Klaar met borstvoeding

Discussie in 'Voeding' gestart door chantalvl, 10 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalvl

chantalvl Fanatiek lid

23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Een verpleegkundige heeft hem "aangegeven" en toen het niet lukte heeft ze een tepelhoedje op m'n tepel gezet, meer niet.
    Het is m'n eerste kindje, dus weet ook niet zo goed wat normaal is. Als ik dit eerder had geweten allemaal had ik eerder advies gevraagd.
    Gekukkig lijkt onze zoon het allemaal wel prima te vinden. Het is een lief tevreden mannetje, en hii groeit als kool. :)

2. Proetsel

Proetsel Actief lid

5 jul 2017
    167
    112
    43
    Vrouw
    Ik heb ook een tijdje fulltime gekolfd, dat was echt een verademing met alle pijn de eerste anderhalve week. Daarna ben ik wel weer aan gaan leggen omdat live voeden zoveel makkelijker is en zoveel rust geeft, maar ik vond het bij fulltime kolven ook een ontzettend fijn idee dat mijn dochtertje in elk geval gewoon mijn melk dronk... Productie heeft er trouwens helemaal niet onder geleden, dus dat hoeft echt niet.
    Probeer het gewoon :) Als het niet lukt, is kunstvoeding natuurlijk ook prima, maar het is zo mooi als het wel lukt! En misschien durf je het over een paar weken weer aan om live te voeden en blijkt het, net als bij mij, tóch ook fijn te kunnen zijn!

chantalvl en Zoe123 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina