Wie heeft er ervaring met de klachtenafhandeling van babydump? Wij hebben vorig jaar een kinderwagen, maxicosi, matras, complete kamer (kortom, bijna alles ) gekocht bij de babydump. Maar nu zijn we heel ontevreden over de kinderwagen nadat we hem een aantal maanden in gebruik hebben. Wij hebben de 4-rider Mutsy Single Spoke en hij spoort heel slecht. Je moet 'm dus telkens tegenduwen en hij stuurt constant de andere kant op. Gek wordt ik ervan. En ben dus helemaal niet tevreden over de kinderwagen. Nu zit ik dus te azen op een nieuwe kinderwagen Liefst ook ander merk want hier heb ik het helemaal mee gehad. Wat is jullie ervaring hierin? Met klachten van de babydump?
Ik heb er zelf geen ervaring mee gelukkig maar heb wel verhalen gehoord dat babydump daar niet te beste in is Ik hoop dat ze het beter bij jou afhandelen.
Je kunt diverse topics vinden over de Babydump hier (ook van mij). Heb er zelf ervaring mee dat ik in de winkel best redelijk te woord gestaan ben na een klacht over de babykamer maar daarna was het een groot drama tot dat de kamer er ook daad werkelijk onbeschadigd stond 1 dag voor m'n uitgerekende datum.
ik weet wel dat als je winkel je klacht niet goed afhandelt, je mutsy zelf kunt bellen. het is wel ff doorzeuren maar als je winkel je echt niet goed helpt, kan mutsy ook contact op nemen met de winkel en de reparatie regelen. (heb zelf in een soortgelijke situatie gezeten, niet met babydump overigens. uiteindelijk koos de winkel er toch maar voor het te repareren ) wij kregen het helaas niet voor elkaar om een andere wagen uit te mogen zoeken, ze bleven maar de mutsy repareren (nu al 3x) maar nu ist wel goed, hij stuurt weer prima
Hoi, dus jij hebt precies dezelfde klacht met Mutsy begrijp ik? Irritant he! Hij stuurt constant de andere kant op. Gek wordt ik ervan. En soms zie ik mama's lopen die de wagen met 1 hand besturen en bellen tegelijk of de wagen andersom trekken i.v.m. regen, wind of de zon. Nou dat hoef ik niet te proberen met de Mutsy want dan slingert ie alle kanten op. Ik wou eigenlijk wel een driewieler onderstel in de hoop dat daar ook alles oppaste. Maar dat kan ik dus waarschijnlijk wel vergeten
Ik had geen klacht over een kinderwagen, maar over een handvat van de commode. Ik ben ermee naar de Babydump gegaan en zij hebben meteen een bericht gestuurd naar de leverancier van de commode. Binnen vier dagen heb ik een nieuw handvat inclusief bevestigingsmateriaal thuis ontvangen. Ik vond dat het een goeie service was.
hey hallo, wij hebben de babykamer van de babydump en toen we de kamer hadden op gebouwd is de lattenbodem doormidden gebroken, die man aan de telefoon gaf mij de schuld. terwijl ik nog zwanger was.. dus toen heb ik mijn zwangerschapshormonen maar eens los gelaten en binnen 2 weken had ik een nieuwe lattebodem thuis dus geen klagen of de service hihihi
Hebben jullie de wielen wel al eens gesmeerd dan? Bij ons helpt dat altijd als de wagen niet meer lekker loopt. Wij hebben ook de mutsy 4-rider maar dan met gewone banden en geen luchtbandjes. Groetjes Inge
Ik ben geen fan van de babydump, en zal daar denk ook niet zo snel meer iets bestellen. hebben daar onze box besteld, werd al ruim een week te laat geleverd en toen bleek hij niet in elkaar te passen. Mailtje gestuurd en werd netjes binnen 24 uur opgebeld,maar om hier weer een nieuwe box te krijgen was een drama. heb je al contact met ze opgenomen?
Precies de reden waarom ik niets bij Babydump heb gehaald, trouwens, ik vond dat ik in de winkel al wazig te woord werd gestaan. Maar goed, ik heb dus ook een Mutsy, maar dan van Babypark. Het is een bekend probleem bij Mutsy, heel veel wagens hebben een fout in het frame, die dingen zijn allemaal van voor een bepaalde productiedatum. Onder op je Mutsyframe zit een datumsticker, even ondersteboven houden. Bij Babypark hebben ze hem gelijk ingeruild voor een nieuw frame, want wij hadden hetzelfde probleem. Smeren van de wielen of de banden beter oppompen werkt niet, je hebt gewoon een nieuw frame nodig. Nu gaat het trouwens goed met ons nieuwe frame. Hebben we een aantal maanden en nog geen problemen mee gehad.
mijn mutsyframe is overigens 'gerepareerd' doordat ze zo ongeveer de helft van de onderdelen van 't frame vervangen hebben. leuke bijkomstigheid vond ik dat ze ook het leer om de duwstang vervangen hebben! in de winkel heb ik gevraagd om nieuw leer dat vonden ze maar onzin, word mn wagen opgestuurd naar mutsy, krijg ik zomaar zonder erom gevraagd te hebben 'm terug met nieuw leer
Nou meiden, moeten jullie horen. Ik had zondag mijn klacht gemailt naar babydump. Heb vandaag een mailtje terug gekregen en er wordt in week 25 een heel nieuw onderstel bezorgd. Ongelovelijk. Vind dat wel hele goeie service. Maar nu vraag ik me dus wel af; waarom gaan ze hier zo snel mee akkoord? Dan moeten er toch veel meer dezelfde klachten zijn lijkt me?
die klachten die jullie bij baby-dump hebben met kinderwagens heb ik in 2006 gehad met de quinny buzz bij burgerhout superstores, na 4 keer de wagen naar de fabrikant te hebben gestuurd en van onze kant onze poot stijf te hebben gehouden, mochten we een andere wagen uit zoeken. Volgens mij is er dus bij iedere babyzaak wel iets.
Babs1977, zou jij me het adres kunnen geven waar je je klacht heen hebt gestuurd? Hier namelijk precies het zelfde met de mutsy, ook van de babydump. Alvast bedankt! Manytroubles
Babydump hoeft hier zelf wss niets aan te betalen, omdat het een fabrieksfout is en dan doen ze natuurlijk niet moeilijk, Mutsy betaald..
Je kan gewoon naar de website van www.babydump.nl en dan onder het tapje contact. Daar staat wel een mail adres. Staat een linkje wat je aan kan klikken als je vragen of opmerkingen hebt. Succes. Hopelijk krijg je ook een nieuw onderstel.
Heb dus goede ervaringen met babydump. Wij pakten thuis de kinderwagen uit en toen was die al kapot, waarschijnlijk tijdens transport gebroken. Teruggegaan en niet moeilijk gedaan en de week erna weer een nieuwe gekregen dus ik heb geen slechte ervaringen hiermee.....
Hier was vorige maand de kap van de dreami kapot. Een balein was losgeschoten. We hadden hem pas net 2 maanden in gebruik. Het was de 2007 bak. Een week later kregen we al een nieuwe dreami maar dan 2008! Goede service dus bij babydump!
Ik hop dat bij ons alles goed gaat haha als ik dit ook allemaal zo lees! wij krijgen vrijdag de babykamer en box,die komt babydump brengen,echt spannend, hoop dat alles in 1 keer goed is, er zal vast wel iets fout gaan haha heb ik toch altijd met alles!