*Klaagtopic*

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Momof3, 28 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slagroomsoesje

Slagroomsoesje Niet meer actief

Heerlijk he dat klagen dames ;).

Ik ben op.. en ik moet nog 6 weken (minimaal). Moet elke dag mijn oudste knul naar school brengen met de fiets en dan heb ik ook nog mijn jongste op de fiets.. het wordt steeds zwaarder allemaal.
    Ontzettend last van maagzuur zelfs rennies helpen niet meer.

2. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ik vind het geweldig dat ik zwanger ben, maar wat zou ik ontzettend blij zijn als het voorbij is. Als ik mijn eigen lijf weer terug heb en weer normaal mijn benen kan scheren, weer mijn eigen sokken aan kan trekken en weer langer dan 10 min in dezelfde houding kan staan/zitten/liggen.

En als dat nou alles was, maar nee hoor. Je mag ook nog minimaal 3 keer per nacht naar het toilet, en als je dan eindelijk slaapt dan wordt je weer wakker omdat je je om probeert te draaien wat niet lukt en dan kun je maar beter gelijk weer even naar het toilet gaan want anders word je 10 min later weer wakker. Om over brandend maagzuur nog maar niet te beginnen.

Ik kan niet wachten tot ons meisje er is, ik wil haar vasthouden en naar haar kijken (en af zijn van al deze stomme kwaaltjes).

Nog maximaal 5 weken.

3. AuroraM

AuroraM Actief lid

15 mei 2013
    167
    1
    18
    Gooi
    Oh wat is dit fijn om te lezen !! Ik vind het heel naar voor jullie maar stiekem is de herkenning zo groot! Even een tip voor maagzuur, omeprazol mag je gewoon nemen en dat helpt echt. Doen want dit is een kwaal die je niet hoeft te hebben...
    Nu ik even klagen. Hier mag het tenminste. Partner reageert ondertussen niet meer zo aardig met opmerkingen als.. Dat wist je toch van te voren. En daar word ik dan weer heel verdrietig van want ja. Ik wist het van te voren maat nu zit ik er midden in en het is echt heel zwaar aan het worden. Ik heb sinds een week of drie opgelegde rust van gynaecoloog omdat baby flink klein is. Maar heel vaak lukt dat niet waardoor ik me weer heel schuldig voel . Heb peuter van 2 rondlopen en die zet ik maar vaak achter tv. Erg genoeg.oudere kids zijn zelfstandiger maar wil hun ook aandacht geven. En dus weer schuld gevoel dat ik amper wat kan. Daarbij ben ik kapot moe van weken slecht slapen. Slapen lukt gewoon niet. En moet contant plassen. En slaap ik eindelijk wordt peuter weer wakker . Meestal twee keer per nacht. Mijn bekken doet pijn. Als ik loop voelt het alsof baby er al uit wil. Mijn buik doet vaak pijn. Vooral s.avonds en s.nacht veel pijnlijke voor weeen . Ik ben chagerijnig. Emotioneel. Twijfel aan alles en kan de simpelste beslissing nog niet maken. Wil rust en slaap en tegelijkertijd verveel ik me en ben ongeduldig. Ik probeer mijzelf voor te houden dat dit straks allemaal weg valt als ik baby vast heb. Ha. Maar dan slaat daar de twijfel weer over toe. Is baby wel gezond. Zal ik net zo van deze baby houden als van andere kinderen? Met andere woorden, heerlijk om zwanger te zijn :)

4. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Fijn dat jullie het topic zo fijn vinden :D :d
    Ik vond het de vorige keer ook zoooo heerlijk om te klagen!!

Nu ben ik elke dag kotsmisselijk en dizzy.
    Mn buik zwelt nu al op.. belachelijk!

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik ben TE chagrijnig/onredelijk, als ik van de wc afkom kan ik me eigenlijk alweer omdraaien en weer gaan zitten, en ben nog steeds ongelofelijk misselijk (alleen nu zonder spugen). Grrrr :x

6. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Hier ook zo 1, net over de helft en ben er alweer klaar mee:x maar tis voor een goed doel :) eerste 17 weken gingen voorbeeldig, wat ik niet te hard had moeten roepen. Daarna 2 weken doodziek geworden. Toen weer opeens gigantische buikpijn dat dan weer bestempeld werd als bandenpijn. Zakt dat weer af ben ik gewoon weer ziek...gaat weer 2 weken duren eer het beter word (zelfde als vorige keer) en komt natuurlijk ooo weer die bandenpijn:) je kon toch meer genieten na die 20 weken?
    Zo dat lucht weer op...

7. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier ook ff klagen,morgen 18 weken en Annefleur heeft nƩt de 5e ziekte achter de rug en nu is ze verkouden en heeft ons daarmee aangestoken,en ik weet niet of ik de 5e ziekte heb gehad dus zit ook in spanning te wachten op de uitslag van het bloedonderzoek,pff hopelijk morgen en anders pas na het weekend.

8. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Yes! Zo n topic is fijn! :D

Ik ben dat misselijk zijn zoooooooooooo zat!! Van mij mag het weg!! Liever andere kwaaltjes.

9. Memorylane

Memorylane Actief lid

27 sep 2013
    328
    0
    16
    Mijn buik begint me echt in de weg te zitten! Ben 34 weken en alle kleding staat niet meer leuk. Voel me een koetje met ongelooflijk dikke enkels, vingers en gezicht :(

10. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Momof3: Super topic om te starten dank.
    Ik ga dus ook even flink klagen en alles maar dan ook alles opschrijven. Omdat ik het gewoon even eruit wil hebben en het oplucht.

Tot 17 weken nergens last van. Het is dat mijn buik groeide maar verder eigenlijk niet door dat ik zwanger was. Nu Continu last van mijn rug en vooral mijn stuitje, ik heb last van obstipatie, ben mega emotioneel, weinig geduld met mijn zoontje die in de peuterpubertijd aan het komen is en dan voel ik me weer schuldig als ik hem op zijn kop geef, slaap slecht want kan sinds een week of 4 niet meer op mijn buik slapen terwijl ik een echte buikslaper ben en mezelf ddus aanmoet leren op mijn zij te slapen. Daardoor wordt ik weer een aantal keer per nacht wakker omdat ik kramp of pijn krijg in mijn heup waardoor ik me weer moet omdraaien. Mijn buik hoeveel ik er ook van hou begint echt al zwaar in de weg te zitten. mijn gewone gympen krijg ik daardoor al bijna niet meer aan waardoor ik al op snowboots loop. Ook moet ik volgende week op mijn suiker getest worden ivm zwangerschapssuiker. Mag ik weer vet lang niet eten en drinken, naalden waar ik panisch van ben en dan ook nog zo`n vies drankje drinken. Gezellig daarna 2 uur in een wachtruimte gaan zitten omdat je niet weg mag maar wel boven een bakker zitten waardoor je dus de heerlijkste geuren ruikt. Verder heb ik steeds meer moeite met mijn werk doen. Ik werk in de kinderopvang en moet mijn collega`s steeds meer de kinderen laten tillen omdat ik het niet trek maar voel me daar weer heel schuldig over omdat ik me er voor mijn gevoel dan weer makkelijk vanaf maak.

Zo een hele lijst maar o o o wat lucht dit op zeg. Nu lekker met een boekje op de bank, in bad en dan naar bed.

11. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik ben dik, mn buik zit heel erg in de weg, ik heb maagzuur, slaap slecht, moet steeds maar plassen en ik wil mijn baby NU!! Zo, hehe dat ben ik kwijt hihi :D

12. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik heb super veel honger.. en als ik ga eten, heb ik echt aant eind van de avond een opgezette buik.. en raak in de war..
    Volgens internet ben ik 4 weken en een paar dagen zwanger en volgens mijn app kan ik pas vanaf deze week positief testen,misselijk worden en worden mn borsten pas gevoelig.. ben al een week kei misselijk en pijnlijke voorgevel.. euhhhhh???

irrie hoor

13. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    En weer een dag extra overtijd....zucht. Wanneer kom je lieve kleine meid?!

14. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    Belgiƫ
    Ik kan geloven dat dit enorm frustrerend is! Je bent er bijna! Veel succes;)

15. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik moet even klagen omdat de dagen tot de geslachtsbepaling zoooooooo traag gaan. A.s. maandag maar dan moet partner wel vrij zien te krijgen grrrr

16. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Last van bi, maagzuur, pijn aan de buik, moe, ontsteking bij de knieschijf, pijnlijke schouder, honger!!!!

17. Tofie

Tofie Niet meer actief

Bang.. Dat het misgaat... Twee keer heel licht bloedverlies gehad en nu zo bang dat vaker te hebben en in paniek te raken..

18. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    net met mijn zus geappt... wij zijn beide zwanger (ik ben 5 weken verder)
    zei herkent mijn probleem van het maagzuur! -.-
    mijn moeder zegt dat het de manier is van mijn lichaam om te vertellen dat hij iets niet wil hebben... zoals veel prik ofso....
    maar wat wil mijn lichaam dan zeggen als ik ga liggen? dat ik maar niet meer moet gaan liggen?!?!?!

19. beertje12

beertje12 Actief lid

10 dec 2009
    161
    0
    0
    Ede
    Ik wil klagen over de enorme jeukende plekken op mijn benen en buik door de spuiten fraxiparine die ik moet zetten elke dag. Een fijne allergische reactie (not). En ik mag het gebruik niet stoppen.
    Eindelijk een zalfje gevonden waardoor ik s nachts kan slapen, maar deze wordt sinds kort niet meer vergoed.
    Ook nog zeer pijnlijke vingers door waarschijnlijk trombose in de kleine vaatjes. Verplicht rust en niet werken...en die fijne spuitjes nu 2 keer per dag.

En dit alles vind ik stom. Heel stom.
    Zo....

20. dimpel

dimpel Actief lid

6 feb 2013
    101
    0
    0
    Sint-Niklaas
    Yess! Just hetgeen ik nodig heb si !

Ben (bijna) 33weken en moet nog beginnen aan de kinderkamer!! (dakwerken geweest) frustrerend! Om dan nog maar te zwijgen van mn maagzuur en slecht slapen! En men boobies die inmiddels al meer gegroeid zijn dan men buik -_-" zucht

Deel Deze Pagina