Zijn dit zwangerschapssymptomen of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door carlo1987, 29 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Hallo meiden,

Hier een mama van 2 knappe boys. 5 en 3 jaar. Al een tijd lang gestopt met de pil omdat ik de hormonen niet kan verdragen. En libido van 0,0.
    Nu heb ik eerlijk gezegd ook geen idee hoe mijn cyclus is, ik zie altijd vanzelf wel wanneer het komt. Ik voel het wel altijd duidelijk wanneer ik rond mijn eisprong zit. Vooral door het cervixslijm. Dit was dus ook afgelopen weekend. En zondag heb ik met mijn man sex gehad. In the heat off the moment ook onveilig. Nu voel ik me vandaag niet helemaal mezelf. Het rommelt wat in mijn buik, af en toe wat steekjes. En ben wat misselijk. Wat denken jullie, zou het een innesteling kunnen zijn?
    Als het zo zou zijn is het van harte welkom, maar wel erg onverwachts hihi.
    Ik wil het alleen met iemand delen dat het misschien weleens zo zou kunnen zijn, maar wil het ook geheim houden. Ik hoop met jullie mijn verhaal te kunnen delen.

Groetjes

2. mamaj2

mamaj2 Lid

20 jun 2015
    25
    0
    0
    NULL
    Haarlem
    Als je puur op statistieken afgaat zou het nog wat vroeg zijn voor een innesteling, maar ik heb de afgelopen maanden gemerkt dat niets loopt zoals verwacht met eisprongen innestelingen en menstruaties dus alles kan!

3. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    het KAN wel.. maar het zegt allemaal helemaal niks.. vooral zo vroeg nog niet. wellicht dat je nu ook meer let op dingen omdat je het onveilig hebt gedaan??

4. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Vandaag zijn er behoorlijk wat menstruatiekrampen aanwezig. Ik ben er niet meer op gaan letten, maar het schoot me te binnen. Toen ik misselijk was en rommelende buik had van de week, ik dacht eerst griepje, maar ineens bedacht ik mij dat ik ook weleens zwanger kan zijn.

5. MBNN

MBNN Actief lid

26 okt 2013
    267
    5
    18
    Spannend zeg! Bij mijn dochter voelde ik 5 dagen na positieve ovulatie test dingen waarbij ik dacht 'dit moet raak zijn'. Sommige zeggen dat het niet kan, maar het voorgevoel was juist. Dus ook ik denk dat je heel snel na de ovulatie dingen kunt voelen in je buik waarvan je toch gaat denken dat het misschien wel eens zo kan zijn. Lekker vaag verhaal haha! Maar je snap me wel :) Ik ben heel benieuwd of je uiteindelijk zwanger bent!

6. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Goed mogelijk!!
    Die mijn topic in deze lijst: innesteling gevoeld? Ik voelde t ook 5 dagen na eisprong

7. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Ik ga eind deze week een testje wagen als er nog niks van menstruatie is. Ik was gister 1 grote emo bom en mijn tepels zijn iets wat gevoelig, en af en toe was dunnere witte afscheiding dan normaal voor de menstruatie. Ik ben benieuwd.

8. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Spannend!

9. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Toch maar een testje gedaan deze ochtend. Ivm medicijnen. Heel vaag zie ik een streepje. Maar dan echt heel vaag. Krijg het amper op de foto. Ik weet dat ik bij alle zwangerschappen laat positief testte. Zien jullie iets? De foto is nog vager als in het echt.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,3 KB
      Weergaven:
      29
  10. Kroel

Kroel Bekend lid

3 sep 2015
    629
    1
    0
    Onze kleine man houdt mij wel bezig!!
    Brabant
    Ik lijk wel iets te zien ja! 😀
    Willen jullie een derde kindje?

11. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Het is niet gepland. Ik zou nog wel een 3e willen, mijn man niet zo😁 Maar die zegt wel, als t zo is t zo en maken we er het beste van natuurlijk

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wat spannend! Hier ook echt heel erg aan t twijfelen wat ik nou voel. Ik heb de 26e m'n spiraal laten verwijderen, paar dagen achter elkaar seks gehad toen t bloed verlies ophield maar nu sinds eergister in de avond voel k van alles in m'n buik
    Ik Zie t streepje zeker, zo begon t bij mij ook bij beiden zwangerschappen
    Ik hoop ook gauw zo n streepje te zien maar t kan ook dat ik eerst dus nog een x menstrueer..
    Ik herken wel wat van j klachten
    Rommelende darmen, vleugje misselijkheid sinds vanmorgen, en dus al paar dg steken in m'n buik, opgeblazen gevoel, pijn in m'n onderrug wat erger wordt sinds vandaag en gele witte korrelige afscheiding, dat begon tegelijk met de klachten daarvoor helder slijm.. Miss ovulatie pijn of toch meer?

13. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Momenteel licht roze afscheiding, wel best wel dunne afscheiding. En menstruatiekrampen. Normaal als ik ongesteld moet worden pas hevige krampen op de 2e dag dat ik fors bloed verlies, en dagen vooraf wat taaiige droge afscheiding bruin. Sorry voor de details. 😁

14. Kroel

Kroel Bekend lid

3 sep 2015
    629
    1
    0
    Onze kleine man houdt mij wel bezig!!
    Brabant
    Nog opnieuw getest vandaag?

15. MBNN

MBNN Actief lid

26 okt 2013
    267
    5
    18
    Ik ben ook benieuwd of je nog getest hebt? Ik heb bij m'n eerste en deze zwangerschap ook licht bloedverlies gehad, maar dat stopte binnen een dag weer waardoor ik eigenlijk al wist dat ik zwanger was.

16. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Dames

Ik had vandaag een vreemde afscheiding geel/groen en het stonk niet wel plakkerig

17. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Ik heb nog een test gedaan maar blijven van die enorme vage testjes. Eerlijk denk ik steeds meer indrooglijntjes, want bloedverlies, dan wel bruin, blijft aanhouden en vloei word steeds meer. Ik denk dat mijn menstruatie eraan komt.

18. MBNN

MBNN Actief lid

26 okt 2013
    267
    5
    18
    He.. Toch wel jammer!? 🙁

19. EvaElisa

EvaElisa Actief lid

23 jan 2016
    222
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb even meegelezen en wat ontzettend spannend :) hopelijk heb je snel duidelijkheid (en blijft de menstruatie uit natuurlijk).

Ik heb zelf al 2 dagen last van licht bloedverlies en lichte misselijkheid. Sinds vandaag is de misselijkheid iets sterker aanwezig, licht zeurende pijn in de onderrug en een zwaar gevoel in mijn buik. Eten staat me ook erg tegen! Ik wil eigenlijk maandag of dinsdag pas testen omdat ik woensdag of donderdag NOD zou moeten hebben. Zoo spannend allemaal en dat wachten is echt killling!! Hopelijk zijn dit signalen van een zwangerschap en niet van een naderende menstruatie...

Succes voor iedereen die op het wachtbankje zit :)

20. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen

Ja vind t idd eigenlijk wel jammer hihi

Deel Deze Pagina