Hallo, Ik was benieuwd of iemand weet of je menstruatie ook EERDER kan komen als je goed de griep hebt gehad? Ik heb wel gelezen dat het voorkomt dat je menstruatie een paar dagen later komt wanneer je goed de griep hebt gehad. Ik had rond mijn eisprong de griep, had dus eigenlijk deze ronde geen hoop dat het gelukt zou zijn. Vandaag ben ik vermoedelijk 9DPO en verlies ik bruin, wat zou kunnen duiden op een innestelingsbloeding. Maar wil graag voordat ik mijn hoofd verlies ook alternatieven voor mezelf voor houden, ik wil mezelf niet verliezen en na ruim een jaar wachten ben ik wel een beetje klaar met die harde teleurstellingen. Even voor de duidelijkheid; dit heb ik nog nooit eerder gehad.
Laten we t hopen! K heb nu griep terwijl ik ovuleer en er mag nog niet naar me gewezen worden.... Ik hoop dat dit t gunstigste proces wordt ooit
Dat hoop ik ook voor jou Truus81 Ik ben helaas wel echt ongesteld geworden, 5 dagen te vroeg. In het afgelopen jaar niet eerder gebeurd dat het zo vroeg kwam, dus denk dat de griep er toch wel wat mee te maken heeft gehad
balen dat het toch heeft door gezet. en dan nog wel zo vroeg! Ik dacht dat ik mijn cyclus redelijk gelijk had. Doordat ik nu ineens zoveel symptomen heb ben ik gaan rekenen en mijn cyclus is stiekem niet zo stabiel haha ik zit op 29-32-26- ? (ik slik al jaren geen pil, dit is bijgehouden sinds juli)vandaag is dag 30 en nog niks. behalve belachelijk veel klachten! Ik twijfel of ik een griepje te pakken heb! vandaar dat ik het hier maar even bijschrijf. Ik ben bloedheet maar koud. Ik ga om 9 uur naar bed want ik ben kapot! terwijl ik normaal laat ga slapen! mijn borsten knallen uit mn bh en doen zeer (ik ben 20 kilo afgevallen en mn cup is 2 maten geslonken, ik draag nu een oude bh!) mijn darmen spelen oorlogje. en ik heb het gevoel ongesteld te worden. sinds gister een soort afscheiding die niet wit is (ook niet bruin of roze, en tis minimaal) doordat ik er nu zo mee bezig ben houd ik het vast onbewust op. ik moest het gewoon even kwijt !!!