Ik was sinds augustus vorig jaar bezig met zwanger worden. Eisprong bijhouden, seks plannen, dure ovulatietesten van 50 gebruiken, heel wat witte zwangerschapstesten weggooien, ovulatie tracken met apps. Ik zat zelfs bij de gynacoloog omdat ik vermoede dat er iets mis was met m'n baarmoeder of eierstokken. M'n leven draaide er om! Ik was er ook ècht klaar mee, en ben ermee gestopt. Uiteindelijk ben ik tòch zwanger geworden, en het bizarre van alles is dat de tijd tussen de seks en eisprong precies 7 dagen was. Zie banner....
helaas herkenbaar, ik hoop al 10 maanden elke maand weer ... en dan een paar dagen na de eisprong voel ik vanalles in mn buik rommelen, en dan denk ik JAA dat is t!!!! en dan de twee weken uitzitten en nog meer symptomen krijgen... en vervolgens een diepe teleurstelling, toch weer ongi geworden! ik ben gestopt met testen...ik wacht tot ik minstens 10 dagen overtijd ben, omdat er al zoveel de prullenbak in gegaan zijn! wij moeten ook nog geduld hebben,maar hoop dat t goed komt. succes!
Tja, het bloed prikken is alleen om te kijken wat er gebeurt. In principe kunnen ze niet zo heel veel doen... Maar goed, het is een begin. Het zou wat zijn als je een tweeling krijgt!!!!!! Wanneer heb je de echo?
Succes Kiwi en Junior! Ik hoop zo dat het gauw raak is voor jullie. Mèn wat valt er dan een last van je schouders. Gisteren voelde ik echter geen symptoompjes, dat maakt me dan wel onzeker, maar vandaag voel ik weer wat steekjes, rugpijntjes, opgezette darmen, etc. gelukkig. Ik heb overigens tarwekiemolie pillen gebruikt en toen was het wel sneller raak. Misschien een tip voor jullie? Ik heb net de vk gebeld. 1 oktober krijgen we onze intake en daarmee eerste echo. Ben idd benieuwd of er 2 in zitten...! Bij ons beiden zijn geen tweelingen in de familie.
Hoi Bloomy, ik slik ook al tarwekielolie We laten niets aan toeval over, haha. Ik merk wel dat ik er iedere maand wat makkelijker mee om kan gaan en dat is wel fijn. Geniet lekker van je zwangerschap!!!!!!! En laat me weten of je idd een tweeling krijgt
Ja het went wel he, steeds die teleurstellingen. Dat ervoer ik ook zo. Zou mooi zijn als je pendel klopt!!!