Hallo allemaal, Wij gaan beginnen met onze eerste IUI. Ze kunnen niets vinden dat een zwangerschap in de weg staat. Ik weet iig dat ik hormonen moet gaan spuiten vanaf dag 3. Kan iemand mij vertellen hoe dat gaat en wat je er allemaal van merkt? Verder zijn succesverhalen na IUI (en onverklaarbare onvruchtbaarheid..) natuurlijk van harte welkom! En ik moet ook nog kiezen welk ziekenhuis het wordt, ik verhuis nl naar Amsterdam nu. Heeft iemand goede ervaringen met VU / AMC? Ik wil wel naar een academisch ziekenhuis, dat is me tot nu toe in Groningen ook goed bevallen. Een hele hoop vragen en ik hoop dat jullie reageren. Vind het allemaal nogal spannend namelijk. Iedereen hier veel geluk en succes met welke behandeling jullie ook bezig zijn! groetjes, Klaasje
Hoi! Hier geen bijwerkingen van de hormonen! Heb nu 7 dagen gespoten en mag vanavond de pregnyl spuiten. Ik weet dat het VU een goede fertiliteitskliniek heeft en een IVF centrum. Als ik zou moeten kiezen, zou ik daar voor gaan! groetjes LadyZorra
hoi LadyZorra Heb je zelf goede ervaringen met het VU, of heb je dat van andere mensen gehoord? Fijn dat je geen last had van de hormonen!
Wij doen ivf en spuiten dus ook hormonen. Ik heb er ook weinig last van. IUI heb ik geen ervaringen mee, maar als je tussen de topics kijkt zie je succes verhalen genoeg. Voor jou heel veel succes. Groetjes Elvira
klaasje, wij zijn ook begonnen met onze eerste IUI. Ik spuit vandaag mijn 11e dag gonal f en heb ook helemaal geen bijwerkingen. Morgen heb ik mijn 2e follikelmeting en ik hoop dat ik dan de pregnyl mag gaan zetten. Ik wens je heel veel succes! Liefs Naatje
Hey meid, Veel succes, wij konden helaas niet door deze maand omdat ik op dag 2 een te groot eitje had.. Hopelijk maken we de volgende maand wel kans, dus nog geen ervaringen met hormonen..
spannend helaas kan ik je niets vertellen over iui maar wilde je toch veel succes wensen heb zelf gespoten voor icsi en had nauwlijks last van bijwerkingen
Joehoe klaasje welkom in Amsterdam. Ik ben zelf onder behandeling in het VU, ivf kliniek. (amstelveenseweg 601) Ik heb daar erg goede ervaringen mee. Ik kom daar al meer dan een jaar en heb steeds hetzelfde clubje artsen meegemaakt... en het voelt niet alsof je een nummer bent ofzo. Ik vind het echt heel handig dat alles onder èèn dak is... bloedafname, echo's, het lab...etc Ik wens je erg veel succes met de IUI! Wie weet komen we elkaar onbewust tegen hihihi Ik heb nog 3 pogingen ovulatie-inductie te gaan geloof ik... Liefs, waterlelie
Hai Waterlelie Dank je wel voor je welkomstwoord! Ik begin me al wat thuis te voelen in de stad! 8) Ik wens je in ieder geval veel succes en dat je maar gauw niet meer naar dat "fijne" VU hoeft Groetjes, Klaasje
Hoi Klaasje, Hier ook een IUIer. Ik ga voor mijn 3e IUI. Van de puregon merk ik vrijwel niets, beetje emotioneler misschien. Ik heb op dag 11 mijn eerste FM en een paar dagen later de inseminatie. Valt allemaal reuze mee hoor! Heb je al een prikinstructie gehad? Ik wil je heel veel succes wensen en ik hoop dat je snel zwanger zult worden. Liefs Maaike