Ik heb nog steeds een klein beetje rose verlies. Heb nu ook nog een schimmel onder de leden dus dan scheid ik altijd al meer af... we zullen zien. Hoe is het met jou Junior?
Hallo dames, Wat een fijne topic om bij elkaar steun te vinden. Ik zelf zit in ronde 2. Heb vanochtend een test gedaan maar helaas ook omo wit dus verwacht 1 van deze dagen ongesteld te worden. Ik bewonder alle vrouwen die al het een tijdje proberen en toch nog hoop houden. Zo raar dat als je ervoor gaat om zwanger te worden het een soort obsessie aan het worden is. Maar we gaan gewoon door voor ronde 3!!
Ik ben ook nieuw hier heb jullie verhalen gelezen en ik herken mezelf helemaal in al die frustraties! Zuslief natuurlijk zwanger toen ze er alleen nog maar aan dacht, in de omgeving de een na de andere met het blije nieuws. Nu zijn wij nog niet zo lang bezig als sommige anderen hier, maar inderdaad nader ik de 6 mnd grens wat psychisch voor mij een grens is waarbij ik me nu ga afvragen of er wat mis is... Hoewel mijn cyclus erg regelmatig is ga je je toch van alles in je hoofd halen. Om toch maar aan de testdrang toe te kunnen geven lekker deze maand begonnen met ovulatie testjes nou dat kevert alleen maar een bak extra frustraties op!! Pffff nu heb ik dus een extra onzekerheid erbij heb ik wel een eisprong, we klussen ons suf natuurlijk en nu maar weer wachten tot de volgende omo test...
Ahh neeeee junior!!!! Hopelijk heb je wel een (goed begin van een) leuke vakantie. Veel plezier! Romie26 balen meid.ik hoop dat je ongi gauw komt zodat je gauw verder komt. Fijn he om in dit topic lekker ff je frustraties van je af te schrijven. Olivi is ook niet leuk als iedereen in je omgeving zwanger wordt behalve jij. Ik zit nog in ronde 5. Ik wacht niet te lang om naar de ha te gaan. Waarom doe jij dat ook niet gewoon? Wie weet kun je mooi op tijd terecht bij de mmm. Hier: ik ben nog steeds niet ongi. Wat veelal witte afscheiding maar das denk ik door de hardnekkige schimmel. Ik voel me niet zwanger maar ik ga toch morgenvroeg testen.
Bloomy het is inderdaad fijn om even je frustratie kwijt te kunnen. Zelf heb ik het nog niet bekend gemaakt aan de buitenwereld wil het nog even voor ons zelf houden. Jullie ook allemaal? Of hebben jullie het toch verteld aan jullie naasten??
Mijn beste vriendin weet het sinds gisteren. Mijn ouders niet al ben ik daar erg close mee. Vandaag ongi geworden baaaaaaallll
Dat is idd balen. Uppp naar de volgende ronde. Ik wacht nog steeds op mijn menstruatie hoop dat het gauw doorzet! Zodat we weer kunnen gaan voor de derde ronde. Had van het weekend neg getest dus zwanger ben ik niet
Grrr ik loop nu vanaf vrijdag met menstruatiekramp. Niet zo pijnlijk als gewoon maar voel t wel. Ben verdorie pas over 11 dagen mn NOD!!! Rotlijf!!
Het bollen, misschien is dat alleen maar een goed teken. Schijnt dat als je zwanger bent dat soortgelijke krampen voelt. . Hopelijk blijft je menstruatie weg ; )
Ik hoop dat dat het is en dat ik niet ineens morgen ongi word. Dan ben ik echt de draad ff kwijt! Wanneer is jouw NOD Romie? Wat is jouw naam trouwens onwijs leuk gespeld zeg!
Ik was pas zwanger na drie jaar en twee miskramen... Zwangerschap is niet iets vanzelfsprekends,maar altijd een wonder! Geef nooit de hoop op!
Bollen, misschien is het wel innestelingspijn. Houd moed! Nou jouw geduld werd ook op de proef gesteld, Shandy! Ik heb echt bewondering voor vrouwen die met zulke teleurstellingen verder gaan. Ik word onderhand doodziek van die stomme hoop. Mijn wederhelft snapt ook niet waarom het zo lang moet duren. We doen werkelijk ALLES volgens het boekje. Ik heb de huisarts al gecontacteerd want ik ga hier echt niet meer lang mee rond lopen. Ik ben zo'n doetje die niet met deze onzekerheid om kan gaan.
Romie is niet mijn naam hoor maar ik vond het ook mooi klinken Hihi vandaar. Dames Ik had vorig weekend ongesteld moeten worden Maar nog steeds niks te zien weg vreemd allemaal. Normaal gesproken Voel ik een voorgevoel dat ik mijn maandelijkse periode kan verwachten Maar nu helemaal niks
Ok... officieel klaar met de stomme hoop!! Ik ben misselijk en gelijk heb ik de hoop dat het misschien heeeeeeeel misschien weleens raak kan zijn. Natuurlijk is het niet raak!! Ik heb pas mijn eisprong gehad waarschijnlijk. En mijn NOD duurt ook nog wel ff.... ( lange cyclus van 38 dagen ongeveer ) Dus.... het kan gewoon niet Maarja... die hoop he.... Weg ermee
Ik ga nu ronde 3 in. .. eigenlijk is dat nog zo kort schaam shan Maar toch wil ik het zo snel mogelijk snap echt niet waar dat gevoel Vandaan komt? ? Hoe oud zijn jullie dames en welke ronde is het voor jullie
Wat vervelend zeg dat er zo veel meiden zijn die zo zitten te balen. Bij jou duurt het wachten/hopen ook al een tijdje, xbabyxdx. Ik ben 30 en ga ronde 6 in. Ik moet je zeggen de laatste keer negatief testen vond ik het niet meer zo erg. De keer ervoor was ik echt in alle staten. Het went, echt! Ik heb nog steeds geen reactie van mijn huisarts gehad... morgenvroeg bel ik of ze mijn mail hebben gehad. Ben benieuwd of ze me nu al doorsturen voor nader onderzoek. Mijn vriend zei gisteren nog dat hij ècht geen halfjaar daarop gaat wachten.
Hoop dat je snel wat hoort van je HA Bloomy! Hier is het wachten op de uitslag van de Gyn. Ben echt zo benieuwd!!