Klaagtopic

Discussie in 'De lounge' gestart door Niekepiek, 5 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Mag ik even klagen, ik voel me best zielig.
    Ik zit hier thuis met 2 hele zieke kinderen (zij zijn uiteraard veel zieliger dan ik!) en ik zie alleen maar foto's voorbij komen van mensen op het strand, zwembaden, feestjes, bbq's, wijntjes, cocktails en het terras.
    Ik ben zo jaloers.:(
    Mijn man is ook al de hele dag weg vanwege een voetbaltoernooitje en nu is hij aan het feesten.
    En ik zit hier binnen alleen maar snotneuzen af te vegen.

Zo, hart gelucht, jullie nog wat te klagen?

2. Lucifer30

Lucifer30 Actief lid

15 sep 2015
    173
    0
    0
    Dat is balen.. Beterschap voor de kids!
    Ik heb ook wel wat te klagen; iedereen lekker in de zon met een koud biertje/wijntje en lekker biefstukje van de bbq.. En ik, ik zit hoogzwanger in de schaduw met een fles water. Ik wil ook wel weer eens een wijntje drinken en een lekker steakje na 9 maanden.. 😩

3. Niekepiek

Dankje.
    Wat we allemaal wel niet op offeren voor onze kinderen...:p
    Ik snap je helemaal, alvast veel succes met de bevalling, hoop voor je dat je snel weer een lekker steak kunt eten.;)

4. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Sorry, kom ook net vh strand. Jij hebt alle reden tot klagen. Beterschap! En het blijft nog even mooi weer...

5. Niekepiek

Oh heel gemeen:p, was het niet heel druk?
    Dankje, ik denk dat ze nog wel even ziek zullen zijn, en ze zijn al een poosje aan het sukkelen.
    Ze zitten nu beide aan de antibiotica, hebben het flink te pakken.
    Maar hopelijk knappen ze inderdaad gauw op zodat we toch nog wat van het mooie weer mee kunnen pikken.

6. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Beterschap! Wij zitten ook thuis hoor, oma kwam op bezoek en verder moeten we hypotheekberekningen maken - niet mijn hobby.

7. wachtend

wachtend Niet meer actief

Hier 3 van de 4 een voedselvergiftiging opgelopen (alleen zoon is gespaard gebleven omdat hij gisteravond niet wilde eten.(heeft hij nu mazzel aan!)Maar man, dochter en ik voelen ons heel belabberd. Dus ipv Bevrijdingsdag vieren hebben we de hele dag binnen, in bed en in de tuin doorgebracht!

8. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Beterschap!

Ik wil ook even klagen hoor:
    Kreeg zojuist te horen dat mijn dochters toen ze laatst op stap waren met hun vader gevraagd hebben of hij hun kon helpen met een moederdagcadeautje, want ze hadden iets leuks gezien.
    Zijn reactie kwam er op neer dat hij dat niet nodig vond en dat ze het maar terug moesten leggen.

We hebben al een minimale omgangsregeling waarin alle verantwoordelijkheid en verzorging bij mij ligt, dus het feit dat een klein beetje waardering in zijn ogen overbodig is steekt wel even, zeker gezien het initiatief van de kinderen af kwam.

Dus vandaag even mijn geklaag en frustraties eruit gooien, zodat ik zondag gewoon kan genieten van de knutselwerkjes en de kusjes.
    En vervolgens het huishouden mag doen en alle andere dagelijkse dingen, net als de voorgaande jaren, gezien het blijkbaar niet nodig is om een keer per jaar even te erkennen wat ik allemaal doe. :(

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.639
    5.667
    113
    Ik klaag ook mee, moet vanaf maandag weer werken :( :(

Kan mij voorstellen dat je baalt!

10. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Beterschap allemaal.

Wij zijn vorige week naar CP geweest. Daar gaan we naar toe om te zwemmen. Mijn dochter kreeg de dag voor we zouden gaan de waterpokken. Dat was ook echt super balen. Man met de andere kinderen 5 dagen gaan zwemmen wanneer dochter sliep. Gelukkig waren ze tegen het weekend ingedroogd zodat ze nog een paar dagen mee kon zwemmen.

11. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Nee het was lekker rustig! Ik hoop dat je kindjes snel zijn opgeknapt en dat je nog wat vitamine d mee kan pikken!

Deel Deze Pagina