Top idee!
    Ik mag eigenlijk niet klagen maar vind mezelf stiekem ook wel een beetje zielig.
    Ik wil die baby! Nu nu nu!
    Echt stom dat je vanaf week 37 moet horen dat het elk moment kan komen, maar dat je ondertussen gewoon nog max 5 weken moet wachten. Ik haat wachten.

11. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    Oh heerlijk zon topic. Wat hou ik hiervan. Eindelijk ergens waar het wel heel de dag door mag!!!! Ik ben al 3 dagen overtijd en ben het gewoon helemaal zat!!!!!!!!!!!!!!!! Vannacht weer flink liggen zweten maar van krampen oid is nog geen sprake... Bleeeeh . Misschien moet ik ook de baringsdans proberen mama van hahaha. Klinkt iig goed!

Oh en verder vind ik het echt super lief dat iedereen heel de dag appt maar ik word er ook even niet goed van op t moment!!!!!! Maar als ik mn tefoon uitzet wordt mn vriend ongerust..

Oke nu weer positief. Nog even volhouden:D bijna sinterklaas, kerst, nieuwjaar.... We gaan ervoor!!!

12. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Oh wat een heerlijk topic! Wat een goed idee.

Ik ben moe, onmogelijk, afzichtelijk, buitengewoon moe. Werken lukt bijna niet en ik wil alleen maar slapen, maar dat kan natuurlijk niet. Daarnaast wil ik ook zo graag gewoon een keer fatsoenlijk kunnen poepen! Al weken kleine keiharde keuteltjes, veel drinken, vezels eten en roosvicee laxo en het helpt allemaal geen reet (letterlijk, haha).

Zo dat lucht lekker op.

13. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Was ik bijna vergeten: ik snurk de laatste weken enorm! door de zwangerschap kunnen je slijmvliezen zwellen waardoor je kan snurken. Mijn vriend wordt er helemaal gek van, hij dreigde gisteren om in onze logeerkamer te gaan slapen als ik opnieuw ging snurken omdat hij echt moe is doordat ik hem altijd wakker hou. Ik heb dan maar gewacht tot hij in slaap lag om zelf te slapen, leuk is anders. Komt er dan nog eens bij dat ik ook kwijl tijdens mijn slaap nu ik snurk, moet elke nacht 4 keer mijn kussen draaien omdat ik wakker kom in mijn eigen speeksel, jakkes:p

14. RianneB

RianneB Actief lid

16 okt 2013
    176
    0
    0
    Bollenstreek
    Ja. Inderdaad. Poepen, ook zoiets! Wat een drama! Ik heb inmiddels m'n hele dagelijkse voeding erop aangepast, maar het helpt inderdaad echt geen reet!

15. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg
    Ja! Ik ook ff! Ben moe,chagrijnig, heb last van mn rug ( waar niet van) waardoor ik dus niet lekker slaapt. Wat sowieso al niet lukt, want ik hoor mezelf snurken:(
    Naar t toilet is helemaal een ramp door die stomme aambeien terwijl ik wel constant moet :$
    Gelukkig heb ik mag vandaag verlof, want ben t werken helemaal zat, alles gaat ook verkeerd en had vandaag ook nog s een flinke huilbui:(

16. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    ik kom ook gezellig mee klagen!!
    las net dat iemand last had van schimmelinfectie... down there...
    heerlijk -.- ik heb dat van week zes tot week vijftien gehad echt vreselijk!!!!

nu mag ik in mijn handjes klappen... na een misselijkheid van week 10 tot 22, draaierig en verder alle heerlijke kwaaltjes heb ik nu bijna nergens meer last van..

alleen dat maagzuur!!! omg... als ik ga liggen komt het steeds weer omhoog en wat ik ook eet of drink ik heb er weer last van...

17. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Ik kom ook heel even klagen!
    Ik heb zoooooveel last van maagzuur. Ben continue aan het eten en drinken om maar net te doen alsof het er even niet is. Ik kan niks hebben, zelfs thee brengt het nu al naar boven. Ben echt aan het wachten tot dit over gaat in overgeven, kan ik daar over klagen. Bah!

18. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Haha, ik heb 1 ding te zeuren.. heb je eeeeeeiiiiiindelijk verlof ;)
    Belt je baas je op dat ie heel ziek is en niemand hem kan vervangen (allemaal in het buitenland) of ik aaaaalsjeblieft even wil komen... grrrrrr... ach ja, dat doe je dan natuurlijk wel.. maar zat net een beetje in de relax/verlof modus.

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ahhh fijn!

Ik ben gewoon zó moe dat alles teveel lijkt.. BAH!

20. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18
    Jaa klagen! Ik voel me laatste tijd zoooo nutteloos en wordt er ook behoorlijk depri van. S'nachts lig ik wakker en dan blijf ik s'ochtends langer liggen om alsnog wat slaap te krijgen.
    Heb nu al een tijdje constante rugpijn, zelfs het kleinste beetje bukken doet pijn. Ik raak ook snel buiten adem als ik wat probeer te doen.
    Dit resulteert in dat ik het grootste gedeelte van de dag op de bank lig en ook helemaal geen motivatie heb om ook maar iets te doen :(

Deel Deze Pagina