Klaar met hoop!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door junior1, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Zo herkenbaar op dit moment... :(

Voor mij is het na 6 rondes (de eerste twee waren 'Lucky shot rondes i.v.m. mijn mans gezondheid) nog niet zo ontzettend lang proberen, maar inderdaad, de hoop of het überhaupt ooit lukt is er soms wel even weg, vooral op die ene dag in de maand dat het weer doorbreekt. Bah.

Ik ben naar de ha geweest omdat ik een aantal keer een flinke bloeding met mijn ei heb gehad en ook omdat manlief medicijnen slikt. Gelukkig hebben we een verwijzing gekregen voor de gynaecoloog. Alleen heb ik hem nog niet opgehaald. Ik hoop dat manliefs zaadjes nog goed genoeg zijn.
    Ik heb een vrij nette temp-curve, alleen al heel vroeg spotting. Er zal wel een eitje zijn elke maand, maar ik vind het wel prettig als er eens wordt gecheckt of mijn hormoonwaardes e.d. wel goed zijn (i.v.m. die bloedingen en vroege spotting. De ha vertrouwde het toch niet helemaal, vandaar de verwijzing).

Inderdaad, als je het echt niet meer vertrouwd, ga naar de ha.

2. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Goh, dat is ook wat zeg. Enig idee waardoor de miskramen kwamen? Geef de hoop niet op!

3. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Mag ik ook even komen klagen? :(
    Ik moet zeggen, het lezen van jullie verhalen is wel een steun als je in een dipje zit...

Deze maand ronde 'zoveel'. Ik ben gestopt met tellen. Zaterdag/zondag is mijn nod, vanmorgen een vroege zwangerschapstest gedaan maar hartstikke negatief. Ik ga er dus maar vanuit dat het deze ronde weer niet raak is, ondanks dat ik totaal geen bruinverlies heb tov andere cyclussen, waarbij ik altijd een paar dagen voor nod bruinverlies heb (en toen ik zwanger was niet).

Vanmiddag heb ik alle moed bij elkaar geraapt om de fertiliteitspoli te bellen om dan toch maar een afspraak te maken voor de eerste IUI. Nu kunnen we pas op 28 aug. terecht voor het informatieve gesprek(!)...zucht. Zijn we weer een maand verder :(.

Bah bah, ben er zo klaar mee....

4. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Lieve mpo, natuurlijk mag je even klagen. Wat een rotsituatie zeg! Maar geen bruinverlies is misschien wel een goed teken. Een negatieve test hoeft nu nog niets te zeggen...

Ik heb tot nu toe twee keer positief getest (waarvan de eerste tot een dochter leidde en de tweede tot een vak). En beide waren pas een dag voor NOD positief. Nu weer een dag voor NOD een schaduwstreepje... De vorige keer had ik alleen ook bloedverlies, net zoals nu, dus dan denk ik dat het wel weer een vmk zal zijn.

Maar enfin, die negatieve test zegt dus nog niets! Ik duim voor je!

5. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Bedankt voor je reactie junior1 :).
    Je moet hoop houden hè, dus heel stiekem hoop ik nog wel dat het uitblijven van het bruinverlies iets goeds betekent.

Pff, spannend bij jou zeg! Ik herken jouw donkere bloedverlies ook wel van mijn laatste vmk (sorry...). Misschien is het deze keer toch onschuldig...ook ik duim voor jou!

6. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Hoi meiden,

ik heb het echt mega druk op mijn werk dus ik heb even niet kunnen reageren. Nu ff tussen de bedrijven door heb ik ff tijd om eea bij te lezen en te typen.

Fijn dat jij zon baat hebt bij acupunctuur, Junior! Ik ben als de dood voor naalden dus voor mij is het denk ik geen optie...

mpo: ja dat is toch wel ff fijn he, als je lotgenoten vindt! Vind ik wel althans!

Ik heb vanmorgen een omo witte test gehad. AARHHGGG!!! Nog geen teken of gevoel van ongie. Het kan nog de goeie kant op gaan, maar ik heb alle hoop alweer opgegeven. Als het niet verandert ga ik dinsdag bellen met de ha. Klote hoop ook altijd....
    Sorry voor mijn gemopper.

7. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Bah ik kan niet slapen.
    Beetje gedonder met mijn wederhelft... hopelijk mag ik daar nu ook even over klagen. Bleehhhh!!

8. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

sterkte meis ;)

9. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hey Bloomy, daar mag je ook over klagen hoor! Mannen zijn soms hele lastige wezens ;)

10. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Eeehhh dames, vanochtend toch een positieve test... Maar ik verlies nog wel steeds bloed.... Zucht...

11. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Dank je Hondagirl en Junior! Lief.

Wow Junior, een positieve test!!! Wat goed! Spannend meid! Hopelijk is het een blijverd!!

12. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    #92 Bloomy, 9 aug 2013
    Laatst bewerkt: 9 aug 2013
    He Junior hoe is het nu met je??

Ik heb net wat roze slijm afgeveegd. Roze had ik nog niet eerder (voorheen meteen oud bloed). Maar het zal wel niet raak zijn deze ronde. Ras pessimist dat ik ben he.... ;)

13. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hoi Bloomy, ja goed. Ik denk dat ik echt zwanger ben (2 positieve testen), maar ik durf nog niet heel erg blij te zijn. Vorige keer ging het na 3 dagen mis.

Maar ik heb nu wel veel meer symptomen dan de vorige keer, dus dat ik wel gunstig volgens mij. Ik kan echt al janken om een scheet, haha! Het blijft afwachten. Morgen gaan we op vakantie...

En hoe gaat het met jou?

14. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Oh wat super fijn meid!!! Dan mag jij hier van het klaag-topic af ;) haha. En dan klagen wij nog door tot we ook zwanger zijn.

Ik baal echt als een tijger. Wat een ellende, zwanger worden.... en dan ook nog een hoop gezeik thuis. En mijn paard is doffe ellende want daar ben ik gisteren weer een paar keer bijna afgedonderd.... dus ik overweeg serieus om 'm te verkopen... dus lekker alle stront op een hoopje hier. Krijg al zowat spontaan spierpijn van het stront ruimen ;)

15. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Oh jee, wat voor gezeik thuis (als je erover wilt praten)...

Zwanger worden is inderdaad ellende. Zwanger zijn vond ik fantastisch! Maar ik hoop nu echt dat het goed gaat.

Wil je iets stoms horen? Bij mijn dochter hadden we ons aangemeld voor de MMM omdat mijn man vroeger kanker heeft gehad en verminderd vruchtbaar was. Tijdens het intakegesprek waren we al zwanger, maar wist ik het nog niet. Nu na toch een maand of 10 af en aan proberen hebben we weer een intake gehad vorige week. En weer was ik al zwanger alleen wist ik het nog niet. Schaam schaam... Mss moet ik leren maar iets meer geduld te hebben, hihi...

16. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    haha! ik denk dat ik ook op intake ga. Dikke kans dat ik er dan ook als preggo zit hihi.

Ja zwanger zijn is fantastisch!! Vond ik ook. Jij zit nu vast lekker op een roze wolk. Heerlijk meid, het is je echt gegund. Geniet er maar lekker van.

17. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Ik ben, eerlijk gezegd, nog een beetje in de ontkenning... Eerst maar 's zien dat het bloedverlies stopt... Het is gelukkig niet veel meer, maar nog niet helemaal over.

Wat wel opvallend is... Ik heb twee keer een maand acupunctuur gedaan en twee keer was ik die maand ook zwanger.

Maar hoe gaat het met jou rozeverlies???? Ik duim enorm voor je! Wanneer is je NOD?

18. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    hmm acupunctuur lijkt toch ook wel enig verband te houden met zwanger zijn, althans voor jou! Spannend joh. Maar 2 positieve testen dat lijkt me toch genoeg om te juichen, zou ik denken. Misschien moet je het nog een paar dagen aankijken om er zekerder van te zijn. Ik duim voor je!!!

Ik loop natuurlijk constant op en neer naar de wc om dat roze verlies te checken. Net even binnen gevoeld maar daar kwam niks roze/rood mee... Mijn NOD is denk ik morgen maar uiterlijk maandag. Als ik nieuws heb meld ik me!

19. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Oh Bloomy, wat spannend!!!! Duim, duim, duim!!!!!!

20. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Gefeliciteerd junior! Ik hoop voor jullie dat het goed zit ondanks je bloedverlies...

Deel Deze Pagina