Mijn zoontje, bijna 4jaar, houd steeds zijn adem in als hij tv aant kijken is. Hij heeft t zelf helemaal niet door. Is me nu al paar keer opgevallen als hij tekenfilm aant kijken is. Dan zit ie er helemaal in en tis dan alsof hij vergeet om adem te halen ofzo. Als ik dan zeg 'haal adem' dan kijkt ie me vet boos aan dat ik hem stoor, alsof ik slap uit mn nek klets. ademt dan weer normaal, kijkt weer verder tv en binnen 2min doet ie het weer. wat is dit, hoe kan, dit, waarom doet ie dit, en kan het kwaad. ik vraag hem altijd waarom hij zn adem in houd maar dan weet ie van niks omdat ie t zelf niet eens door heeft. Ik maak me geen zorgen ofzo hoor. maar vind het gewoon wat vreemd en vroeg me af of kinderen dit wel vaker doen en waarom
Ja hoor, klinkt bekend. Vooral als t wat spannender word. Maak je geen zorgen, hij stikt echt niet hoor. Hij haalt vanzelf wel weer adem.
ooo nee daar ben ik echt bang voor tuurlijk haalt ie vanzelf wel weer adem. Maar vind t wat vreemd. idd als het spannend word dan helemaal