hallo meiden, 22 april zijn we voor een babykamer geslaagd bij babypark gouda. wij helemaal in de gloria, aangezien we niet de zelfde smaak hebben. nu zou de babykamer volgende week binnenkomen, en dan hebben we er 7 weken op gewacht. wij dachten dat valt nog best wel mee, vooral als je sommige berichten hoort van 12 tot 16 weken levertijd. dus ik ben dinsdag gaan bellen voor een bezorgdatum af te spreken, word er even doodleuk verteld dat er wat mis is gegaan bij de leverancier... nu moeten we nog eens 7 weken op het kamertje wachten, terwijl we in ons drukke schema het kamertje voorzien hebben van behang, verf en laminaat. we balen als een stekker, dus ik ben gisteren weer gaan bellen of er geen veranderingen waren geweest, maar nu konden ze wel vertellen dat de linnenkast binnen was gekomen, die word nu 23 juni bezorgd. zijn er hier nog meer mensen die zoiets dergelijks hebben meegemaakt? oja nog een vraagje over het bezorgen ik heb 50 euro neergelegd voor het bezorgen + monteren, maar nu komen ze het in 2 keer bezorgen. zijn hier dan nog extra kosten aan verbonden?
Vervelend zeg! Je witl het toch gewoon klaar hebben. Ik heb ook wat dingen bij babypark Gouda besteld en dat kwam ook in verschillende delen. Hoefde niet opnieuw voor bezorgen te betalen, zij bezorgen immers in meerdere delen! Had zelf problemen met de levering van de wieg, die kwam net op het nippertje binnen. Heb toen wel voor de zekerheid een leenwieg gehad. Dus mocht het er op aan komen, dan kun je daar om vragen. Heb begrepen dat ze dat ook met kinderwagens en autostoeltjes doen. Verder is er helaas denk ik weinig aan te doen.
toen ze vermelde dat mijn linnekast binnen was, eiste ik zelf dat ze die kwamen brengen, dat is wel het minste wat ze kunnen doen. ik denk dat ik iedere week gaat bellen of ze weer wat binnen hebben, want ze hebben mijn ook niet van tevoren gebeld dat het 7 weken later komt, en aangezien dat alles per deel binnen komt heb ik misschien kans dat het wel voor 7 weken binnen komt. ook vermelde ze erbij dat het een uitgangspunt was die 7 weken. dus wie weet....