Ik werd net wakker en hier is alles al helemaal wit. Inderdaad een koude en sterke wind, voelde de kou van achter het raam. Omgeving Amsterdam.
ff facebook bericht op je eigen pagina zetten dat je laarzen zoekt. Veel winkels hebben vertraging met bezorging, heb je er nog niks aan.
Hier vlak onder rotterdam is de straat op wat enkele plekken bij de putten, spierwit. Bij de putten wat donkerder, wel bedekt maar met smeltwater er onder zo te zien. Ik denk dat de buren morgen vroeg wakker zijn vanwege een luid juichend meisje...(mama kijkt de sneeuw ook uit de lucht...kooooom maar kom maar kom maar!!!). Dat heerlijke geluid als alles onder sneeuw ligt, zo zalig stil. Oh ik hou er van als ik niet naar mn werk hoef en gewoon de tijd heb om er van te genieten. Wordt maandag wel een uitdaging, werken, dochter nog thuis (school opent dinsdag) en sneeuw. Geloof dat t avondwerk wordt en dat we tourbeurten buiten spelen met een chocomelk pauze.
Hier ook een heel dun wit laagje wat blijft liggen op de straat. Werd net wakker en moest even gluren hoe het er voor staat met de sneeuw
Met sneeuw gaat dat niet zo snel volgens mij dat de sloten goed dicht vriezen. Dacht dat de sneeuw dan isoleert. Maar misschien als het maandag stopt met sneeuwen wel, het blijft tot volgend weekend aardig onder 0 qua temperatuur.
Ook niets bij bol.com dat je die extra toeslag betaald zodat het maandag bij een AH pick up point ligt? Haal je het desnoods onder schooltijd op en breng je ze langs op school? Of een oproepje op een vraag en aanbod pagina op Facebook? Of op je eigen fb pagina, wie weet heb je mazzel en hebben bekenden nog sneeuw of regenlaarzen staan?
Dat zijn aardig al wat centimeters leuk!! Hier is het op de tafel en banken hooguit 1cm en op straat een paar mm.
Oh joh. Hier is het inmiddels al weer een heel stuk meer! Ik ben heel benieuwd hoe het er morgenochtend aan toe gaat als ik naar huis moet
Om je gerust te stellen, ze waren vanmiddag al door heel het land flink aan het pekelen en ga er vanuit dat ze daar de hele nacht mee door zullen gaan. Maar rijd maar heel voorzichtig!
Ja ik hoop het idd wel.. maar vanwege de avondklok wordt het zout bijna niet ingereden dus ik ben benieuwd hoe de snelweg eruit ziet
Hier ligt echt al een flink pak. Onze achterdeur schuurde zelfs al over de sneeuw toen ik hem open deed. Wonen in het oosten. Ben benieuwd hoe het morgenochtend is. Slaap lekker allemaal
Mijn jongste heeft ook geen snowboots of regenlaarzen. Gewoon met haar laarsjes of sneakers naar buiten straks. Hier in Roosendaal ligt zo'n 4-5 cm denk ik. Ik vind het voor vandaag leuk, morgen naar mijn werk niet zo (al zal het best te doen zijn omdat het meeste al is gevallen nu) en op mijn werk zelf is sneeuw ook niet bepaald handig, hoop dat ze het snel sneeuwvrij hebben gemaakt daar. Edit: straks mijn oudste nog halen bij een vriendin. We hadden haar al gewaarschuwd dat het misschien lopen wordt (3 km). En het dakraam opendoen nu is niet handig, halve bed nat . Ik ga nu nog even een paar uurtjes slapen