Goedenavond dames, Ik denk open toch maar een topic want vraag me af of er dames ervaring mee hebben! Afgelopen woensdag heb ik een afspraak gehad bij de vk, zij gaf aan dat ik indien ik dat zelf ook wil gestript kan worden. Ik heb een zwangerschap achter de rug met veel medicatie en het liefste laat de gyn en vk me niet doorlopen na de 40 weken. Nu twijfel ik heel erg om het strippen morgen een kans te gunnen, dan ben ik 39+3. Heeft iemand van jullie ervaring met strippen rond deze termijn/voor de 40 weken? En echte nadelen zouden er niet zijn, toch vraag ik me af of iemand nadelen heeft ondervonden? Groetjes
Ik ben gestript met 39+3.. en bevallen diezelfde avond. Wel nr 3. Reden was dat ik het liefst een keer thuis wilde bevallen (en dus niet medisch worden) en de andere 2 ingeleid zijn in het ziekenhuis vanwege een oplopende bloeddruk na de 40 weken. Aangezien ik alweer richting 85 onderdruk ging wilde ze me wel een kans geven . Mijn andere kinderen zijn geboren met 42 weken en 41+3. Na primen, dus zonder wee-opwekkers. Mijn lichaam gaat dus waarschijnlijk ook nooit uit zichzelf beginnen.
Hier ook al vroeg gestript. Met 38.4 en daarna met 39.4 en met 40wk (toen rommelde het al de hele dag een beetje). Uiteindelijk die nacht bevallen. Geen nadelen vh strippen gehad
Hier met 37.2 gestript, wel gezorgt voor verweking... En nu nog niet actief aan het bevallen maar wel heeeel veeeeel voorwerk...
Gestript op 38+6, had toen al 2cm ontsluiting die de vk naar 3 heeft gefriemeld zelfde avond is onze zoon geboren!