*Klaagtopic*

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Momof3, 28 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Ik heb ook overal pijn bij het bewegen en om het helemaal af te maken heb ik nu een pijnlijke aambei :x en buiten het feit dat ik dat vies vind en het pijn doet, ben ik heel bang dat de bevalling het nog erger zal maken.

Bah bah bah.

2. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    & weer een dan over tijd...
    Heb ook last van de spieren in m'n kont aan beide kanten omdat ik gewoon niet weet hoe ik nog moet liggen & nu blijkbaar goed verkeerd lig anders had ik vast niet zoveel last.. Kussen tussen benen helpt ook niet... Herkenbaar bij iemand?

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Kotsmisselijk na het ruiken van koffie.. blughhh

4. Annie23

Annie23 Actief lid

14 jan 2013
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heerlijk het klagen daar ben ik wel even aan toe.
    Ik ben t ook al zo lang zat het zwanger zijn, ik wil ook al mn kleintje in mn armen hebben. Dan kunnen die rothormonen mn lichaam uit.
    Kan ik weer op mn buik slapen, hoef ik snachts niet meer naar de wc.
    Heb ik gewoon weer puf om mn huishouden zelf te doen. Krijg namelijk al harde buiken van even boodschapjes doen.
    En kan ik weer normaal fietsen! Normaal eten zonder maagzuur te hebben daarna. Ook normale porties, nu alleen kleine porties.
    Uhm nog meer te klagen?
    Ja mn werk, ik wil ook weer gewoon kunnen werken zonder harde buik. Of het gevoel dat ik mn collega's voor alles moet laten lopen.
    Maar goed ik heb nog gemiddelt14 weken te gaan..

En niet te vergeten al die vieze luchtjes die ik ruik incl. mijn man...:(

5. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    #45 LCLL, 4 dec 2013
    Laatst bewerkt: 4 dec 2013
    Ik doe mee! Voel me ontzettend beroerd, vanochtend na het tanden poetsen (eigenlijk altijd na het tanden poetsen) overgegeven. Toen wat proberen te eten en nu heb ik vreselijke maagzuur! Bah! Ik ben ook zo moeeeeeeeee :( Oja! En mijn tieten pleuren uit mijn bh!

6. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Rot horrormonen!! :x
    Raak gefrustreerd om de kleinste dingen en heb het gevoel dat ik me de haren uut moet trekken van gekkigheid......*lieftse wil ik al gillend rond rennen met de handen in het haar!*

En het feit dat de kinderkamer nog niet klaar is en de kaartjes duurder waren helpen niet echt mee :x

AAAAAARRGGHH!!!

7. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    dat ik morgen alleen naar mijn 20 weken echo moet omdat manlief moet werken en omdat ik deze zwangerschap zoveel gezeik van anderen aan mijn kop heb dat ik niet kan genieten gadver gadver gadver....

zo en nu voel ik me ondankbaar kreng ......:(

8. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Niemand die klaagt is ondankbaar.. Maar andere mensen snappen vaak niet hoe zwaar een zwangerschap is en kan zijn.

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Oke dan klaag ik ook even.
    Mn buik zit in de weg, ik voel me een logge koe en t gevoel dat ik bijna niks meer kan. Eind vd dag weet ik niet meer hoe ik moet zitten en misschien blijft dit nog wel 6,5 week zo (uitgaande dat ze je niet over de 42 weken laten gaan). Daar zie ik wel tegen op.
    Ik kan genieten van de bewegingen in mn buik, maar 's nachts niet echt slaapbevorderend.

En dan gaat eigenlijk alles goed verder en loopt er ook nog niets kleins rond. Pfff

Nog 2 dagen werken dan verlof, yeah :)

10. Slagroomsoesje

Slagroomsoesje Niet meer actief

ik ben het zwanger zijn beu! Ze doet me zeer!!

11. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Even zeuren over m'n schoonzus hoor, die denkt dat omdat ze al 3 keer zwanger is geweest, ze alles weet en mij dus ook alles moet vertellen en over alles in discussie moet gaan. Mag ik ook zelf een beetje ontdekken? En niet elke verloskundige zegt hetzelfde!! Bah!

12. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Ook al ben ik nog maar 9 kilo bij, ik voel me echt dik en onaantrekkelijk. Seks hebben lukt maar half en geeft me altijd het gevoel dat mijn man seks heeft met een walrus. Mijn man vindt het grappig als hij ziet hoeveel moeite ik soms heb om mij te draaien en zo, maar ik vind er helemaal niets aan. Als de seks voorbij is en ik ga naar de wc moet ik mijn vaak inhouden om niet te huilen omdat ik denk dat ik hem niet alles meer kan geven op seksueel vlak dan hij waarschijnlijk wel zou willen.

Ik wil me weer slank en sexy voelen!!!!!

13. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Prettymuffin..

Die ken ik ook 1.. pfff

14. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Hahahaha zo herkenbaar allemaal!! Het lijkt hier wel alsof het ene kwaaltje na het andere komt, maar tegelijkertijd voel ik me schuldig omdat ik niet 'ziek-zwak-misselijk' ben:p
    Heb last van m'n rug, maagzuur, veel harde buiken, extréém vergeetachtig, kan niet meer zo lang lopen, moe, moe en heel erg moe, heb een lage bloeddruk (ik ben van de week na sochtends pas 2 uur wakker te zijn geweest, op zolder op een stapel wasgoed in slaap gevallen, kon wel janken van frustatie:))
    M'n hoofd loopt over van alles wat nog gedaan moet worden, zo ongeveer alles nl..
    Maar wat nog het meest vervelend is..ik droom zoveel! Zo erg zelfs dat ik sochtends helemaal uitgeput wakker word..

Zo ook even kwijt!

15. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Nou heb ik al een keer geklaagd maar moet nu ook even hoor. Vanmorgen geweest voor mijn suiker. Pfff eerst al dat nuchter zijn terwijl ik mezelf net aangeleerd had te ontbijten. Vervolgens bloedprikken. Het meest smerigste drankje moeten drinken en daar 2 uur op het halletje wachten om daarna nog 1 buisje bloed af te geven.

Nou weet ik dat het voor het goede doel is maar o wat ben ik er van slag van. Heb de hele middag geslapen, de smaak van dat drankje zit nog in mijn mond en voel me zo slap als een vaatdoek en ondanks de middag geslapen te hebben ben ik nog steeds moe en heb het koud. Dus vanavond in bad en naar bed als de kleine man op bed ligt.

Wel een beetje goed nieuws: ben nog niet gebeld dat de uitslag niet goed is dus die zi wel goed.

16. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ik klaag ook even lekker met jullie mee!

Mijn astma is door de zwangerschap verergert. Met 11 weken zwangerschap heb ik zelfs een paar nachten in het ziekenhuis opgenomen gelegen. Vorige week een goede week gehad, en nu is het weer helemaal mis! Bezoekje aan de huisartsenpost gehad en heb er weer nieuwe medicijnen bij. Volgens voorschrift van de arts moet ik nu 16! pufjes per dag nemen. Ik hoop dat het een keer beter gaat, want anders worden het nog heeeeele lange weken tot mijn bevalling aangezien ik ook al niet meer werk :(

Zo dat lucht even op!

17. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Ik kom -weer- even klagen. Vanmiddag naar de huisartsenpost geweest omdat ik weer een fikse oorontsteking heb. Antiobiotica en oordruppels mee gekregen maar qua pijnstilling mag ik alleeb paracetamol wat voor geen meter helpt! Ik heb ook zooooo'n honger maar totaal geen zin om eten te maken. Ik wil naar bed!

18. nono

nono Niet meer actief

Hier ook even klagen.. Ik begin nu echt veel vocht vast te houden.. ugh......

19. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Ik wil ook even snel mijn ei kwijt.

GRRRRRRRRRRRRRR - Ik wil nu bevallen!!!!!
    Mijn geduld is op (nu al:)). En alle dames van mijn zwangerschapsgym zijn inmiddels bevallen, ik heb echt ff zin om een potje te gaan zitten janken!

Zoonlief was er al met 39+3 dus ik voel me toch al 1 week overtijd.

En bovenal heb ik ook nog eens last van verstopping (en darmkrampen waar mijn vorige bevalling dus mee begon dus ik had al weer valse hoop).

20. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Hier ook ff wat te zeuren..

Schoonmoeder kwam met een idee voor de geboortekaartjes heel leuk lief en aardig en had al een voorbeeld laten maken. Grrr laat ons eerst ff lekker zelf rondkijken voordat je zoiets beslist!.. :s

Deel Deze Pagina