Klaar met hoop!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door junior1, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Nou ben ik er ook helemaal klaar meeee :x :(
    Wacht mn ongi gwn af want na 3 negatesten ben ik waarschijnlijk toch niet zwanger:x
    Geen test meer voor mij:x

2. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Bij mij liggen er ook al weer twee in de prullenbak.

Ik had gisteren zere borsten, dus toch weer een beetje hoop... Nu weer een stuk minder, dus zal morgen wel ongesteld worden... grrr...

Weet je wat zo gemeen is ;) De teleurstelling komt op het moment in de maand, dat je het 't minst kan hebben. Midden in de maand kan ik er veel beter tegen, maar als ik ongesteld moet worden, dan ben ik al emotioneel. Dus dan ben ik helemaal een treurwilgje als ik niet zwanger blijk te zijn... Lekker bedacht allemaal, haha.

3. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Ik heb dat ook Junior1. Ik slaap dan ook zo slecht als ik het slechte nieuws weet, jij ook?
    Laatste keer slecht nieuws was 1 dag voor onze vakantie..! Nou die vakantie begon niet echt heel gezellig moet ik bekennen :$

4. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Het is meer dat ik deze maand echt heel erg verdrietig ben steeds. De vorige maanden kon ik me vrij snel weer oppeppen, maar deze maand blijf ik er een beetje in hangen, lijkt wel. Mss gaat het wel beter als ik eenmaal ongesteld ben, en mijn hormonen weer een beetje normaal doen...

Ik ga zaterdag op vakantie, dus dan moet het weer gaan! :)

5. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Zoooo irritant! In het begin van mijn cyclus ben ik nog wel cool, maar de tweede week na mijn eisprong... Vreselijk! Mijn cyclus varieert tussen de 26 en 33 dagen, dus bij een lange ronde kan ik me helemaal krankjorum maken. Nu al testen of niet, wanneer dan wel? Je kent het. En ik heb zelfs een keer - tegen beter weten in - nog eens getest of het nou wel een echte ongesteldheid was...:) Machtig Mina, wat voel ik me een opper-muts! :D

6. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Haha, Marrie28, heb ik ook gedaan, hoor! En ja, dan voel ik me ook een muts...

He, heerlijk, zo even met z'n allen lekker ventileren! Lucht wel een beetje op! Dat we maar allemaal gauw een kleintje mogen krijgen! ;)

7. Mystje79

Mystje79 Lid

4 jun 2013
    99
    0
    0
    Rotterdam e.o.
    Hallo Allemaal,

Ik kom ook eventjes mijn frustraties uiten. Ongeveer 16 jaar ben je bezig met het niet zwanger worden en dan besluit je er eindelijk voor te gaan en dan wil het niet lukken zoals je het in je hoofdje had. Wij zitten inmiddels in ronde 8 waar ik in het begin enorme last heb gehad van verschijnselen die horen bij het ontpillen. Iedere ronde dacht ik aan mijn lichaam te kunnen voelen dat ik die keer ECHT zwanger zou zijn. Afgelopen ronde was ik 2 dagen over tijd en had alleen maar negatieve testen in handen. IDD op dag 3 na NOD kwam de feestweek door. Toen heb ik besloten, ik laat alles los en dat heb ik ook gedaan. Ik heb niet gekeken naar mijn eisprong, we hebben niet volgens een vast ritme gevreeen en het was heerlijk om even nergens aan te denken, ook alle symptomen schreef ik toe aan mijn gedachtespinsels MAARRRRRR,..... nu ben ik weer 3 dagen over tijd en nu op zelfs dag 4 durf ik niet meer te testen omdat ik niet meer voor Jan met de korte achternaam testen erdoor wil gooien. Ben en zo klaar mee om steeds hoop te hebben die volledig de grond in wordt geboord door een witte test of de feestweek die gewoon later komt.....

AARRRRRGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH

Dus tja,.... ik snap de frustraties! :x

8. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Ik ben gelukkig niet de enige met dezelfde bak frustraties!
    Ik kan me bijna niet meer inhouden om te gaan testen, ik ben ZO benieuwd! Maar mijn gevoel zegt me dat het weer niet raak is dit keer.... wat een doffe ellende

9. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Ja dames, het zal toch een keer wel raak zijn? Mystje79 en Bloomy, ik ben nou wel benieuwd hoor :)

Maar ik snap de testangst wel. Weer die teleurstelling. Hou ons op de hoogte als jullie wel een testje wagen. En als ie weer wit is, dan kom je lekker hier spuien. Sterkte!!!

10. akaper

akaper Actief lid

5 aug 2013
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Wat een feest van herkenning hier!!!! Dat leven tussen hoop en vrees ben er zooo klaar mee!!
    Vorige maand met opzet geen testen in huis gehaald en gewacht tot 3 dagen over tijd en ja een positieve test tot dat ik de dag erna weer begon te vloeien.. weer een vmk....

Nu, ervan uitgaande dat mijn cycus normaal loopt na die vmk, weer 3 dagen over tijd... testen komen met de post straks maar kon me vanmorgen toch niet inhouden en heb ook een in de winkel gekocht en die gaf een heeel licht streepje... VRESELIJK die onzekerheid het genieten en vertrouwen zou bij mij pas komen met 12 weken.. maar zover zijn we nog lang niet...

Zo ook ff frustatie kwijt

11. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    hihi fijn dat we hier mogen spuien :D Heerlijk, het lucht echt op! DANK!!

Maar, Akaper, jij hebt nog niet zo'n verkeerd nieuws!

Ik heb wel een beetje lage buikpijntjes vandaag. Kan ook gewoon zijn omdat ik er vandaag weer veel mee bezig ben, met zwanger worden....

12. akaper

akaper Actief lid

5 aug 2013
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Bloomy opz ich wel maar gezien mijn ervaringen zegt dit nog niks vorige maand ook op 3e dag overtijd een positiefe test en de dag erna weer mis....

Zenuwslopend dit...

13. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Je hebt allemaal kwaaltjes, zere borsten, opgezette buik blabla, je aait een keer over je buik en de dagen erna wordt je ongesteld. Pleur je ff van je roze wolk af, weer vet zitten aaien !! Of ben ik de enige dwaas die dat al een keer gedaan heeft hahaha

14. Mystje79

Mystje79 Lid

4 jun 2013
    99
    0
    0
    Rotterdam e.o.
    En ja hoor, op het moment dat je maar enigszins overweegt na bijna vier dagen over tijd te zijn misschien toch maar een test te doen,..... --> FEESTWEEK. Volgende ronde reken ik nergens meer op totdat ik echt een volle week over tijd ben...
    Waarschijnlijk wordt mijn cyclus gewoon steeds langer.... ARGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH gek wordt je er van. :x

15. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hahahaha, nee hoor, ook schuldig!!!!

16. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    He gatver!!!!!! Wat vervelend, meid!!!! Dikke knuffel!

17. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Ik heb dat een paar maanden geleden gehad. VMK 3 dagen na twee positieve testen. Was er helemaal ondersteboven van. Heel veel sterkte!

18. Mystje79

Mystje79 Lid

4 jun 2013
    99
    0
    0
    Rotterdam e.o.
    Dank je wel leive Junior1!

Het is zo deprimeren iedere keer. Ik heb bijna 2 jaar geleden rond kerst een miskraam gekregen terwijl ik in eerste instantie niet eens wist dat ik zwanger was. Toen ik het door had, ging het mis. Het HCG- hormoon werd te langzaam opgebouwd, Verschrikkelijk. We waren toen nog niet serieus bezig om zwanger te worden, maar het was meer dan welkom. Nu zijn we dit jaar wel serieus bezig na het stoppen de pil in januari en het lukt gewoon niet. Het is soms echt deprimerend om iedere keer hoop te krijgen die compleet verwoest wordt. En deze keer had ik me zo voorgenomen om me niet te laten gaan. En ja hoor, wat doen mijn rare hersenen??? Die gaan compleet met mij aan de wandel als ik bijna vier dagen over tijd ben --> Zou het dan toch? Het is niet waar! Toch maar testen? Toch maar niet? Nog 1 dag afwachten? Nog twee dagen wachten? Vorige keer ook al eens over tijd geweest, dus heeft vast nog geen zin.... dit keer niet rond eisprong gevreeen,.....misschien eisprong verkeerd bepaald?
    Conclusie ARFGGGHHHHH gek wordt ik van mezelf! :$

19. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Ooohhhh, dat herken ik zo!!!! Zelfs nu ik ongesteld aan het worden ben (ik verlies nu een beetje bloed en wacht op de grote hoos) komt er ergens uit mijn hersenen nog hoop. En ik kan het mezelf 10x zeggen dat ik gewoon ongesteld word... Ik blijf die hoop voelen. Alsof het een heel eigen leven leidt. Maar onze dag komt!

Ik heb al een dochter dus ik weet dat het kan. Het enige is dat mijn man vroeger kanker heeft gehad en dus niet volledig vruchtbaar is. De vorige keer wel na 3 maanden spontaan zwanger, maar nu lijkt het toch mee te spelen. Vandaar dat we ons gemeld hebben bij de MMM. We hebben ons altijd afgevraagd of ons meissie een gelukstreffer was... Blijkbaar wel.

Deel Deze Pagina