help gillen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door loesje, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Help mijn zoon begint met gillen en echt heel hard je kunt het door het hele huis horen. Hoe kan ik dit stoppen?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Is het gillen met huilen of gillen omdat hij aandacht wil of gillen omdat hij gewoon zijn eigen klanken aan het oefenen is?

3. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Ik denk soms gillen om aandacht en soms om zijn klanken uit te proberen en ik probeer het nu zo goed als het kan te negeren, maar dat is wel lastig je kunt niet eens meer met elkaar praten :)

4. mel1977

mel1977 Actief lid

Hoi, ik denk dat je dit lekker moet laten gaan, het gaat over. Hij is waarschijnlijk klanken aan het oefenen en vindt het geweldig om zichzelf te horen.
    Sam doet dit ook weleens, moet er altijd wel om lachen. Af en toe schrikt hij zelf van zijn eigen geluid :)

Succes!

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Sam blijkt vaak te gillen als ze last heeft van een van haar doorkomende tandjes ben ik achtergekomen.

6. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    @daphne78 Dit zou bij Dani ook heel goed kunnen hij krijgt er èèn keer 2 door. Ik hoop dat het in ieder gevel niet zo lang duurt :D

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Keano die heeft ook een hele tijd heel hard gegilt, wat ik dan deed was terug gillen met als gevolg dat hij nog harder ging gillen :rolleyes: dus dat is geen aanrader.
    Maar als je kindje gilt om aandacht moet je geen aandacht aan hem geven dan stopt hij er op den duur wel mee. Als het is om zijn eigen klanken te ontdekken lekker laten doen ze stoppen er vanzelf wel mee!
    Succes!

Liefs,misspuma

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    mijn kleine heeft momenteel ook van die gil buien vooral als ik nee zeg als er iets niet mag of iets... vaak laat ik haar dan even gaan en als ze ops choot is zet ik haar even weg... kan slecht tegen huilen vind het zielig maar toch en dan na nog geen minuut pak ik haar op en is ze stil en knuffelt ze me... dus bij onze kleine is het gillen om aandacht af en toe alleen geef ik er niet altijd aan toe... ze moet ook beejte leren zich zelf te vermaken toch? maar denk dat het een fase is is namelijk nu af en toe nog maar en komt gelukkig niet veel meer voor

Deel Deze Pagina