Klacht indienen bij Friso

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lucie, 31 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    Tja, ik vind het ook ronduit duur!

Ik heb negen weken borstvoeding gegeven, lang ging helaas niet. Maar ik ken mensen die langer geven dan een half jaar omdat het gratis is (en natuurlijk ook gewoon goed voor je kindje!).

Nu mijn dochter 8 maanden is, heeft ze nog maar 600 cc nodig per dag en doe ik met een pak nutrilon 10 dagen. Per maand heb ik dus 3 bussen nodig (ongeveer 32 euro).

Ik denk maar zo, straks als ze wat ouder zijn, kom ik ook niet uit met 32 euro per maand. Dan eten en drinken ze ook voor meer weg. Een schrale troost wellicht, maar ja ;)

Hoe zit dat trouwens met die blikken Similac. Is dat nog een beetje goede voeding. Ik geloof dat die blikken rond de 6 euro kosten?

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Similac is even goed als Nutrilon. Maar over een maand mag je ook al met gewone dagmelk beginnen (als je kindje geen verhoogde allergiekans heeft tenminste).

3. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Ik heb 2 maanden geleden al een klacht ingedient, maar dat helpt toch niks.. Misschien i.d.d alser meer mensen het doen?

4. mamavanshawn

mamavanshawn Actief lid

2 jan 2008
    239
    0
    0
    Klopt, voor een pak opvolgmelk betaal je in belgie inderdaad om en nabij de 11 euro, sommige merken zelfs 14 euro.
    Nummer 1 voeding in slechts in de apotheek te krijgen a 17.95 per pak voor nutrilon 1.
    Nederland is echt super goedkoop wat dat betreft hoor!
    Ik ben zelf Nederlandse in Belgie en wij gaan altijd de grens over om babyvoeding, luiers e.d. te kopen.

5. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    het klopt idd dat degrondstoffen flink duurder geworden zijn. komend jaar zullen er nog veel meer producten flink duurder worden, helaas.

helaas is de opvolgmelk nr 1 nooit in de reclame, dat mag helaas niet, ik geloof dat daar een tijdje geleden ook een topic over is geweest. nr 2 mag wel in de reclame..

ook wij betalen bij het kruidvat nog gewoon 5 euro 80 voor een pak, heb van mijn man ook nog niet gehoord dat het veranderd is. hij werkt bij kruidvat.

vervelend is wel dat die bedrijven een soort machtspositie hebben, je kind heeft die melk gewoon nodig. niet iedereen kan bv geven en op deze manier ben je mooi de l*l.
    boycotten heeft dan denk ik ook weinig zin.

joyce

6. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.961
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik betaal bijna 15 euro, hypoallergeen friso.

7. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.961
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik betaal bijna 15 euro, hypoallergeen friso.

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Dit is ook een goed merk hoor, bestaat al heel lang, wordt veel onderzoek gedaan en als je op vakantie bent, kun je het ook daar kopen, wel zo makkelijk.
    Helaas hebben ze van Similac geen Omneo bijv., of hypoallergeen, maar alleen standaard. Als je kindje het goed doet op Similac, zou ik het zeker overwegen.

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hier ook de friso verhoogd...
    ik kreeg dit vorige maand al te horen dat ze omhoog gingen ik werkte namelijk in een winkel en me bedrijsleider van toen zei dat tegen mij

zelf ben ik overgestapt op kruidvat voeding scheelt een heleboel en agghhh is volgens mij allemaal net zo goed.... kleine drinkt het prima...

maar denk dat klachten indienen enz overbodig is alles gaat momenteel omhoog kijk eens naar het verschil van de gulden van toen en nu de euro de gulden prijs hebben ze gewoon een euro van gemaakt schandalig allemaal maar aghhh wat doen we eraan?

Deel Deze Pagina