klaar voor de clomid.. af!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kara, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Wat vervelend van de buikgriep :S
    Voel je je vandaag weer beter, klaar voor de eerste clomid? Fijn dat je ongesteld bent geworden en spannend wat er nu gaat volgen :)

vanmiddag heb ik weer een fm in het zkh. normaal voel ik aan mijn borsten wanneer mijn ei er aan komt, en ik voel nog helemaal niets. ben er dus niet zo heel gerust op. maar goed, vanmiddag maar gewoon afwachten.

ik hoop voor je dat je geen last er van gaat ondervinden. ben je er nu extra veel mee bezig?

2. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    mijn ei ontwikkelt zich goed (18 mm)! heb voor gisteren en vandaag huiswerk meegekregen! :D helemaal blij, en meteen ook gerekend dat ik vlak na de trouwerij mijn NOD heb.

hoe is het bij (de) anderen?

3. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Kara,

Goed dat je na de trouw je NOD hebt!
    Véél beter als tijdens!
    En dat je ei zich zo goed ontwikkelt is heel goed!! Ik duim voor je!!

Hier weer alles goed; eindelijk tegoei bekomen van die buikgriep, oef oef.
    Ik ben ondertussen met de 1ste sessie clomid begonnen. Wat last van opvliegers, maar voor de rest gaat het goed.
    Alleen gaat mijn vriend niet op tijd terug zijn van zijn werk waarschijnlijk, zodat deze cyclus verloren gaat... Hoop dat hij lang genoeg blijft voor de volgende cyclus; dat we niet 2 à 3 cylcussen aan de kant moeten schuiven...

Ik ben er ondertussen heel veel mee bezig; vraag me soms af als ik er niet teveel mee bezig ben.
    Mijn vriend volgt wel in de dingen die moeten, maar voor de rest zegt hij er niet veel over; buiten dat hij hoopt dat we snel zwanger zijn.

Hoe is dat bij jou?

Groetjes
    Kelly

Deel Deze Pagina