Klaar met hoop!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door junior1, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Wegwezen menstruatie! Geen plek voor hier ;).

Ach ja, uiteindelijk vast wel. Wie ooit verzonnen heeft dat de periode waarin je zwanger wilt raken een leuke en spannende periode is, moet ongetwijfeld binnen 1 a 2 rondes zwanger zijn geraakt :D.

2. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Was vast een man, hahaha!

3. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Nou begin ik te twijfelen :( wil niet mr testen :(

4. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Wahahahaha zeker weten :D

5. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Haha, of dat idd!

6. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Uitspraak van de dag! Geweldig!

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.919
    15.586
    113
    Nabij Utrecht
    Herkenbaar... alleen heeft het bij ons veel langer geduurd dan de gemiddelde 6 maanden... hoop houden doet leven....

8. cybell

cybell Niet meer actief

Klaar met de hoop ben ik al een tijdje...
    Maag meis je bent echt niet hysterisch hoor ;)
    Iedereen ervaart het denk ik wel zo.
    Of je nu 6 maanden of 4 jaar (zoals ik) bezig bent... dat gevoel is niet anders.

Weet dat je hier altijd terrecht kunt met je frustraties... iedereen zal het wel begrijpen!
    Ik duim voor jullie dat jullie wachten snel echt beloont gaat worden!

9. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    RoGiJuLi en Cybell,

Wat hebben jullie beiden een geschiedenis achter jullie, zeg!!!!

@RoGiJuLi: wat vreselijk verdrietig dat je vier kindjes bent kwijtgeraakt!!!! Ik weet dat je twee kindjes die niet vervangen, maar ik ben wel blij voor je, dat je met die twee gezegend bent.

@Cybell: Als ik me al zo voel na 6 maanden, dan moet ik er niet eens aan denken, hoe jij je moet voelen. Nieuw respect!!!! Is de kans nu wel groter na de operaties??? Ik duim in ieder geval voor je dat jouw wens snel in vervulling gaat!

10. cybell

cybell Niet meer actief

Nee de kans is niet groter geworden om zwanger te raken. Het enigste is dat ik nu wel een doorgaande zwangerschap kan hebben, anders had ik telkens miskramen na de 12 weken gekregen ivm ruimte gebrek.
    Bij mijn man zijn bijna geen zaadjes... 30.000 per ml... dus tja dat maakt het voor ons gewoonweg lastiger.

11. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ik snap je frustratie wel hoor! Wij zijn dan pas een jaar bezig. Maar ook hier begint de frustratie al te komen.
    Gelukkig mogen we naar de Gyn.
    Maar op 1 of andere manier is er weinig hoop voor een zwangerschap.

Eens komt het goed. :D

12. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    oooh ik dacht dat ik gek werd... ben ik toch is niet even de enige..;)
    wij inmiddels 19 rondes bezig en nog steeds niks ik heb ook al heeeel wat testen weg gegooid dus ook en hoop geld weg gegooid.
    morgen heb ik een afspraak bij de ha voor een verwijzing voor een vruchtbaarheid onderzoek ik hoop dat ik hem krijg.

13. xbabyxdx

Succes bij de HA!!

14. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Ik snap de frustratie heel goed, vooral die dagen na de eisprong. Maaar bij mij is bloed zien ook echt het begin van mijn ongi. Ik heb echt nooit gedacht dat ik toch zwanger kon zijn ondanks het vloeien. Ik heb al twee kinderen en geen innestellingbloeding gehad of bloed verloren in het begin van mijn zwangerschap. Daarom test ik niet voor nod en niet op nod. Ik ga dus maar 1 keer per maand door een diep dal (gelukkig)!

15. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    hoi hoi

ook ik al 8 mnd hoop. ik was in januari zwaar overtijd,, dacht echt dat ik zwanger was...helaas. ben nu in ronde 8 iedere maand weer tevergeefs testen en toch ergens hopen dat het toch zo is tegen beter weten in!

iedere maand als ikue duivels weer krijg kan ik wel janken. maar goed we gasn door we zullen wel zien. ergens komt het perfect uit...als ik nu zwanger word dan gaat mn dochter al bijna naar school en kan ik heerlijk van de kleinste genieten als de oudste 2 op school.zitten....heerlijk!

16. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Valt niet mee nee :(

17. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Hallo meiden,

ik ben nieuw op dit forum. Mag ik met jullie mee kletsen?
    Wij zijn bezig voor een 2e kindje. Onze eerste was er in ronde 2!
    In maart dit jaar ben ik gestopt met de pil. We zitten nu in ronde 5 en ik kan echt niet tegen de onzekerheid in de periode vlak voor mn nod (zoals nu). Laatste keer dat ik een negatieve test had was ik werkelijk in alle staten. Klinkt misschien raar maar ik vindt zwanger worden echt ellendig...

Groetjes
    Bloomy

18. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hallo meiden!

Welkom Bloomy! Natuurlijk mag je mee kletsen. Ik denk dat je het goed verwoord hebt... Ik vind zwanger worden ook zwaar ellendig. Geen reet aan! Ik verander van een redelijk rationeel mens in pregzilla...

We hebben al een dochter dus uiteindelijk zal het wel goedkomen, maar de weg ernaartoe is zoooooo lang...

19. xbabyxdx

Tuurlijk mag je mee kletsen Bloomy!
    Vreselijk he dat afwachten....
    Over een paar dagen mag ik dat ook weer.
    Niet dat ik veel verwacht.... maar toch.....

20. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Thanx :D
    Haha mooi woord, Pregzilla!

Zwanger zijn vond ik toen echt GE-WEL-DIG (ik kon echt alles en had echt nul kwaaltjes!) maar nu zwanger worden.... als het deze ronde niet raak is ga ik al aankloppen bij de ha. Het is mij wel goed, ik ga niet wachten tot mijn 35e (ben nu 30). Bovendien, ik kom echt nooit bij de ha. Hij mag me daarom nu wel ff serieus nemen vind ik ;)

Ik vind het fijn dat ik in jullie lotgenoten heb gevonden. Fijn om je hart te kunnen luchten. Mijn man die heeft zoiets van ach meid, het komt vast wel, we hebben er toch al 1?!

Deel Deze Pagina