Klaar voor de sneeuw? ;-)

Discussie in 'De lounge' gestart door Felice, 5 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leanneke

Leanneke Actief lid

2 mrt 2019
    153
    109
    43
    Vrouw
    Hier een sneeuwpop (Z-H)! Geen plaksneeuw... dus begonnen met een heuveltje en de sneeuw van onderen naar boven erop plakken, flink klusje! Niet koud gehad daardoor, haha!

Bijgevoegde bestanden:

NiVa0230, Philou, Liekje81 en 10 anderen vinden dit leuk.
  2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.641
    5.954
    113
    Die is goed gelukt!

Leanneke vindt dit leuk.
  3. Elizah

Elizah Niet meer actief

Hier ligt een behoorlijk pak (010) en het is nu net gestopt met sneeuwen.

4. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.304
    25.768
    113
    Ai, dat is helemaal niet tof... Dat wordt dan even een pittig weekje van aftellen. Sterkte!

5. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Bij ons is de sneeuw niet goed genoeg voor een sneeuwpop helaas. Het is meer stuifsneeuw en dat plakt niet. Een bal rollen heeft totaal geen nut. Deze week de zak winterpenen die we hadden gekocht voor sneeuwpop neuzen maar aan de buurvrouw geven voor haar paard :roflmao:

Is bij jullie de wind ook zo snijdend koud? Ik ben vandaag 30 minuten buiten geweest en toen hield ik het niet meer vol. Was warm aangekleed maar die snijdende kou aan mijn gezicht was niet te doen gewoon. Man en kids zijn die hard bikkels. Die zijn al vanaf 10 uur vanmorgen buiten aan het spelen en maar 3x binnen geweest max. 20 minuutjes voor plas drink en eet pauze. Denk dat ze alle 3 heerlijk zullen slapen vanavond :p

6. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.301
    1.464
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wat knap, mijn kinderen hadden het geduld niet, na een half uur proberen gaven ze de moed op en zijn de sneeuwduinen gaan zoeken om in te duiken.

7. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    Wat een schijtweer ;). Heb hier zo'n hekel aan. We wonen in het zuiden en er is veel ijsregen gevallen gisteravond en vannacht. Man moet morgen met de auto naar zijn werk maar krijgt zijn ramen niet ijsvrij. Er ligt een dikke laag ijs op met erover heen sneeuw. Hij heeft van die automatische spiegels die openklappen wanneer je de auto van het slot haalt. Die zijn totaal vastgevroren. Als hij de auto openmaakt denk ik dat ze kapot zijn.

8. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    o ja, ik begin morgen aan de tweede week van mijn nieuwe baan en ik word op kantoor ingewerkt. Mijn moeder zou komen oppassen maar die wil ik met dit weer ook niet de weg op sturen dus nu moet de oudste van 17 zijn zusje van 6 uit school halen om 2 uur en er op letten de rest van de middag (man komt een uurtje eerder naar huis).

9. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.555
    8.518
    113
    Net een uurtje buiten geweest met de kinderen, heuvel beetje uit de wind opgezocht, sleetje mee en lekker glijden.
    Maar jongens wat koud :| kinderen goed ingepakt incl skibroek, maar die heb ik zelf niet, m'n bovenbenen gloeien nu nog na :roflmao:

10. Beukenhaag

Beukenhaag Fanatiek lid

17 mei 2020
    1.617
    1.748
    113
    Hier heel veel sneeuw (ZO-Brabant). Wel een cm of 20-25. En op sommige plekken nog meer. Ik weet niet of ik ooit zoiets gezien heb. Echt van dat sneeuw dat kraakt onder je schoenen en dus prima voor sneeuwpoppen.
    We zijn de hele middag buiten geweest, de kou viel wel mee, zeker nu het niet meer sneeuwt.

En nu mag het van mij weer gaan dooien eerlijk gezegd..:oops:

11. Philou

Philou Fanatiek lid

20 apr 2019
    1.947
    5.930
    113
    Aah ja zo sneu he:(! Hopen dat de schaatsen wel gebruikt gaan worden in tegenstelling tot de slee:oops::roflmao:.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  12. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Hier ligt ook een flink pak nu. Heerlijk. Onze zoon heeft heerlijk buiten gespeeld en ik heb onze dochter voor een ritje meegenomen op de slee. Ze vond het machtig en gilde van plezier door de sneeuw in haar gezichtje. Wel moet ik morgen lopen naar school en stop ik een paar kruiken tussen de dekens voor d'r want het is echt megakoud.

13. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.955
    5.259
    113
    Home
    Wat een heerlijk dagje
    De oudste 2 kreeg ik niet naar binnen
    Nu binnen opwarmen

14. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.177
    3.055
    113
    Nederland
    uiteindelijk hebben we hier heel veel sneeuw gehad!! het sneeuwt nog steeds en man, het waait niet te zuinig. Maar leuk gespeeld, kids helemaal blij.

Morgen moet ik werken, 45km enkele reis en ik heb geen winter banden onder de auto.. ik zie nu al op tegen het rijden:cry:

15. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Basisscholen hier in de regio zijn morgen dicht, morgen om 14:00 krijgen we te horen of ze dinsdag wel naar school mogen. (Morgen was hier al een studiedag). Bij de oudste op de middelbare zijn er maandag en dinsdag voor iedereen online lessen, geloof dat de examenklassen wel op school les kregen maar nu dus ook 2 dagen thuis.

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Morgen hebben de basisscholen hier wel gewoon les (gelukkig)
    Durf alleen niet te fietsen nu, dus dan maar met de bus :rolleyes:

17. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.489
    3.941
    113
    Vrouw
    Hier houdt de stichting ook alle scholen dicht. Ben benieuwd of dinsdag wel lukt, want het blijft maar sneeuwen. Tot morgenavond lijkt het nu.

We zijn meerdere keren ruim een uur naar buiten geweest. Heerlijk! Wat een fijne zachte poedersneeuw, heerlijk om in te rollen :D zo de ski broek maar eens uit doen.

18. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Inderdaad! We hebben wel even een rondje op een echte slee gemaakt overigens van de buren geleend ... is dus ook nog een optie :D

19. TempusFugit

TempusFugit Actief lid

16 sep 2017
    164
    331
    63
    Vrouw
    Het was heerlijk! Een paar uur met de slee op pad geweest. Op het golfterrein kon hij rennen, vallen, springen in de sneeuw zonder mate. Geweldig :)

20. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.231
    12.245
    113
    @GossipGirlxoxo thanks voor je wortel en muntdrop tip, het is niet de mooiste sneeuwpop geworden, maar we hebben wel ons best gedaan om er iets van te maken.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina