Hele dag op pad maar toch een keer kolven

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door reinespa, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. reinespa

reinespa Actief lid

5 sep 2012
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Binnenkort heb ik een afspraak aan de andere kant van het land voor mijn werk. Ik moet dan eerst een paar uur in de trein, dan een afspraak van een paar uur, en dan weer een paar uur in de trein terug. Al met al makkelijk 8 uur van huis en dus niet op mijn eigen werk met mijn eigen kolfkamer. Ik zou echter toch wel graag minstens 1x kolven omdat de boel anders ontploft en om mijn productie op peil te houden.
    Hoe zouden jullie dat doen? Dan maar een keer in de trein op het toilet kolven? Maar dan houd ik het toilet zo lang bezet. Of toch tijdens die afspraak maar even een half uurtje weg? Maar dan wordt de aandacht zo gevestigd op mij en het kolven, en dat vind ik ook vervelend.
    Tips?

2. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Ik ben zelf zo veel op pad geweest toen ik weer aan het werk was en nog borstvoeding gaf. Ik heb altijd wel een plekje ter plekke kunnen regelen. Onderweg - en zeker in de trein - lijkt me toch wel onhandig.

Check even of ze een ruimte voor je hebben en plan het in voor of net na je afspraak, dan heeft niemand er verder last van. Persoonlijk heb ik kolven op een toilet altijd geweigerd, dat vind ik gewoon niet hygienisch. Maar verder nooit heel moeilijk geweest. Een stoel en stroom is voldoende en een papiertje op deur dat je kolft houdt mensen echt wel buiten.

Succes

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    In de trein lijkt me onhandig en vies.
    Ik zou de klant bellen en om een ruimte vragen, of anders een horecagelegenheid in de buurt benaderen, misschien kun je voor of na afsprak en tijdens lunch daar terecht.

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik zou niet op het toilet in de trein gaan kolven, daar wil je niet langer zitten dan hoogst noodzakelijk en stuntelen met een kolf wil je al helemaal niet.
    Ik zou idd eens kijken of je voor en na de afspraak kunt kolven op die locatie of bv ergens bij een horeca-gelegenheid. Ben je wel langer van huis waarschijnlijk, maar geen 'explosiegevaar' en geen gedoe met jezelf excuseren tijdens de afspraak. Als de afspraak lang duurt, neem ik aan dat er toch ook gepauzeerd zal worden, dus zou je dan ook nog kunnen kolven.

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ik kolf door mijn werk altijd overal en nergens. In de trein zou ik niet doen, dat is nogal vies. Dan kan je misschien nog beter op het station bij een macdonals ofzo op het toilet kolven, die worden ten minste goed onderhouden.

6. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    In welke stad is je afspraak? Je kunt volgens mij op meer plekken kolven dan je denkt!

Toevallig heb ik morgen iets vergelijkbaars, 7.30 van huis, van 10-12 afspraak bij klant A, dan in de trein en van 14 tot 16 afspraak bij klant B. Nu zat ik er heel het weekend al tegenaan te hikken dat ik dan tussendoor een plek moest zoeken ergens bij een Prénatal op Utrecht centraal ofzo. Toen dacht ik, wat een onzin, klant B is een groot bedrijf en daar werken vast wel meer jonge moeders. Dus klant gebeld of ik daar kan kolven voordat we de workshop gaan geven. Was geen punt en of ik ook nog wilde lunchen. ;)

Moraal van dit verhaal, probeer het eerst op de plek waar je toch al moet zijn! Is vast een stuk ontspannender. :)

7. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Ik vroeg bij de receptie van het kantoor waar ik de afspraak had, altijd om de kolfruimte. De mensen met wie ik de afspraak had, vertelde ik het vaak niet...je komt er toch zakelijk.

8. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net als Agter. Nooit een probleem!

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.815
    113
    Net zoals Agter. De meeste bedrijven/organisaties helpen je graag hoor. Heb al op heel leuke plekken gekolft op die manier trouwens ook.

Deel Deze Pagina