Al vanaf zijn geboorte is onze zoon klaar wakker vanaf een uur of 23.00 tot ongeveer 2.00 (soms nog langer). Vervolgens valt hij in slaap tot 5.00 en dan komt hij weer iedere twee uur. Jullie snappen dat wij weinig slapen. Hoe kunnen we dit veranderen? Iemand tips? Alvast bedankt. Elvis
Denk dat er niet veel aan te veranderen valt...gezien hoe jong hij is. Ik zou alleen 's nachts alles zonder veel licht een geluid doen...komt vanzelf wel
Oef, pas net geboren inderdaad! Dag en nachtritme gaat vanaf 6 weken komen, dan pas maken ze de hormonen aan die dit gaan regelen. Dus nog even geduld!
Inderdaad is geduld het code woord. Jammer, want ik hoopte dat er misschien ergens een verborgen tip was . Mijn andere twee jongens hadden ook wel moeite met de nacht, maar ik kon tussendoor wel nog even slapen. Ach ja, ieder kindje is anders.
Sterkte! Hier hielp het erg om het overdag echt anders te laten zijn dan s nachts, veel licht dus en s nachts alles met zo weinig mogelijk licht, maar inderdaad zal het vanzelf komen! Baby's hebben in de buik vaan een omgekeerd ritme, dus dat moet helemaal omdraaien!