waar werden jullie emo van???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kwebbelengel, 29 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelengel

kwebbelengel Niet meer actief

zat gister naar de sinteklaas film, waar is het paard van sinterklaas te kijken. en voor ik het wist rolde de tranen over mijn wangen.

hebben jullie ook van dit soort momentjes?

2. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Ik heb echt buien, zo kan ik een week, of 2 weken geen traan laten, maar zo kan ik een liedje horen en is het niet meer te stoppen. Of als vriend met een kadootje thuiskomt. Maar ook zo in de bouwmarkt oid. Gelukkig voel ik het aankomen en zeg ik ook al tegen mn vriend oooww komt weer een bui!!!

3. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik ben eigenlijk helemaal niet zo emo geweest tijden de zwangerschap... Echt een 'meevaller'. Hoewel ik ook nooit heel erg emotioneel of chagerijnig ben als ik bijvoorbeeld ongesteld ben. Ik link het daar maar aan...

Maar als ik nu een bevallingsfilmpje kijk en het kindje wordt geboren en begint te huilen.... Dan huil ik echt om het hardst! :)

4. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Nee eigenlijk niet. Ik heb wel als ik heel erg moet lachen, dat zomaar zo ineens om kan slaan in een huilbui. Maar ik heb het nooit gehad tijdens het kijken van een film.

5. Non18983

Non18983 Bekend lid

9 apr 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    ik heb het met name als ik een discussie heb met iemand, of inderdaad mooie/zielige/lieve filmpjes kijk. Het lijkt ook wel steeds erger te worden...

6. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ik heb iets raars...
    Als ik ergens heel hard om moet lachen..zodat de tranen over mn wangen rollen(en daar is nu weinig voor nodig)..veranderd het lachen opeens in huilen.. echt bizar... dan ben ik ontroostbaar.. en ik heb geen idee waarom ik zo moet huilen..want ik was juist aan het lachen...
    Ik denk dat mn geest in de war is... en bij tranen verdriet associeerd.. echt heel vreemd.

7. Tallie88

Tallie88 Lid

20 nov 2012
    63
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zwangerschap is crazy.. :) Eerste zwangerschap geen moment emotioneel geweest en nu... pfff! Hoef maar íets te zien wat ook maar een tikkeltje zielig is en bwam, boehoehoe... :p

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb heeeeeel veel van die momenten:D
    Ik hoef maar aan de babysite denken die over een Paar weekjes op mijn buik ligt:D

9. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    nou hier hetzelfde nooit geen emo geweest maar nu minste geringste tranen in me ogen, echt zelfs reclames maken me soms emo :)

10. chila

chila Niet meer actief

Hier ook veel van die momentjes.
    Laatst een filmpje aan het kijken, was een beetje zielig en ik barstte in huilen uit :)

Verder kan ik ook niet tegen zielige films, aangereden diertjes op straat, als kindjes vervelend zijn en op hun donder krijgen kan ik ook al janken. Kortom, overal zo'n beetje om haha.

11. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Nou precies dit dus! Hahaha:D! Jij verwoordt het nog beter!

12. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Laatst nog toen we in bed televisie keken. We wonen in een jaren 60 woning met dunne muren en we hebben zo'n kastje met een knop die alle apparaten uitschakelt zodat ze niet meer op stand-by staan. Daar zit ook een afstandsbediening bij die het knopje uitschakelt. We zaten heerlijk een zwijmelfilm te kijken en op het moment suprême drukken de buren bij hun op het knopje dat alle apparaten in hun slaapkamer uitschakelt en die straling gaat dwars door de muur heen: Tv uit!!!! Ik was bóóós!!! Ik heb dat apparaatje uit het stopcontact geropt, op de grond gesmeten en heb heeeel hard moeten huilen, met van die hele diepe halen, haha. Als ik eraan terugdenk slaat het nergens op, maar ja de hormonen kunnen rare dingen met je doen ;)

13. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Hahahaha.. ik lees idd nu pas dat jij hetzelfde beschreef..
    Belavhelijk toch hahaaha

14. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik ben alleen maar sneller kwaad deze zwangerschap :D

15. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Ja inderdaad! Ik was een keer met vriendinnen uit eten en toen kreeg ik ook zo de slappe lach en toen gebeurde het dus ook. Nou, ik schaamde me dood:)!

16. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik word alleen van echt vervelende dingen emo eigenlijk, wel wat erger dan normaal helaas.
    Kan er ook minder goed mee omgaan.

17. kwebbelengel

kwebbelengel Niet meer actief

blij om te lezen dat ik dus niet de enige ben!!!!!! het maakt dus niet of je net zwanger bent of al 30 weken verder bent. die hormonen blijven onrustig!!!

18. Username

Username Niet meer actief

Eigenlijk helemaal geen last van. Wel reageer ik iets verdrietiger dan normaal op dierenmishandeling. Bv programma's op Animal Planet ofzo. Of laatst was er op t nieuws dat mensen hun huisdieren naar t asiel brengen omdat de beestjes ziek zijn en ze geen geld hebben voor de dierenarts. Dieptriest. Dan zit ik echt hard te huilen...
    Ik ben sowieso veel gevoeliger als t om dieren gaat.

19. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Haahahhahahaha wat erg!!! Het liefst verdwijn je dan door de grond..
    Ik had het toevallig eergister..ik zat the Ellenshow te kijken...en ik moest zo hard lachen... en opeens zat ik te janken.. ik probeerde mezelf nog te stoppen.. want ik wist weer hoelaat het was...maar dat ging niet... mn vriend zei ook gelijk..oh god is het weer zover? Hahahaha

20. Sopann

Sopann Niet meer actief

Mijn "filter" is al de hele zwangerschap weg. Rationeel, hè? Wat is dat? Huilen valt mee. Ik raak vooral snel gekwetst. Voel me sneller persoonlijk aangevallen, terwijl ik normaal de nuchterheid zelve ben. Ik zie het gewoon ook echt niet meer normaal. Of ik word héél boos. Echt ziedend. Vooral wanneer het gaat om rechtvaardigheid of normen en waarden. En bij mijn ouders lijk ik weer een puber. Verschrikkelijk gênant, omdat ik het wel doorheb, maar het niet kan stoppen.

Het is trouwens gelukkig (!!!) niet altijd hoor. Ik noem nu even alle extremen in één adem ;)

Deel Deze Pagina