Jaloers! Hoorde inderdaad dat er bij jullie al volop geschaatst wordt. Zelf moet ik helaas morgen werken, maar vrijdag ga ik met een vriendin naar de ziende en wie weet kunnen we ook nog richting de n-plassen. Weet jij toevallig of de L-plassen al bevroren zijn? Ik heb zo'n zin om een tochtje van 60 km te doen, maar ik vrees dat dat er dit weekend nog niet in zit qua ijs.
Nee, die plassen zijn nog niet goed. Werd door de gemeente al voor gewaarschuwd. Zag dat de Z-plas bij jullie bv ook nog helemaal niet bevroren is. Jammer!
Dat is ook een goeie! We hebben nog stucloop ... dat gaat ook als een malle dat ik daar niet eerder aan heb gedacht!
Mijn jongste dochter is vanmiddag ook wezen schaatsen. Superleuk. Toch wel heel erg leuk deze ijspret en wat zijn ze lekker moe in de avond. Blozende wangen, uitgehongerd en na het eten zitten knikkebollen, geweldig.
Haha hier ook in de avond rode wangen aan tafel. Gisteren een grote schaal lasagne gemaakt, met het idee dat de kinderen de restjes konden eten de komende dagen als wij een keer wat eten wat zij niet lekker vinden, maar de schaal werd bijna uitgelikt
Ja ze zijn echt uitgehongerd. Hier vanavond een vol bord boerenkool stamppot met rookworst haha Morgen na schooltijd gaan we weer het ijs op.
Ik twijfel zo. Ik heb zolang de kinderen er zijn al niet meer geschaatst. Dus zeker 10 jaar. Ik stond gisteren aan de zijlijn te kleumen, koude voeten. En zij met hun drieën lol op het ijs. De oudste kan het best al aardig. De jongste valt veel maar vind het wel leuk en werd ook steeds een beetje beter. Mijn dilemma, ik ben veel te zwaar en wat als ik val, ben bang dat ik nooit weer alleen overeind kom... Het ijs is wel mooi bij ons. Ga mijn schaatsen wel even pakken en kijken of ze goed zitten nog. En misschien toch maar proberen even erop. Al is het alleen maar om mijn jongste op de middenbaan een beetje gezelschap te houden zonder zelf heel fanatiek te schaatsen. Ben bang dat hoe langer je wacht, hoe groter die angst om te vallen. En zo erg is vallen ook niet, maar zul je altijd zien dat ik dan diegene ben die net wat breekt... Wat een dilemma.
Gister de hele middag geschaatst. Op oa het IJsselmeer. Vandaag door de stad heen schaatsen! Ik hou hier zo van.
Na 2 middagen kleumen heb ik toch maar schaatsen geregeld voor vanmiddag. De kleintjes vinden het leuker dan verwacht dus die willen vanmiddag weer
Hier gistermiddag na schooltijd met de kinderen naar de ijsbaan geweest. En gisteravond na het eten nog een keer heerlijk, echt super genoten! Nu ze wat ouder zijn is het ook een stuk makkelijker, ik help ze de schaatsen goed strak aan en daar gaan ze, kunnen beide aardig goed schaatsen. Dus kon ik zelf ook heerlijk rondjes rijden Het is helaas niet zulk mooi ijs, veel van die sneeuwbobbels, dus wel uitkijken dat ik niet op m'n snufferd lig
Jongste wilde net nog even het ijs op. Man ging ook mee. Man stapt op t ijs en staat tot z’n knieën in het water Je kon me opvegen. Hij kon er zelf gelukkig ook om lachen.
Laatste dagje dat het flink vriest, dus vanmorgen toch nog even met de camera en zeepsop de tuin in voor een bijzondere foto.
Ik verwacht een bericht van school dat de school morgen gesloten blijft. Ze geven code rood op morgenochtend vanwege de gladheid.
Het valt allemaal wel mee hier. Er staat 50% voorspelt om 07:00 wat ijzel. Uur later alweer voorbij. Hopelijk waait het over. Hier hebben ze trouwens sowieso vakantie.
hier vanaf 3 uur snachts en wij moeten nog een week. Vorige keer bleef school ook dicht vanwege code oranje dus het zal me niks verbazen.