Echt warm? Ik heb dikke snowboots en skisokke maar zulke koude tenen. Rest van mijn lichaam niet, goed ingepakt en best warm nog.
Ik vond het ook helemaal niet zo koud. Ja als je in de volle wind stond was t wel koud aan je gezicht. Maar heb geen last van koude handen en voeten.
Ja echt warm . Waren ook lekker aan het wandelen, als je even stil staat wordt het wel koud denk ik. Ik heb wel hele warme snowboots maar echt geen idee waa die zijn gebleven...
Balen hoor... we hebben echt al 2x geluk gehad Hier ligt nu weer tegen de 9-10 cm. Maar het sneeuwt nog goed door. Wel Hele ijzige sneeuw vanwege de ijsregen gisteravond en vannacht. We vinden het jammer dat het zo weinig is. Hadden op 20-25cm gehoopt net zoals in 2010.
Onze kinderen zijn sinds 9 uur buiten. Er is hier best veel gevallen en het sneeuwt nog steeds best hard. Onze kat vond het minder leuk. Die stond volledig met zijn poten en buik in de sneeuw.
Hier ook volop sneeuwpret. Op sommige plekken zakken we er tot de kuiten in. Het sneeuwt echt al de hele dag non-stop, maar het is van die hele fijne ijzige poedersneeuw. Goed om te sleeën, niet voor een sneeuwpop.
Mijn dochter genoot vanmorgen van eerste keer sleetje rijden! We zijn 45 minuten buiten geweest. Lekker in de luwte van de flat. Vanmiddag nog ff een rondje. Al gezegd dat we morgen met de slee en de bus naar de gastouder gaan. Hopelijk rijdt de bus en kan ik op werk geraken.
Net naar de winkel gewandeld. Heerlijk! Op sommige plekken wel uitkijken dat ik niet tot over mijn enkels wegzakte in de sneeuw. Vond het qua kou meevallen. Had een dikke sjaal om, handschoenen aan en capuchon om. Wind was wel guur. Maar heerlijk ❤
Hier (Groningen) zo goed als niks. Tot verdriet van de kinderen en vriend. Al maakt de harde wind en daardoor stuifsneeuw een hoop goed. En wie weet straks super goed ijs hier. Veel sneeuwpret iedereen!
Pak sneeuw waar je u tegen zegt. En het blijft maar sneeuwen. Ik denk serieus dat ik morgen niet naar mn werk kan. Kom de straat niet eens uit. Ov ligt plat en kan die kleine niet wegbrengen dis lopen naar werk is ook geen optie
Vandaag nog niet, morgen als t gewone leven weer begint ben ik er ook klaar mee. Lijkt hier ook niet keer zo te waaien, dat zal vast schelen in kou
Ook Groningen, dochter was zo teleurgesteld vanochtend! Wij gaan dus idd voor goed ijs, haar schaatsen worden morgen bezorgd
Ik ben er niet gewoon klaar mee, het is erger dan dat. Ben al de hele dag aan het huilen en voel me vreselijk depri. Ik kan er niks aan doen, ik vind dit zo zo vreselijk dit weer