Hoi meiden. Voor wie PCOS heeft heb ik een vitaminetip: Solgar Prenatal Nutrients. Bij een meisje dat ik ken met PCOS was het gelijk raak toen zij dit slikte. Zij gaf mij dus ook de tip om dit te gaan slikken na 5 maanden zonder succes. En ja hoor: het is raak! Ik ben zwanger. Zo blij! Het kan natuurlijk puur toeval zijn. Maar misschien is het toch het proberen waard voor meiden die ook in het lastige PCOS-schuitje zitten
Bedankt voor de tip. Ik gebruik nu Orthica maar lees over deze goede recensies, en t is leuker geprijst.
Wat een goede tip! En fijn dat het bij jou ook gewerkt heeft. Ik ben nu gestart met clomid. Hopelijk slaat het goed aan
@daniellelove als je de naam intypt in Google krijg je een aantal online verkopers. Zelf heb ik ze bij Vitami.nl gekocht geloof ik. @Mhov ja ik heb PCOS en had last van lange cyclussen. In juni had ik 38 dagen, juli/augustus 49, maar deze maand kennelijk ineens rond de 28 want was 20 augustus ongesteld geworden en had 18 september een positieve test in handen
Ern natuurwinkel heeft deze. Zeer goede vitamine maar geen wondermiddel hoor! Evt een b12 en vit d ernaast. Dan heb je de belangrijkste vitamine omtrent zwangerschap.
@zonnetje2015, ik wil ook zeker niet de indruk wekken dat het een wondermiddel is. Daarom zei ik ook dat de kans groot is dat het puur toeval was. Maar wilde het toch wel noemen, want toeval of niet... Je weet maar nooit of het, naast mij en dat meisje dat ik ken, nog iemand kan helpen
Ik adviseer deze vitamines ook aan mijn pcos klanten. Het is zeker geen wondermiddel maar helpen doet het zeker.