goed geschrokken vanmorgen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happymama, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

ppfff dat was ff schrikken zeg , sta ik bij de super aan de kassa ,word ik me toch ineens ziek . misselijk benauwd,zweten , vlekken voor me ogen . viel bijna flauw .
    da meiske van de kassa mij naar de dokter gebracht . bloeddruk gemeten die was goed dus er is verder weinig aan te doen zei die .
    nu weer thuis en maar op de bank liggen vandaag voordat t weer gebeurd ......

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Dat is zeker schrikken. Misschien je suiker te laag?

3. Chai

Chai Niet meer actief

Ik heb het ook wel is gehad tijdens mijn zwangerschap, vooral als ik 'teveel' deed.
    Even lekker je rust pakken dus inderdaad.

Beterschap.

4. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ik heb het een paar keer gehad, ook voor mijn zwangerschap.. Bloedonderzoeken, hartfilmpjes alles gedaan maar niks gevonden.
    Zijn denk ik 'momentopnames' maar ik raak er nog steeds een beetje van in paniek als ik t aan voel komen..

5. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

17 jun 2008
    854
    0
    0
    Een vriendin van mij had dat ook vaak.
    En uiteindelijk viel ze flauw.

Zij had last van bandenpijn, en de pijn werd haar dan waarschijnlijk teveel!

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik had daar ook last van bij de vorige, al ben ik niet flauwgevallen. Inderdaad bij het wachten aan een kassa. Meestal liep ik dan eventjes naar de dozen, of even terug in de winkel. Dan trok het vaak wel weg. Geloof dat de VK zei dat het met je bloeddruk te maken kan hebben. En dat (gespannen) stilstaan helpt dan niet..

7. happymama

happymama Niet meer actief

de dokter zei idd dat je bloeddruk dan ineens even zakt en er valt weinig aan te doen , had voor de zekerheid de vk ook nog even gebeld

8. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

ik heb het ook telkens bij de kassa,vaak ziet mijn vriend het al aankomen want ik trek wit weg. Ben al een paar keer flauwgevallen in een winkel.en 2 keer waar mijn jongste mannetje bij was,hij zegt dan dat ze me een beetje water moeten geven en dat het dan weer bijtrekt,heb hem dat geleerd dat hij dan niet in paniek weg moet lopen,maar rustig bij me moet blijven. Doe rustig aan meid.

9. Mauzelino

Mauzelino Actief lid

5 sep 2011
    151
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook gehad, was zeker even schrikken!
    Wij zaten in de auto, onderweg op de snelweg, net over de grens in Duitsland. Het was erg warm in de auto.
    Ook ineens kreeg ik moeite met ademhalen, benauwd, zweten, vlekken voor m'n ogen. Ik dacht echt, wat is dit??? Had ook het gevoel dat ik flauw ging vallen. Ik raakte helemaal in paniek en riep tegen mijn vriend, stoppen! Hij ook nog zo: waar dan, hier is geen parkeerplaats! Ik zeg: dan maar langs de kant (de vluchtstrook was erg smal), ik moet er NU uit!
    Dus gestopt, frisse lucht, even klein beetje overgegeven, even bijkomen en toen was het ook weer goed gelukkig! Mijn bloeddruk was in die tijd ook erg laag, en de vk had er ook voor gewaarschuwd dat dit kon gebeuren. Heb dit ook aangegeven maar het kon geen kwaad zei ze. Maar zeker schrikken!!!

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik heb dit bij m'n zoontje ook gehad! Pff wat verschiet je dan zeg!
    Je voelt het wel echt aankomen..

11. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap regelmatig gehad, ben er ook een aantal keer van flauwgevallen uiteindelijk. Een echte reden is nooit gevonden, al was gedurende de hele zwangerschap mijn bloeddruk aan de lage kant, evenals mijn suiker en mijn HB. Daarnaast was ik erg misselijk, moest ik gedurende de hele zwangerschap dagelijks spugen en dat zal ook niet bevorderlijk geweest zijn.
    Enfin, ik heb een gezond kindje gekregen! En bij mijn tweede (helaas buitenbaarmoederlijke) en derde (huidige) zwangerschap heb ik wel wat vlekken gezien en stond ik te zweten en te trillen, maar ben ik niet flauwgevallen :)

12. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Ook ik heb het gevoel dat jullie beschrijven, soms. Niet zo erg gelukkig, maar het is zeker herkenbaar. Het overkomt mij meestal ook aan de kassa (lang staan) en soms ook gewoon als ik zit. Ik heb een lage bloeddruk, dus het kan best eens daardoor komen. Bij mij helpt het wanneer ik me even ergens anders op richt, even rommelen in mijn tas, prijzen vergelijken (tja, je moet toch wat) Er vooral niet teveel aan denken, want dan wordt ik helemaal naar!

Gr. Pinda83

Deel Deze Pagina