Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en heb al een aantal pagina's topics er op zitten, maar zag mijn vraag er niet tussen.. Dus dan even een nieuwe topic Velen van jullie houden de cyclus bij onder de naam. Mijn vraag; hoe tellen jullie je cyclus? Ik ben op 20 juli gestopt met de pil en nadat ik toen wat bloedverlies had zelf niet ongesteld geworden. Hoe moet ik nu tellen hoeveel dagen ik al wacht? Daarnaast vind ik het ook enorm spannend, want wie weet is het al raak!? Hoewel die kans natuurlijk erg klein is. En om die reden wil ik geen test kopen. Ik ben wel geregeld misselijk, maar dat schijnt ook door het ontpillen te komen. Kortom, ik ga me weer verdiepen in de topics die er al bestaan, maar hoop van jullie antwoorden te kunnen krijgen. Groetjes!
Ik heb ook geen gewone ongesteldheidsbloeding gehad toen ik stopte met de pil, alleen een onttrekkingsbloeding. Daardoor kan je nu volgens mij gewoon nog niet echt spreken van een cyclus. Ik ben pas begonnen met tellen vanaf de eerste keer dat ik 'echt' ongesteld werd (8 weken na het stoppen met de pil).
Oke, dankjewel. Ik moet dan dus nog even wachten.. Maar dan nog een vraag: Ga ik dan tellen vanaf de laatste dag van mijn ongesteldheid tot de eerste dag van de nieuwe ongesteld of moet ik van elke ongesteldheid de eerste dag nemen om te tellen? Ik heb nog nooit mijn cyclus bijgehouden, dus geen idee! Maar bedankt alvast