Echt, waarom lees ik nog boeken zoals 50 tinten grijs en Crossfire. Heerlijk om er bij weg te zwijmelen hoor! Ik kan urenlang met het boek voor mijn snufferd zitten om daarna de hele dag een gelukzalig gevoel te houden. Een gelukzalig gevoel wat snel wordt overgenomen door een deprimerende stemming dan! Want wat is mijn leven eigenlijk doorsnee in vergelijking tot mijn wilde -zojuist opgedane- fantasie. Geen rijke, duistere, lekkere man die door het vuur gaat voor je. Je overlaad met dure cadeautjes en je het meest mindblowing 'tussen de lakens- leven mee hebt. Geen uiterlijk wat sowieso dat soort mannen hun hoofd doet omdraaien en al zeker geen jetset bestaan. Ja, ik weet dat het allemaal fantasie is en natuurlijk veel mooier gemaakt als dat het in werkelijkheid zal zijn -ik bedoel, ik hoor nooit iets van een hoofdpersonage haar winderigheid en dat is zo menselijk als het maar kan zijn- maar er is wel een reden waarom vrouwen smullen van dit soort boeken. Snakken we stiekem naar een dominerende man, een alfa-mannetje welke ons aan de haren naar zijn grot sleurt? Of snakken we naar de behendige ledematen en financiële zekerheid? Hier komt het bijvoorbeeld niet verder als gestuntel, gelach, een beetje een ongemakkelijk gevoel en soms zelfs ongemakkelijk gefriemel. Lekker? Ja, maar mindblowing is het weinig. Al met al ben ik prima tevreden met mijn doorsnee leventje. Maar wat is de magie van deze boeken? Behalve dan de vrouwen het gevoel geven dat ze heel wat tekort komen in hun leventje.
Hahaha ja hier herken ik me wel in ja. Ik heb dat ook wel. Je kan er ook uren over fantaseren en wegzwijmelen. Wat als....wat als... Maar qua man niet echt hoor. Ik heb een vrij dominante man al waar vrouwen echt hun hoofd wel voor omdraaien. Dus ik vind andere mannen niet zo snel interessant Helaas word ik niet ondergedompeld met kadootjes en complimentjes
Mijn man is allesbehalve dominant. Ja heel soms hoor. Moet eerlijk zeggen dat ik -in het echte leven- zwaar de kriebels zou krijgen van een dominante vent. Daar ben ik te eigenwijs voor. Een lekker hapje is het sowieso wel. Verzorgd zichzelf goed, heeft best een lekker lijf (nee, geen overdreven blokjes ofzo. Maar om eerlijk te zijn vind ik dat niet eens aantrekkelijk). Maar in mijn fantasie vind ik het om op te vreten . Grappig eigenlijk hoe los dat van elkaar kan staan .
Haha ik ben nog met het laatste boek van 50 tinten bezig. Maar vind de verhalen tot nu toe inderdaad redelijk saai en steeds hetzelfde. Als ik het zo lees ben ik toch blij met mijn eigen man! Die overlaad mij ook met complimentjes en lieve woorden. & krijg van hem al het mooiste cadeau wat er is en dat is samen een kindje
Ik de films en boeken worden vrouwen ook altijd uitbundig verrast. Worden ze meegenomen zonder dat ze mogen weten waar naar toe. Een of andere uberromantische locatie met veel lichtjes en rozen etc....en dat is er superlekker eten en een gigantisch bed etc....je snapt me wel. Dat zou die van nou weleens mogen doen!
Ik krijg van mijn vent echt zowat alles wat ik wil. (Oké, wel financieel haalbaar natuurlijk). Maar verrassen doet hij eigenlijk nooit. Hij weet nooit precies wat ik leuk vind, een bos bloemen vind hij onzin en kleding durft hij niet te kopen. Al met al is hij een typische man. Iets wat ik heerlijk vind, maar het mag soms wat minder .
Herkenbaar Maar ik denk dat ik mij héél erg snel ga vervelen als ik echt mijn fantasie-man had, die altijd alles doet wat ik toevallig wil op elk gewenst moment etc. Het zou het eerste jaar helemaal geweldig zijn, maar lang daarna denk ik wel dat ik enige wrijving ga missen... Enne, goedmaak-seks is toch best lekker?
Ik heb het als ik mijn vriend middagdienst heeft gehad en hij dan s'avonds thuis komt... Dan kan ik (SOMS) wel eens denken van oh hij komt zo thuis wat beb ik hem gemist en dan overlaad ik hem met knuffels. En dan komt hij thuis, en doe ik heel vrolijk, hooooi lieverd, hoe was het? En dan stapt hij binnen met een gezicht als een oorwurm en het zegt; wat een k*t dag heb ik gehad zeg, ben helemaal klaar met vandaag. Nouuu, dan zakken mijn goede bedoelingen en voornemens tot een dieptepunt en denk ik ook bij mezelf, wat een gezelligheid hier !!! Hahaha
Daarom heet het nu fictie... Ik ben toevallig voor de tweede keer de reeks aan het lezen en het valt me weet op dat altijd dezelfde mindblowing seks ook gaat vervelen. Mijn man verrast mij ook nooit, is niet echt attent en de lust is na een lange werkweek ook ver te zoeken. En toch zijn we zielsgelukkig. Hoe hoger de lat, hoe groter het verwachtingspatroon. Als meneer grey haar nu eens een keer ophaalt in een oude barrel, zou ze dan ook tevreden zijn?
Ik heb het boek '50 tinten grijs' nog nooit aangeraakt. Geen idee waar het overgaat eigenlijk .. ? Iets met bondage of zo? Niets voor mij .. Mijn eigen fantasie is spannend genoeg, haha (en mijn vriend is spannend genoeg, hehe)
Mis je ook niets aan hoor ShampooL! Het hoofdpersonage heeft om de drie alinea's ongeveer een orgasme en dat gaat vervelen op een gegeven moment.
Nou mij niet hoor! Ik heb graag elke drie alinea's een orgasme. Maar jammer genoeg helpt het meelezen niet voor mij .
Ik had ze ook niet! Alleen begon ik mij er zo aan te ergeren, ja hoor ze komt alweer klaar, blabla we kennen het nu wel... Maar goed, ik vond het gewoon een slecht boek hahaha En je moet je leven niet vergelijke met dat soort boeken Partyrocker, daar word namelijk geen menselijk gestunteld in beschreven! En als je seksleven ook graag spannender willen maken. Dan raad ik je een bezoekje aan de christine le duc aan
Christine le duc is niks voor mij joh. Lingeriesetjes ala, maar speeltjes e.d. is niet echt mijn ding. Maar verder moet je het vooral zien met een knipoog hoor. Ik ben totaal niet ontevreden met mijn seksleven. Het is menselijk en daarmee ook prima . Het is alleen zo lekker wegzwijmelen en om te denken; DAT WIL IK OOK!
Nee hoor, tenminste niet als je een vent wilt die dominant in bed is, maar het van nature niet is. Dat is echt iets dat je niet kan leren.
Oeh mw21. Eigenlijk best een goed idee. Alleen mijn vent is zwaar dyslectisch dus doet rustig een uur over 1 bladzijde. Een luisterboek dan maar? Het overwegen waard . Of ik lees hem voor. Maar dan niet uit 50 tinten grijs hoor. Ik vind crossfire momenteel veel leuker. Geen rondslingerende tampons enzo.