Inderdaad, ik denk dat het om een hele kleine minderheid zal gaan die je foto niet mooi zal vinden, en als avatars uitzetten de manier is om hem niet meer te zien, dan is dat de makkelijkste oplossing.
Nou ik denk een hele goede oplossing zelfs... Iedereen blij... Gewoon de avatar uitzetten als men het niet fijn vindt om te zien. Prima ( ik vind het trouwens een prachtige foto...ook die van jou Snoopy1983)
Het leven is helaas niet altijd even eerlijk. Dit is een zwangerschapsforum en daarbij horen helaas ook de minder leuke kanten. Dat kan confronterend zijn voor sommigen, maar zo is het leven nou eenmaal. Jij had het natuurlijk ook liever anders gezien. Maar ik snap dat je hoe dan ook trots bent op je zoontje en hem graag laat zien. Daarom vind ik het een ontroerende foto.
Ik snap niet dat mensen zulke foto's schokkend vinden. Het is gewoon een heel klein mooi mannetje! En al had hij niet meer geleefd op die foto blijft hij mooi!
het is toch ieder eigen keuzen? wie stoort moet maar weg blijven ...er zijn veel dames die speciaal engel kindjes als avatar foto hebben... ze horen gewoon er bij ook al zijn ze niet meer ze horen toch bij ze horen deel met het leven en dat draag je altijd mee! Sorry klinkt raar heb moeite met typen ...om duidelijk te zijn
Ik sluit me aan bij de rest. Het is een mooie foto en ik snap eerlijk gezegd echt niet wat er nou schokkend aan is.
Meiden met vlinderkindjes, laat de avatar gewoon staan hoor...Prachtige kindjes! Waar je trots op mag zijn, ook al zijn ze dan niet meer in het hier, ze zijn altijd bij jullie!! Snap dit dus echt niet..
Ik wordt er heel verdrietig van als ik hoor dat er mensen zijn die foto's van engelkindjes als schokkend ervaren. Zo zie ik dat totaal niet het is je kindje en daar ben je trots op! Dus vooral niet weg halen.
ik vind het ook helemaal niet schokkend ik vind het mooi ze horen bij je leven nu en altijd snap dus niet dat mensen dat schokkend vinden
Ik zit me werkelijk waar af te vragen, of degene die een foto van een vlinder kindje schokkend of aanstootgevend vindt, thuis in een glazen bol leven waar de wereld niet anders als perfect is?
pff mensen die dit niet bevalt moeten er maar omheen kijken lekker laten staan die avatar en trots zijn! het is al erg genoeg! dikke x
Dames, Fijn dat het is opgelost! Voor het overzicht doen we deze dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl