Oh mennnnn...... Ik wilde mn bed in stappen en zie opeens iets groots en zwarts op de muur... had mn lenzen al uit, maar vermoedde het ergste. En jawel... een grote dikke zwarte spin. Maar dan ook echt zo’n grote dikke. Mn dappere man probeerde hem te vangen met de elektrische vliegenmepper..... en toen gebeurde het ergste.... hij viel naar beneden... ACHTER mijn nachtkastje. En je raad het al.... niet meer kunnen vinden nu Hoe ga ik mn nacht doorkomen nu?
Snel ogen dicht doen. Hersenen deleten? Of in de kamer op de bank slapen. Maar dat is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan
Wekenlang in een andere kamer slapen. Ik heb het ooit eens gedaan. Midden in de nacht naar bed willen en er zat een giga spin op mijn klamboe. Ik naar de logeerkamer. Volgende dag spin weg. Daar heb ik een tijdlang niet geslapen.
Met mn licht aan ging het nog wel... maar net mn lampje uit gedaan en griezellll.... ik durf gewoon niet te gaan slapen
Haha, ja.... Paar maanden geleden zelfde verhaal toen we op de bank zaten beneden... we zaten lekker n serie te kijken en ik dacht opeens; zag ik daar nou wat bewegen naast me? En jawel... zo’n zelfde dikke spin, al rennend over het kussen. Vraag niet hoelang het duurde, maar nadat we onze hoekbank helemaal uit elkaar en ondersgeboven hadden, hebben we hem gevonden. Maaaarrr.... daar durf ik dus ook niet te gaan slapen. Enige optie is dus dochterlief op mijn plekje leggen en ik stiekem in haar bed Maar dat vind ik niet fair
Ieks, ik krijg al de kriebels als ik dit lees. Wat moedig dat je er gewoon gaat slapen. Welterusten dan maar. Houd je ogen en mond maar goed gesloten vannacht. (Ik heb ooit eens een kikker in mijn bed gehad. Hij sprong 's nachts op mijn gezicht en ik voelde een pootje op mijn lip. Ik had geen idee wat het was, maar ik heb alles bij elkaar gegild. Toen we het licht aan deden, zagen we een kikkertje. Mijn man - de held - heeft hem toen buiten gezet. Anders was ik toch echt niet meer gaan slapen. )
No way dat ik daar nog ga slapen. Afgelopen woensdag nog zo'n beest gespot (10 cm ik lieg dr geen woord van) En ik werd er gewoon misselijk van.
Het schijnt hè, dat elk mens in z’n leven 2 spinnen opeet... Sorry, misschien nu niet het moment om dit feitje te plaatsen. Hoop dat je zo wel een beetje kunt slapen! Sterkte
Dat is een hoax https://sites.google.com/site/dehoaxwijzer/urban-legends/stadslegendejeeet8spinnenperjaarinjeslaap
Nou.... ik heb geslapen. Maar lekker kan ik het niet noemen... was vaak wakker en moest dan even kijken of ik m in de buurt zag. Ook had ik t behoorlijk warm, maar durfde de dekens niet van me af te slaan..:. En nu zie ik m nog steeds niet. Waar zou dat kreng nou zitten????
ooooo gadsie ik was daar niet eens gaan slapen. Ik heb ook wel eens het hele huishouden wakker gemaakt toen ik nog thuis woonde. Dat ding moest weg, niet gevonden dus mijn matras lag op de grond bij mijn zusje.