Iemand enig idee op welke luchthaven ik dan het beste zou kunnen vliegen als ik naar het pretpark Alton Towers wil gaan. En welke maatschappij kunnen jullie dan aanraden? Wil mijn man verrassen voor zijn verjaardag met een weekendje Engeland. Wil eventueel wel een auto huren om van en naar het vliegveld te kunnen rijden.
Ik denk East Midlands en dan met de trein of auto verder gaan. Denk er wel aan dat het daar links rijden is, kan voor sommigen wat lastig zijn.
Ik ben niet erg bekend met Alton Towers (zie de advertenties op tv hier natuurlijk), maar denk dat Manchester Airport het dichste bij zal zijn qua vliegen. Zo op de kaart te zien. Misschien kun je anders Alton Towers even mailen? Kijken wat hun kunnen adviseren? Zult dan denk ik wel een autootje nodig hebben. De trein zal ook kunnen denk ik. Weet niet of ik echt geholpen heb, maar misschien eens kijken op de site van Manchester Airport wie er naartoe vliegt. Dan kun je zo zien of het makkelijk is van waar jullie zitten. Edit: Oops, er is dus een andere qua vliegen.