klaar met mijn schoonouders

Discussie in 'De lounge' gestart door Beertje13, 23 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Exact hetzelfde wat ik zou doen. Zijn ze nu helemaal!

2. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    zegt je man daar niks van dan tegen zijn ouders?

3. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Ik weet het... Maar de opa van man wel het graag, dus daarom koop ik het.
    Hij drinkt ook gewoon appelsap ;)

4. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Ik zou ze eens heel duidelijk maken wat er gebeurd als je het wél eet.

Daarnaast vraag ik me af of je man er weleens iets over gezegd heeft. Kan hij niet eens simpelweg melden 'allemaal leuk en aardig, maar als ze het wél eet dan gebeurd er dit en dat. Het is geen kwestie van niet willen of niet lusten, het is een kwestie van ziek worden!'.
    Ik had als partner toch echt mijn mond open gedaan! Zou dat zo erg vinden als mijn ouders zo zouden doen tegen mijn vriend bijvoorbeeld.. onbeschoft.

5. EnKay

EnKay Actief lid

3 okt 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt wel of ze totaal niet weten wat het inhoudt en als ze het wel weten dan nemen ze je absoluut niet serieus, ik zou ook in gesprek gaan en als het dan weer gebeurt, einde verhaal.

6. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wauw! Wat is dit ontzettend onbeschoft zeg. Maar wat Adi zegt is wel een hele goeie. Voortaan je eigen hapjes mee nemen en de eer aan jezelf houden. Pff wat een maf mens zeg.

7. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Zeker niet netjes, volgende keer je eigen hapjes meenemen en eens kijken hoe ze hierop reageert

8. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

mijn man heeft zelf weleens in.de keuken gestaan om wat in.elkaar te flansen. Nee hij heeft dat niet gezegd, maar wij hebben het gevoel dat de bom dan barst.

9. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.039
    3.863
    113
    Vrouw
    Thuis
    Is de bom voor jou dan niet al lang gebarsten?

10. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wat een raar mens! Het lijkt me dat na een aantal jaar dat ze heus wel weten dat je al die dingen niet mag eten. Komt op mij over al treiteren.
    Maar zegt je man dan niks als ze je zo voor het blok zet? Als mijn familie zo met mijn man om zouden gaan dan zou ik er eerst wat van zeggen en anders kom ik gewoon niet meer.

11. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

12. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.268
    1.031
    113
    Zuid-Holland
    misschien is het juist tijd dat de bom eens goed barst! Het kan ook voor veel opheldering zorgen.......
    En je man hoort echt voor je op te komen hoor, dat zijn eigen moeder niet eens het fatsoen heeft om rekening te houden met het dieet van haar schoondochter! Echt te raar voor woorden! Tuurlijk hoeft ze niet helemaal te weten wat je wel of niet mag, maar ze kan er op zijn minst naar vragen om er toch wat rekening mee te houden!!

13. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Idd wat draagmoeder zegt vraag ik me ook af.
    Waarom heeft je man niet eens zijn mond open gedaan en zijn vrouw gesteund.
    Blijkbaar voer je deze strijd alleen met je schoonmoeder een beetje steun van zijn kant helpt mss om haar ogen te openen.

Verder denk ik als ik het zo lees dat ze het zeker wel expres doet want na 4 jaar en zo kinderachtig doen tegen jou is het niet meer per ongeluk iets vergeten zijn maar gewoon opzettelijk.

14. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ja lekker jammer dan dat de bom een keer barst!
    Alles voor de lieve vrede je ben toch geen vn lid!
    Kom op meid nu loop jij constant met een rot gevoel en dat is nergens voor nodig.

15. Beertje13

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb twee dochters met een koemelkallergie en dat is voor anderen ook lastig. Toch houdt iedereen er rekening mee en als ze niet weten hoe of wat, bellen ze even wat ze kunnen halen voor de meiden.
    "Niet weten wat wel en niet mag" is dus geen reden om geen rekening te houden met iemands dieet. Bovendien hoeft ze maar bij AH boodschappen te gaan doen en op de eigen-merk-producten daar te kijken, dan staat het er keurig netjes met pictogrammen op, wat wel en niet glutenvrij is, enz enz.

TS: ik vind het echt heel asociaal dat ze nergens rekening mee houden. Dat het de eerste tijd fout gaat en ze denken glutenvrij spul te hebben en dat is het toch niet dan, zoals bij zo'n slaatje, dat zou ik kunnen snappen. Maar het hoeft toch maar 1 keer te gebeuren dat dus blijkt dat ook slaatjes niet per definitie glutenvrij zijn en dan weet je toch dat je iets verder moet denken dan enkel 'geen deegwaren'.
    En dat ze dus elke keer het je wel voor je neus houdt, dat is gewoon jennen. Kan me niet voorstellen dat je 4 jaar lang dat bij elke gelegenheid weeeeeeer vergeet ;)
    Ik zou er dus niet gaan eten en als je met kerst al heen gaat, gewoon even 's middags en zelf lekker thuis eten.

En het lijkt me hoog hoog hoog tijd dat je man eens een stevig gesprek met ze aangaat. Die van mij zou dit niet eens aan half jaar gepikt hebben van zijn ouders. Dat die van jou al 4 jaar lang dit accepteert en er blijkbaar niets aan doet, vind ik heel raar.

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

18. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.465
    10.385
    113
    wat vervelend!! Erg jammer dat ze geen rekening met je houden want het is niet altijd een grote moeite. Ik snap wanneer ze niet met alles rekening houden maar het is een kleine moeite om er voor te zorgen dat je in ieder geval goed kunt eten.

Laat je kerst er niet door vergallen

19. rums

rums Niet meer actief

Wat een vervelende situatie.
    Ik zou ook twijfelen tussen twee. Namelijk niet gaan maar dan raak je je man er mee.
    Of pontificaal je eigen eten meenemen en daar je kindje en je man ook van geven.

20. Beertje13

Deel Deze Pagina