Toevallig had ik al en skibroek en snowboots voor onze zoon gehaald voor de lockdown. Voor onze dochter niet...maar die gaat niet meer met een skibroek lopen
Jumbo is hier 10 min lopen. Dat kan ik wel handelen in de sneeuw Heb je een handicap dat je niet kunt lopen?
In Vaals en omgeving inderdaad... maar in en rondom Maastricht was niet veel sneeuw te bekennen. Het was ook al tegen 12:00 s'middags gesmolten.
Ik heb MS , kan nog kleine stukjes lopen met krukken. Naar de winkel lopen ( 15 min) , boodschappen doen en dan terug lopen lukt niet meer. Daarbij glijden krukken mij regelmatig weg in de sneeuw wat niet zo heel handig loopt.
Ik heb ze telefonisch besteld bij onze lokale Hema, en werd dezelfde ochtend nog thuis bezorgd. Misschien doen ze dat ook bij jullie zo?
Ik heb een slee, sneeuwschep, strooizout! Ben op zoek naar skibroek voor jongste op marktplaats maar tot op heden nog geen geluk! Iemand tip wat ze dan aan zou kunnen wat niet zo snel nat/koud wordt?
ja die heb ik ook niet.. en ook daar is bijna niet aan te komen.. althans niet voor dit weekend.. maar bedankt
In de uitverkoop bij Bristol een paar maanden geleden snowboots gekocht voor zoontje. Verder doe ik een pyjamabroek onder z'n gewone broek. Slee staat klaar bij oma. Maar ja.. hier wordt niet veel verwacht helaas.