Hallo meiden, ik weet niet of het hier goed staat, vast niet maar dan moet het maar verplaatst worden Ik zit met het volgende, toen wij in juni een positieve test in handen hadden van onze tweede spruit kwam er eigenlijk direct een nieuwe kinderwagen ter sprake. Ik had op internet een wagen gezien van het merk Kees, een tandemwagen. Deze wagen besteld (hij komt weg bij Bebeqo!!!) en ook netjes ontvangen. Dit was ergens in Juli en we hebben hem zolang op zolder gezet omdat we hem nog niet nodig hebben! Nu ben ik inmiddels 32 weken zwanger en leek het ons handig hem eens uit te pakken afgelopen weekend en wat blijkt. De kap boven het hoofd van de kind wat voorin zit past niet, er zit een onderdeel los en hij kan niet inklappen:x omdat er een beugeltje scheef zit!! Nu zoek ik me op internet suf naar hun eigen site of telefoon nummer maar vind eigenlijk alleen maar slechte reviews en klachten. Dus mijn vraag, iemand een idee waar ik hun kan bereiken!!??? Ps, commentaar leveren dat we hem eerder hadden moeten uitpakken enz heb ik niks aan, daar hebben we zelf al wel een beetje van zitten balen Alvast bedankt
Hoi Chris, op de doos stond Barendrecht. Het enige wat ik op internet vind is ook Rotterdam met hetvolgende tel nr 0104291770 maar dit nummer bestaat niet!:x Bedankt
zover ik kan zien is bebeqo een `merk`via welke site hebben jullie hem gekocht, kan je anders de websitelink plaatsen, daar kan ik meer mee=
Kees is een onderdeel van Happy Baby uit Meerkerk zie ik via google. Probeer anders even met hun contact op te nemen? Succes!
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb net contact gehad met het ''koeriersbedrijf'' die het pakket toen bij ons heeft geleverd en zijn kon zien via de code die op mijn pakket staat dat het we komt bij Bebeqo uit Barendrecht en zij noemde hetzelfde telefoon nummer wat ik in een vorig bericht heb genoemd!! Niet te bereiken dus Ook had ze een mail adres voor me dus dit is nog een optie die ik ga proberen. Frustrerend dit zeg:x