Klaar met de nachtelijke perikelen! (1 jaar)

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Druif78, Mar 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Ja, dat had ik dus ook al bedacht. 6:45 uur is best vroeg vind ik, zeker op mn vrije dag ;), en als ik m aangelegde melk geeft slaapt ie wel weer verder. Maar daarmee hou ik het wel in staand. hij wordt nu dus wel elke morgen rond 6/6:30/45 wakker, maar ik ga m er dan maar uithalen of eerst proberen weer in slaap te laten vallen natuurlijk. Hopelijk went ie die fles dan ook af!
    De papfles aan het begin vd avond is er op deze manier eigenlijk heel vlot afgegaan dus ik heb hoop, al speelt t in de vroege morgen ook mee dat ie dan uitgeruster is en ook echt honger/ dorst kan hebben.

Was hier echt gewenning ja!

Ik hoop echt niet meer terug te vallen. Als ons zoontje weer ineen sprongetje/ moeilijke fase komt te zitten ga ik iig geen fles meer geven :D

@ missmom: hoe doet jouw dochtertje het nu qua doorslapen?

2. MissMom

MissMom Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij bent later(niet veel later toch?) gewent he dus is voor jou ook wennen maar beter een nacht doorhalen en er vroeg uit dan telkens eruit moeten en fles geven of troosten, als je mag kiezen toch? :D

Gisteren heeft mijn dochtertje heel de dag niet geslapen dus die viel half 5 in slaap tot half 6 (waren een dagje weg en half 5 zaten we in de bus dus dan gebeurd dat he haha) Heb mijn dochter 8 uur op bed gedaan ipv half 8 maar ze was natuurlijk niet moe door dat uurtje opladen he hahah dus die lag 10 voor half 9 te zingen en te klessebessen en toen had ze zoiets van hallo-ooow anybody there? hahah Even lekker laten spelen en toen na kwartiertje weer naar bed en werd ze vannacht telkens wakker maar komt denk ik door gisteren en niet tussen de middag geslapen.
    Vanochtend half 7 vond ze het wel welletjes met die donkere kringen om haar oogjes.
    Dus het ging weer 2 dagen goed, woensdagnacht werd ze ook een paar keer huilend wakker en heb der lekker bij mij genomen en gisteren telt dan even niet mee.

3. Patriestwin

Jun 16, 2009
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geef mijn kinderen (8 maanden) een droomvoeding voor ik ga slapen,om 23.00 of eeder of later geef ik ze slapende nog een klein flesje met rijstebloem, ik laat ze gewoon in bed liggen en stop de fles in hun mond, ze drinken slapend. Anders redden ze het ook niet altijd tot de volgende ochtend en worden ze tussen 5.30 of 6.30 wakker en slapen ze veel onrustiger.

4. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Inmiddels heb ik dit dus wel gedaan (papfles slapend om 23uur), maar maakte voor het doorslapen niet uit. Ons zoontje lijkt heel snel door te hebben gehad dat ie altijd rond een bepaald tiojdstiop wat kreeg en dat biologische klokje bleef dus afgaan vroeg in de ochtend :x
    En op een gegeven moment werd ie dus ook standaard rond 23 uur wakker voor die papfles:(
    Nu geven we niks meer.

En idd missmom: dit vind ik beter dan een nacht doorhalen :)

Poe hee, jij ook een rommelnacht achttr de rug?
    Hoor je vaal he dat als ze op de dag niet goed slapen, dan snachts ook niet. gelukkig wist je waar het van kwam en weet je dat het niet altijd zo hoeft te zijn!

Share This Page